MuscleMeat

Drunkens train/kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Beetje cardio. Maar je conditie wordt niet echt veel slechter alleen beetje kortademig waardoor je dit gevoel hebt. Althans mijn theorie tot nu toe :p

Meestal pak ik wel een pre-workout voor het trainen. Alleen die ik nu heb ben ik niet tevreden over. Moet zeggen dat ik mij nu in de 4e week kiplekker voel en trainen gaat zelfs na een hemelvaarts feestje top haha.

Sorry voor hijack drunken ;-)

Np ^^ maakt in theorie een pre workout je dan niet meer buiten adem omdat je hart sneller slaat door de cafeïne ?

Zou goed kunnen. Maar ik train om 7 uur in de ochtend en die zijn niet allemaal even makkelijk hehe.

Heb zelf een hekel aan smorgens trainen maar zal terug moeten als ik weer wil gaan boksen

---------- Toegevoegd 19 May 2015 om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst 18 May 2015 om 16:35 ----------

Gaat mma worden in Combi met no gi jiu jutsu

---------- Toegevoegd om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:15 ----------

Heel goede chest training gehad vandaag goeie pump was lang geleden en achteraf Abs en 30min cardio gedaan

vandaag eerste x terug martial arts training gehad nog altijd last van men linker schouder als ik een beweging doe waar ik hem naar achter draai voorwaarts is geen probleem,was al meer dan een jaar geleden en alles was wat stijf.
Conditie trok ook op geen reet op de bokszak ben benieuwd hoe het te combineren valt met AAS zonder was het onmogelijk

Vandaag schouders getraind en op een of andere reden men rug verokken op de Peck dek machine tijdens rear delts moest me srs inhouden om niet te roepen :p nu nog steeds last van tijdens ademen .
Morgen rug training ^^

96kg vandaag

Last met ademen wijst meer op een blokkage.

ben imo droger en droger aan het worden wel behoud ik het beetje kracht dat ik heb :P gelukkig
morgen eens wegen,als ik enkel die onderbuik nog weg krijg denk dat het deels wat losse huid is heb daar ook veel striemen van enkele jaren geleden een dikz*k te zijn geweest.
binnenkort zal de test en bold ook wel beginnen werken ben benieuwd had eerlijk gezegd vandaag een reuze drang om te cheaten toch maar niet gedaan maar was verleidelijk ^^kwam ook wel door verveling denk ik.
morgenvroeg chest en savonds martial arts:flex: zweet me elke training wel kapot is iets zwaarder met 20kg spiermassa meer dan toen ik nog constant trainde ^^ kracht is wel veel beter en qua snelheid iets trager misschien ook omdat ik er weer wat in moet komen.
De lenigheid in men heupen daarop tegen is terug vanaf 0 beginnen nu kon op het einde na jaren een split en nu kan ik opnieuw beginnen :P komt ervan als je te lui bent om te stretchen.

Ga ook eens kijken voor knee wraps als ik er vind die passen om tijdens het squatten te dragen knieen worden al genoeg belast tijdens martial arts ook dus wil iet om blessures te voorkomen want heb hier vroeger al problemen mee gehad slechte gewrichten genetics:mad:

Doel is om volgend jaar ybf mee te doen als instap wedstrijd dit jaar gaat niet lukken eerlijk gezegt,wil niet zomaar een gemiddelde deelnemer zijn
heb gezien dat er slecht 1 'massa 'monster was vorige jaar dus moet wel goed komen zou dan eerlijk gezegt tussen de 110-115 kg stage ready willen staan zal wel wat werken worden maar is nog bijna 1.5 jaar dus komt wel goed.

ben imo droger en droger aan het worden wel behoud ik het beetje kracht dat ik heb :P gelukkig
morgen eens wegen,als ik enkel die onderbuik nog weg krijg denk dat het deels wat losse huid is heb daar ook veel striemen van enkele jaren geleden een dikz*k te zijn geweest.
binnenkort zal de test en bold ook wel beginnen werken ben benieuwd had eerlijk gezegd vandaag een reuze drang om te cheaten toch maar niet gedaan maar was verleidelijk ^^kwam ook wel door verveling denk ik.
morgenvroeg chest en savonds martial arts:flex: zweet me elke training wel kapot is iets zwaarder met 20kg spiermassa meer dan toen ik nog constant trainde ^^ kracht is wel veel beter en qua snelheid iets trager misschien ook omdat ik er weer wat in moet komen.
De lenigheid in men heupen daarop tegen is terug vanaf 0 beginnen nu kon op het einde na jaren een split en nu kan ik opnieuw beginnen :P komt ervan als je te lui bent om te stretchen.

