masterpiece
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
knor
zdadzadzad
zdadzadzad
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zou wat misvallen denk ik om het als voeding te gebruiken
Kappen met alles, waarom heb je dat nodig? Weed is ook maar troep,kan je ook verslaafd aan geraken en maakt je alleen maar moe. Sommige dingen zijn te gevaarlijk om mee te experimenteren, nl het kan te goed bevallen wat herhaling met zich meebrengt. Je hebt een goeie basis dus doe er wat zinnigs mee![]()

Kappen met alles, waarom heb je dat nodig? Weed is ook maar troep, kan je ook verslaafd aan geraken en maakt je alleen maar moe. Sommige dingen zijn te gevaarlijk om mee te experimenteren, nl het kan te goed bevallen wat herhaling met zich meebrengt. Je hebt een goeie basis dus doe er wat zinnigs mee![]()
: weed raak je niet aan verslaafd maar aan de tabak van de joint: weed raak je niet aan verslaafd maar aan de tabak van de joint
Theoretisch is het niet verslavend dacht ik maar in de praktijk zie je toch andere dingen.Ken toch wel gasten die niet meer zonder hun wiet kunnen, vandaar mijn citaatTheoretisch is het niet verslavend dacht ik maar in de praktijk zie je toch andere dingen.

Ik doelde meer op je opmerking dat je er alleen maar moe van word![]()

+1joh, dat ventje is 16 jaar, laat mn lekker zijn deel meekrijgen. als ie serieus wil worden zal ie dat daarna ook nog wel doen.