MuscleMeat

drugs en fitness

Bij physical harm staan 5 drugssoorten voor lsd, terwijl lsd niets met het lichaam doet en totaal niet verslavend is... terwijl xtc schadelijk is voor je lichaam

waarop baseer je dat? xtc dat trekt toch alleen je serotonine leeg? als die is aangevuld na x aantal weken dan ben je toch weer de oude? en dan bedoel ik bij af en toe gebruiken en niet iedere week van de kaart.. ;)

waarop baseer je dat? xtc dat trekt toch alleen je serotonine leeg? als die is aangevuld na x aantal weken dan ben je toch weer de oude? en dan bedoel ik bij af en toe gebruiken en niet iedere week van de kaart.. ;)

ja dat lijkt me ook

:sukkeltje:

Deze citaten komen rechtstreeks en niet verzonnen uit de mond van toxicologen en verslavingsartsen

Gebruik van XTC heeft nadelige gevolgen voor de hersenfuncties. Hoe hoger de dosis en hoe frequenter je gebruikt, des te hoger de risico`s op schade.

Voorkom oververhitting, want dat bevordert het ontstaan van hersenbeschadigin
g.

Voorkomende klachten bij XTC-gebruikers zijn depressiviteit, gevoelens van zinloosheid, leegte, angst en paniek. Ook paranoïde gedachten of zelfs psychoses komen voor. Door langdurige verstoring van het normale slaap-waakritme hebben veel gebruikers last van slapeloosheid. Lever- en nierbeschadiging kan optreden en men krijgt een grotere gevoeligheid voor infecties.

Beschadiging van organen
Beschadiging van organen is vaak ingrijpend en onomkeerbaar. Voorbeelden van organen die door drugsgebruik kunnen worden beschadigd:

-Longen
Cannabis wordt vaak gerookt.
-Lever
Een aantal middelen vormen een belasting voor de lever. Alcohol en XTC zijn hier voorbeelden van. Ook de combinatie van alcohol en cocaïne vormt een zware belasting van de lever. De lever is de grote schoonmaker van het lichaam.
-Hart en vaten
Stimulerende middelen als XTC, cocaïne en speed vormen een belasting voor het hart en de bloedvaten. Dit is extra risicovol voor mensen die een zwak hart of zwakke vaten hebben. Deze mensen weten dat niet altijd van zichzelf. Ook gezonde mensen kunnen bij veelvuldig gebruik problemen krijgen met hart en vaten.
-Hersenen
Niet bij alle middelen is precies bekend wat het met de hersenen doet. Van XTC is inmiddels wel bekend dat het voor hersenbeschadiging kan zorgen. Met als gevolg verslechtering van de stemming, geheugen en concentratie. Waarschijnlijk kan dit ook optreden bij gebruik van methylamfetamine.
Er zijn aanwijzingen dat gebruik van cannabis door jongeren de kans op schizofrenie vergroot. De kans op schizofrenie blijft echter klein omdat de ziekte niet vaak voorkomt.

[Link niet meer beschikbaar]

De enige drugs die niet schadelijk zijn voor je lichaam zijn GHB en LSD, deal with it

...

Laatst bewerkt:
Lol ik las net ergens dat lsd helemaal geen kwaad kan en er nix aan kan overhouden. Zit maar eens zwak in je geest en kan de werkelijkheid en echtheid niet meer onderscheiden.
Reken maar dat als je 6 uur lang in zo'n wereldje zit opgesloten Je geest blijvend letsel op kan lopen en dus levens lang in een gekkenhuis moet zitten. Er zijn genoeg hippy voorbeelden hier van bij ons op het ggz

alleen bij XTC stel ik me twijfels

Xtc blijkt minder schadelijkte izjn dan verwacht. Toen het nieuw was kwamen allerlei mogelijke schadelijkheden in het nieuws bleek toch mee te vallen. Alcohol lijkt schadelijker te zijn. Aangezien bijna ni9mand zo verslaafd raakt aan xtc als sommigen aan roken en alcohol klopt het wel. De meeste pillenslikkers doen het een periuode elke weekend en daarna een paar keer per jaar nog eens

Reken maar dat als je 6 uur lang in zo'n wereldje zit opgesloten Je geest blijvend letsel op kan lopen en dus levens lang in een gekkenhuis moet zitten. Er zijn genoeg hippy voorbeelden hier van bij ons op het ggz

Vreemd, dat opgesloten wereldje noem ik de normale staat van bewustzijn. Blijvend geestelijk letsel zie je vaak bij mensen die een weinig avontuurlijk leven hebben genoten. En dan opeens een zware gebeurtenis te verwerken krijgen.