Ga ook eens kijken voor knee wraps als ik er vind die passen om tijdens het squatten te dragen knieen worden al genoeg belast tijdens martial arts ook dus wil iet om blessures te voorkomen want heb hier vroeger al problemen mee gehad slechte gewrichten genetics:mad:

Doel is om volgend jaar ybf mee te doen als instap wedstrijd dit jaar gaat niet lukken eerlijk gezegt,wil niet zomaar een gemiddelde deelnemer zijn
heb gezien dat er slecht 1 'massa 'monster was vorige jaar dus moet wel goed komen zou dan eerlijk gezegt tussen de 110-115 kg stage ready willen staan zal wel wat werken worden maar is nog bijna 1.5 jaar dus komt wel goed.

Je wedstrijd gewicht ligt nu alleen wel net onder de 90 toch? Ik denk dat 110-115 dan wel te hoog is gegrepen. Mooi doel natuurlijk, maar betwijfel of het ook echt haalbaar is binnen 1,5 jaar. Maar 100+ op een wedstrijd is sowieso niet verkeerd hoor.

Je wedstrijd gewicht ligt nu alleen wel net onder de 90 toch? Ik denk dat 110-115 dan wel te hoog is gegrepen. Mooi doel natuurlijk, maar betwijfel of het ook echt haalbaar is binnen 1,5 jaar. Maar 100+ op een wedstrijd is sowieso niet verkeerd hoor.

Ja zou momenteel iets van 90-92kg zijn hangt ervan af denk dat het wel haalbaar is met hgh en slin het is nogal een kleine wedstrijd dus zal ofwel bij het laatste jaar junioren zitten denk ik of open categorie als ik te zwaar ben zolang ok vrij blijf van zware blessures is het imo haalbaar

Veel mensen schatten hun "wedstrijdgewicht" altijd verkeerd in. Steeds iets te optimistisch. Als jij nu 96 kg weeg zal je nooit 92 kilo halen contest ready. Maar eerder onder de 90 kg. Je bent gene kleine dus je zal al veel watergewicht verliezen en dan spreken we nog niet over het vet dat er af moet.
100 kilo wedstrijd klaar zou al heel mooi zijn over een dik jaar en daar ga je al goed voor moeten duwen hoor + je genen helemaal mee moeten hebben. Want 10 kilo PURE spiermassa bouw je niet even snel op :cool:

Wil niet zeiken of op je "kap" zitten hoor maar gewoon even een reality check ;)

Als je 96 weegt mag je blij zijn met een wedstrijd gewicht van 85kg! Of je moet nu op 6% staan.
Wat ikke zegt...word altijd positief ingeschat maar je verliest meer dan je denkt. Zeker bij je eerste contest prep waar zeker nog wat foute keuzes gemaakt worden

Super mooi doel. Moeilijk maar erg mooi doel.
Ik heb ook nog steeds als doel 110-115 on stage. Maar ik ben dit jaar 50 dus is erg lastig.

Massa monster zegt niet altijd veel. Als jij met wat minder massa veel meer kwaliteit brengt pak je dat massa monster helemaal in.

Ja zou momenteel iets van 90-92kg zijn hangt ervan af denk dat het wel haalbaar is met hgh en slin het is nogal een kleine wedstrijd dus zal ofwel bij het laatste jaar junioren zitten denk ik of open categorie als ik te zwaar ben zolang ok vrij blijf van zware blessures is het imo haalbaar

Zoals ikke20 ook zegt als je nu iets van 96 kg weegt ligt je wedstrijd gewicht echt wel onder de 90. Wedstrijd droog kost altijd redelijk wat kilo's. Denk dat je beter voor een wedstrijd van tot 100kg kunt gaan. 99kg wedstrijddroog is echt groot.

