XXL Nutrition

Drukkend pijngevoel in linker (voor) arm en schouder

Bratchki

Novice
Waardering
0
Ik doe reeds 16jaar aan full contact karate en reeds zo'n 4jaar fitness.
Ik heb vorig jaar in april plotseling een drukkend pijngevoel gekregen in mijn linkerarm (voorarm-elleboog) en weet nie hoe dit gekomen is. Ik was hiervoor naar een sportarts geweest en de nodige foto's, echografien en NMR Scans voor laten nemen, maar er was niks speciaals op te zien. Sindsdien heb ik in mijn voorarm een krakend gevoel als ik mijn hand naar links en naar rechts draai en dit juist onder mijn elleboog. Het is alsof het kraakbeen is maar heb er geen last van. Toch vind ik dit raar en kan men me niet zeggen wat dit is. Na een tijdje is dit drukkend pijngevoel weggegaan en heb ik terug gewoon alles kunnen trainen doch het krakend gevoel is wel gebleven in de voorarm. Sinds november vorig jaar ongeveer heb ik tijdens mijn werk er terug ineens last van gekregen door een bepaalde beweging te doen. Het drukkende pijngevoel kwam terug. De dokter heeft me terug naar echografie gestuurd en hierop was een kleine ontsteking in mijn schouder te zien ( slijmvlies of zoiets :rolleyes: ) en aan mijn voorarm en elleboog was weer niets speciaal te zien en tenniselleboog was het ook niet. Ik ben nu sinds half december niet meer aan het trainen en ben me volledig aan het laten herstellen en ben ook al een maand verplicht naar de kinesist (fysiotherapeut) aan het gaan om de ontsteking te laten behandelen. Maar nog steeds heb ik dat gekraak in mijn voorarm. Weet misschien iemand wat dit kan zijn en hoe ik er vanaf geraak? Ik heb schrik als ik terug zou gaan trainen dat ik er terug drukkende pijn in krijg..... :eek: Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven...

Overleg het met je fysio, ik denk dat hij\zij je daar het best mee kan helpen.

lijkt me een slijmbeurs ontsteking.. ben geen arts maar dat lijkt me het meest logische, dat veroorzaakt vaak drukkende pijn / gekraak bij bepaalde handeling. maar hou me er niet aan vast :P

Terug
Naar boven