Hoe vaker de meeste in het wereldje komen, des te lichter zijn de dragende lasten van het normale leven. En des te eerder ze een verwerkingsproces afronden en het een plaatsgeven in hun geexpandeerde ruimte..

Marky;2533606 Hoe vaker de meeste in het wereldje komen zei:
hmm, ik zie dat je hem hebt aangepast. maar wat je hierboven vermeld zou dus een drugsverslaafde zeggen en het niet onder ogen willen zien dat hij/zij verslaafd is. alleen maar meer willen gebruiken om zijn/haar eigen zorgen te vergeten.

Ik ken iig kameraden van mijn pa oud zijn oude tijd die kompleet veranderd zijn door lsd. Een ervan had zogenaamd zijn pistool en zijn ziel in een emmer gadaan en naar het politieburau gebracht. Ervoor was hij al bang geworden van de dokters in het ziekenhuis en is daar dwars door een raam gesprongen en nakende door de stad heen gekomen.

Als je in een badtrip raak kun je dus blijvend letsel er aan over houden. geesterlijk

hmm, ik zie dat je hem hebt aangepast. maar wat je hierboven vermeld zou dus een drugsverslaafde zeggen en het niet onder ogen willen zien dat hij/zij verslaafd is. alleen maar meer willen gebruiken om zijn/haar eigen zorgen te vergeten.

Dat kan niet met LSD.

Ik ken iig kameraden van mijn pa oud zijn oude tijd die kompleet veranderd zijn door lsd. Een ervan had zogenaamd zijn pistool en zijn ziel in een emmer gadaan en naar het politieburau gebracht. Ervoor was hij al bang geworden van de dokters in het ziekenhuis en is daar dwars door een raam gesprongen en nakende door de stad heen gekomen.

Als je in een badtrip raak kun je dus blijvend letsel er aan over houden. geesterlijk

Tja, dat zijn de slachtoffers van de flower power cultuur die het overal gedistribueerd hebben en alleen erbij vertelden dat het onder de tong moest.

Dat kan niet met LSD.

Tja, dat zijn de slachtoffers van de flower power cultuur die het overal gedistribueerd hebben en alleen erbij vertelden dat het onder de tong moest.

Lol mijn pa heeft gelukkig er niets aan overgehouden. Je moet namelijk wel sterk in je geest ztaan. En je op dat moment goed voelen.

Een verhaal van mijn pa: Hij liep trug van een feest bij iemand over het platte land hiero. En kwam een berg aardappelen tegen met eroverheen landbouwplastic, het waaide wat op en greeg een eng gezicht van alemaal zwarte kraaien.

Als ik dit soort verhalen hoor hoef ik geen lsd weer. :D

Als je labiel bent, zou ik geen lsd.
Lsd nemen om je problemen te vergeten :rolleyes:
Als je regelmatig tript van lsd ga je na een tijd alles beter leren accepteren zoals alles is, en ga je meer een afkeer krijgen van alle drugs....
Albert Hoffman 102 jaar en hij ziet er nog super goed uit... het levende bewijs

+1 voor Marky

Als je labiel bent, zou ik geen lsd.
Lsd nemen om je problemen te vergeten :rolleyes:
Als je regelmatig tript van lsd ga je na een tijd alles beter leren accepteren zoals alles is, en ga je meer een afkeer krijgen van alle drugs....
Albert Hoffman 102 jaar en hij ziet er nog super goed uit... het levende bewijs

+1 voor Marky

lezen gast en dat geldt ook voor marky, ik heb het over een drugsverslaafde. heb jij weleens iemand gezien die verslaafd is aan lsd:rolleyes:

ja doornappel is niet echt aan te raden toch fasineerd het mij:o

Ze is te gebruiken, ze is een feminist, onthoud dat goed. Misschien wel de enige methode voor de mens om gewichtsloosheid te ervaren buiten een reis buiten de dampkring en een fall-down vlucht om.

Lounge zei:
]heb jij weleens iemand gezien die verslaafd is aan lsd :rolleyes:

Die bestaan niet. Als je de eerste keer direct een harde hit hebt, weet je niet wat je meemaakt. Kostte mij een volledige week voor ik uberhaupt trek had in koffie.

Maar er bestaan wel figuren die graag non-stop extravagant willen zijn; indirect willen tonen over veel LSD te kunnen beschikken; gezien willen worden bij het nemen van een zegel onder de tong; of willen tonen wat ze geestelijk allemaal wel niet kunnen verwerken.

De gitarist van Pink Floyd is hier een voorbeeld van. (dacht dat die een hond was 1 jaar lang) Maar keer op keer naar LSD zelf verlangen, dat is de menselijke geest niet eigen.

Terug
Naar boven