Fitness Seller

drugs en fitness

tja.....elke drugs is zowat anders
De blowers zullen zeker zeggen dat wiet geen kwaad kan, ik zeg dat ghb geen kwaad kan. Lsd kan trouwens ook geen kwaad..
Je bent 16, geniet ervan, maar ik ga je geen drugs goed praten

tja.....elke drugs is zowat anders
De blowers zullen zeker zeggen dat wiet geen kwaad kan, ik zeg dat ghb geen kwaad kan. Lsd kan trouwens ook geen kwaad..
Je bent 16, geniet ervan, maar ik ga je geen drugs goed praten

Lijkt er anders wel sterk op dat je dit min of meer wel aan het doen bent . :rolleyes:

idd, als je het niet te vaak doet, en er een beetje bij eet, valt het doorgaans nog wel mee.
Doe je t frequent, dan gaat t echter toch wel hard.

jep, maar een slim iemand doet het sowieso niet te vaak want het blijft troep hé.. feit is dat je het meestal niet gelijk doorheb en dat sommige wel door blijven gaan met het gebruik.

Ikzelf vind 16 te jong om te experimenteren met harddrugs . Ik heb gewacht tot ik 20 was ofzo en wat matuurder was .

haddrugs....tja...Stacker met efedra is ook harddrugs toch? :D :D :P

ONT: als je het met mate gebruikt zal je er nauwelijks tot geen last van hebben.
tenzij je iedere dag 100% op je voeding en training let...dan wil je alle factoren optimaal hebben natuurlijk

psychadelics are fine:)

Ikzelf vind 16 te jong om te experimenteren met harddrugs . Ik heb gewacht tot ik 20 was ofzo en wat matuurder was .

ja vanaf 18 vindt ik zelf als je het maar rustig aan doet en niet te vaak en geen drugs neemt waar je misschien geen plezier van kan hebben zoals nicotine, speed, cocaine en ook omdat het te slecht voor je lichaam is.:D

Weet is wel oké Als je het maar bij savonds houd. Speed en coke af en toe.
Doe het zelf ok wel af en toe. Ghb geeft het gevoel als of je aangesochten bent

Xtc is gay drugs. Hero is ook troep zie mijn maat er aan onderdoor gaan en meerdere mensen in mijn ongeving.
Je gaat er door liegen en bedriegen en je doet er alles aan om er aan te komen.

je had al aardig wat op ten tijde van je post, niet..?

xtc gay...? tja.

hahah het is geen dumpert kudos geven hier :p

OT: Tjah, Ik heb zelf ook een periode gehad dat ik wel is smokde met wat vrienden in het weekend, het is wel leuk , de eerst paar keer ... maar wiet slaat niet hard aan ( iig niet bij mij) dus wat heb je er aan vroeg ik me zelf af , dus ik doe het zelf niet meer. Het kost geld , Je word er lui van, Je krijgt er droge bek van , en het effect is zo weg.

=p ga dan iig aan de paddo's :D < okej bad quality joke

softdrugs is gay imo

harddrugs is het betere werk, maar komt niet ten goede van je lichaam.. don't do drugs dus :D

Je gaat er door liegen en bedriegen en je doet er alles aan om er aan te komen.
kan net zo goed met weed ook zijn, een vroegere 'vriend' van me jatte ook geld uit m'n spaarpot om bij de lokale dealer in birmingham een zakje groen te kopen.

kan net zo goed met weed ook zijn, een vroegere 'vriend' van me jatte ook geld uit m'n spaarpot om bij de lokale dealer in birmingham een zakje groen te kopen.
Dan ben je van jezelf al zwak al dat zo is (Geesterlijk). Ik rook elke aaf weed en ben en doe normaal. Maar goed het ligt hier ook voor het pakken thuis helemaal gratis

Dan ben je van jezelf al zwak al dat zo is (Geesterlijk). Ik rook elke aaf weed en ben en doe normaal. Maar goed het ligt hier ook voor het pakken thuis helemaal gratis

dus de planten voor jouw raam zijn geen normale planten.. ik dacht al, laatst toen ik langsreed :D

Terug
Naar boven