Hoe oud ben je eigenlijk en aan welke wedstrijd ga je meedoen? Heb er misschien overheen gelezen?

Zoals ikke20 ook zegt als je nu iets van 96 kg weegt ligt je wedstrijd gewicht echt wel onder de 90. Wedstrijd droog kost altijd redelijk wat kilo's. Denk dat je beter voor een wedstrijd van tot 100kg kunt gaan. 99kg wedstrijddroog is echt groot.

Vergeet niet dat in de prep de aas flink geupt word he zo zul je nog
Een paar kg gainen

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

Veel mensen schatten hun "wedstrijdgewicht" altijd verkeerd in. Steeds iets te optimistisch. Als jij nu 96 kg weeg zal je nooit 92 kilo halen contest ready. Maar eerder onder de 90 kg. Je bent gene kleine dus je zal al veel watergewicht verliezen en dan spreken we nog niet over het vet dat er af moet.
100 kilo wedstrijd klaar zou al heel mooi zijn over een dik jaar en daar ga je al goed voor moeten duwen hoor + je genen helemaal mee moeten hebben. Want 10 kilo PURE spiermassa bouw je niet even snel op :cool:

Wil niet zeiken of op je "kap" zitten hoor maar gewoon even een reality check ;)
Hehe ja weet ik ben momenteel op 14-15% heb nog nooit tren gebruikt tot nu toe gaat ook wat afhangen hoe ik daarop reageer

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

In ybf is zijn de categorieën niet per gewicht denk ik

Vergeet niet dat in de prep de aas flink geupt word he zo zul je nog
Een paar kg gainen

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

Hehe ja weet ik ben momenteel op 14-15% heb nog nooit tren gebruikt tot nu toe gaat ook wat afhangen hoe ik daarop reageer

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

In ybf is zijn de categorieën niet per gewicht denk ik

Wat zegt je begeleider erover? Ik denk dat 110-115 wedstrijdgewicht binnen 1,5 jaar niet haalbaar is voor je. Goed om voor het maximale te gaan natuurlijk, maar houd er wel rekening mee dat je dat niet gaat halen.

Als het niet op gewicht gaat, maakt het ook niet zoveel uit. Kun je gewoon voor het uiterste gaan en hoef je geen rekening te houden et de klasse.

Wat zegt je begeleider erover? Ik denk dat 110-115 wedstrijdgewicht binnen 1,5 jaar niet haalbaar is voor je. Goed om voor het maximale te gaan natuurlijk, maar houd er wel rekening mee dat je dat niet gaat halen.

Als het niet op gewicht gaat, maakt het ook niet zoveel uit. Kun je gewoon voor het uiterste gaan en hoef je geen rekening te houden et de klasse.

Hij is anti wedstrijden dus

Heb wel iemand gevonden die me daar kan krijgen maar gezond zal het sowieso niet zijn ben dan ook van plan om daarna wel enkele maanden te cruisen
Anyway ik kijk wel hoe het gaat 110 kg is nu men doel als ik het toch niet haal heb ik nog genoeg jaren ^^

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Je AS eventueel wel maar je voeding word serieus verminderd en al helemaal als je op 14% staat...

Hangt ervan af wie je hebt sommige uppen net je voeding in Prep en aas etc ook natuurlijk het gainen gaat niet het moeilijke zijn maar het behouden zoals je zegt in prep en hopen dat alles bijtrekt qua huid want men huid is niet zo goed daarin ^^

---------- Toegevoegd 27 May 2015 om 00:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst 26 May 2015 om 13:35 ----------

sta nu op 95.5kg midden in de dag gewogen wel dus zal in de ochtend wel wat minder zijn,voelde me shit vandaag niet normaal daarom ook men rustdag gewisseld met morgen want moest benen trainen en cardio en wil geen training afdanken hierdoor.
voelde en hoorde elk gewricht of pees kraken in men lijf vandaag niet normaal

Terug
Naar boven