AndroidHealthClinic

Drunkens train/kuurlog

Ik vind er een rare smaak aanzitten en ga verder met die van de andere aanbieder. Moet wel zeggen dat het het eerste product van XXL is dat me niet bevalt en heb al heel veel van hun geprobeerd.

Ik zou zeggen bestel zelf eens een zakje en voor hetzelfde geld vind jij de smaak wel oke.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik vind er een rare smaak aanzitten en ga verder met die van de andere aanbieder. Moet wel zeggen dat het het eerste product van XXL is dat me niet bevalt en heb al heel veel van hun geprobeerd.

Ik zou zeggen bestel zelf eens een zakje en voor hetzelfde geld vind jij de smaak wel oke.

abs zijn er aan de onderbuik nog het laatste wegwerken en we gaan beginnen gainen 90.7 kg vandaag

ik vind de smaak beter dan die van b&f ,is dus persoonlijk :D

Ben aan het twijfelen denk dat ik onder de 90kg zit nu zou normaal binnen een week of 2 weer beginnen leanbulken maar ben aan het twijfelen ik eens voor volledig shredded ga en dan leanbulken

Ben aan het twijfelen denk dat ik onder de 90kg zit nu zou normaal binnen een week of 2 weer beginnen leanbulken maar ben aan het twijfelen ik eens voor volledig shredded ga en dan leanbulken

De look van volledig is wel vet... Alleen daarna weer bulken ben je het zo weer kwijt.. Gewoon goed je doel afzetten tegen waar je uiteindelijk wil belanden.

De look van volledig is wel vet... Alleen daarna weer bulken ben je het zo weer kwijt.. Gewoon goed je doel afzetten tegen waar je uiteindelijk wil belanden.

Heb nu ook niet zo veel honger momenteel en met dit weer dus we zien wel

Stick to your long term goal!

Ik wil deze zomer ook wel sherdedd worden maar ik weet dat na de zomer toch het vet% toch weer iets omhoog gaat omdat ik nog wat kilo's spiermassa wil aankomen. Het is dus zinloos om nu diep te gaan cutten. Ik richt me dus op volgende zomer. Ik denk zelf zo rond maart/ april beginnen met cutten op 10-11% naar 6% Ofzo.

Ik ga mijn cals wel iets beperken nu tijdens mijn blast test-tren want vrees dat mijn vet anders te veel gaat stijgen.

Stick to your long term goal!

Ik wil deze zomer ook wel sherdedd worden maar ik weet dat na de zomer toch het vet% toch weer iets omhoog gaat omdat ik nog wat kilo's spiermassa wil aankomen. Het is dus zinloos om nu diep te gaan cutten. Ik richt me dus op volgende zomer. Ik denk zelf zo rond maart/ april beginnen met cutten op 10-11% naar 6% Ofzo.

Ik ga mijn cals wel iets beperken nu tijdens mijn blast test-tren want vrees dat mijn vet anders te veel gaat stijgen.

ja, ik zie wel wat beau zegt zou vooral geen vochtkop meer willen krijgen ben er net vanaf hahaha

terug op schema met men voeding vanaf vandaag enkele dagen overhoop gelegen ,chest en shoulder veins zijn er ook eindelijk enkel onderbuik moet nog bijtrekken ben benieuwd of dat volledig goedkomt

eindelijk nog eens een update ben op mezelf bezig weer vind t beter zo ipv van 150euro te betalen voor copy paste schematjes

het plan is
(ben bijna einde week 2)
hcg nog steeds 2x 500iu ew

week 1-4
tren a 350mg ew(50mg ed)
test e 250 + bold 400 e5d
1mg adex eod
100mg proviron ed

week 4-8
tren a 700mg ew (100mg ed)
350mg test prop ew (50mg ed)
250test e + 400 bold
1mg adex eod
0.5mg caber e3d (als ik deze eindelijk vind)
100mg proviron ed
enkel als ik vastloop of meer aankan
8-12
tren a 1050mg ew(150mg ed)
700mg test prop ew (100mg ed)
250 test e + 400 bold
1mg adex eod
0.5mg caber e3d
100mg proviron ed

Als de sides teveel worden verlaag ik de dosering weer(heb nu 0 sides ben veel rustiger enkel slapen is een probleem)
Bedoeling is clean bulken kcal moet ik kijken hoe het gaat gain nogal makkelijk en is 1ste x tren begin op 3500kcal

dit in combi met 5 dagen per week 2x per dag trainen en zaterdag 1x
maandag : AM chest-PM schouders
dinsdag: AM rug-PM biceps
woensdag:AM triceps-PM abs +voorarmen/grip
donderdag:AM kuiten-PM rear delts
vrijdag:AM quads-PM traps
zaterdag hamstrings/glutes

eventueel human grade hgh als ik legit hgh vind,mogelijk dat er peptides toegevoegt worden heb momenteel een schouder blessure dus tb500 al zeker en misschien igf.

kuur kan eventueel nog veranderen als ik sides krijg of verlengt worden indien niet

supps:
tudca,
4gram vit c
sport multi vit
zinc

---------- Toegevoegd om 02:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:22 ----------

bloeddruk momenteel 140-80

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven