ben imo droger en droger aan het worden wel behoud ik het beetje kracht dat ik heb

gelukkig
morgen eens wegen,als ik enkel die onderbuik nog weg krijg denk dat het deels wat losse huid is heb daar ook veel striemen van enkele jaren geleden een dikz*k te zijn geweest.
binnenkort zal de test en bold ook wel beginnen werken ben benieuwd had eerlijk gezegd vandaag een reuze drang om te cheaten toch maar niet gedaan maar was verleidelijk ^^kwam ook wel door verveling denk ik.
morgenvroeg chest en savonds martial arts

zweet me elke training wel kapot is iets zwaarder met 20kg spiermassa meer dan toen ik nog constant trainde ^^ kracht is wel veel beter en qua snelheid iets trager misschien ook omdat ik er weer wat in moet komen.
De lenigheid in men heupen daarop tegen is terug vanaf 0 beginnen nu kon op het einde na jaren een split en nu kan ik opnieuw beginnen

komt ervan als je te lui bent om te stretchen.
Ga ook eens kijken voor knee wraps als ik er vind die passen om tijdens het squatten te dragen knieen worden al genoeg belast tijdens martial arts ook dus wil iet om blessures te voorkomen want heb hier vroeger al problemen mee gehad slechte gewrichten genetics
Doel is om volgend jaar ybf mee te doen als instap wedstrijd dit jaar gaat niet lukken eerlijk gezegt,wil niet zomaar een gemiddelde deelnemer zijn
heb gezien dat er slecht 1 'massa 'monster was vorige jaar dus moet wel goed komen zou dan eerlijk gezegt tussen de 110-115 kg stage ready willen staan zal wel wat werken worden maar is nog bijna 1.5 jaar dus komt wel goed.