Voorarm
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m50
Daar ben ik het niet mee eens, Salvia en DMT zijn weliswaar diepgaander en intenser dan LSD, psilo, ayahuasca en mesca maar door de zeer korte werkingsduur is het geen reis waarbij je er toe wordt gedwongen jezelf nader onder de loep te nemen omdat gedachten helemaal worden uitgestrekt en doorgedacht. Bovendien kan DMT en Salvia zo hard gaan dat juist de confronterende scènes vervallen in het voorbijgaande, dat is met paddo's wel anders. Als je wat ''grappigs'' wilt doen rook dan wiet onder een lichtzinnig TV programma.
Gebaseerd op wat ik over DMT lees, zal DMT zeker voor een groot deel van de mensen plezierig zijn. Salvia heeft mijzelf nooit echte euphorie gegeven, hele intense trips met extract en een hoop gelach op blaadjes, maar nooit echt plezier of euphorie. Voor een deel van de mensen is dat anders, maar ik krijg het idee dat voor een groot deel van de mensen hetzelfde geldt.
Ik vind dat je wel een punt hebt dat salvia niet zo confronterend is en ik acht de kans dat je er mentale gezondheidsproblemen aan over houdt kleiner dan die van middelen met een langere werkingsduur. Gedachtenloops kan ik me ook niet voorstellen bij salvia. Een slechte ervaring heb ik er nooit mee gehad, maar plezierig vind ik het zeker niet.