Fitness Seller

Duidelijkheid risico's gebruik pro-hormonen

luke1984

Ripped Bodybuilder
Waardering
68
Lengte
1m85
Massa
111kg
Vetpercentage
16%
Hallo,

Zou iemand mij een beetje duidelijk kunnen maken wat de risico's van pro-hormonen in het algemeen zijn. Ik heb er veel mensen van alles over horen zeggen maar ik heb het idee dat voorstanders ervan iets te makkelijk denken over de risico's en tegenstanders het sterk overdrijven.

Wat zijn de risico's en hoe groot zijn ze? Wat moet je absoluut wel en niet doen voor, tijdens en na je kuur?

Alvast bedankt.

Nu vraag je wel veel :D ...pro-hormonen in hoge dosissen hebben zelfde neveneffecten dan gewone AS.

DWZ: vermindering (tot platleggen eigen test. aanmaak).
Giftig voor lever (METHYL's)
Agressie
Haaruitval
Verminderen libido
Vergroting prostaat.

Veel hangt ook af van het soort pro hormoon...als je dagelijks 20mg M1T gaat nemen zal je niet te genieten zijn en hoge bloeddruk hebben (koppijn).

Natuurlijk hangt dit af van persoon tot persoon.....

Wat NIET doen : ELKE dag trainen omdat je pro's pakt
Uitgaan en zuipen tijdens en na kuur.
Denken dat je zal groeien door pilletje te pakken.

Wat WEL doen : Deftige nakuur
koolhydraten omhoog, eiwitten omhoog
en ZEER belangrijk NAKUREN met clomid ofzo en leverreiniger nemen.

Niet alle pro's zijn hetzelfde in neveneffecten dus als je product geeft kan ik normaal wel zeggen wat zijn slechte eigenschappen zijn.

grtz wimpy ;)

de meesten zijn hier wel tevreden over s1+ zeker voor de bijwerkingen, ik ga het denk ik ook eens proberen, s1 of winstrol ik ben er nog niet uit...

Als je eraan wil gaan beginnen begin dan iig. net zoals mij met een lagere dosis. Ik heb er zelfs 6-8 KG mee gepakt. En vooral niet vergeten om goed te eten en keihard te trainen!

Ik was op gevoel gegaan en trainde met gemak 6 dagen in de week. Soms ook wel twee spiergroepen in de week.. Nakuren met 6-oxo of nolva is ook wel noodzakelijk om je eigen testo weer in orde te maken. Ik heb met hier allemaal aan gehouden en ben helemaal niets kwijtgeraakt.

sanniejj zei:
Als je eraan wil gaan beginnen begin dan iig. net zoals mij met een lagere dosis. Ik heb er zelfs 6-8 KG mee gepakt. En vooral niet vergeten om goed te eten en keihard te trainen!

Ik was op gevoel gegaan en trainde met gemak 6 dagen in de week. Soms ook wel twee spiergroepen in de week.. Nakuren met 6-oxo of nolva is ook wel noodzakelijk om je eigen testo weer in orde te maken. Ik heb met hier allemaal aan gehouden en ben helemaal niets kwijtgeraakt.

daar sluit ik me bij aan :) PRIMA spul dat S1+.

Heb er zelf ook goede ervaringen mee, 5 kg gepakt en gehouden.

Hope zei:
de meesten zijn hier wel tevreden over s1+ zeker voor de bijwerkingen, ik ga het denk ik ook eens proberen, s1 of winstrol ik ben er nog niet uit...

Hehehe :D :D ...ik zou het ook niet weten maar als je nog nooit iets gekuurd hebt zou ik voor de S1+ gaan...niet zo slecht voor lever en je bouwt er meer massa met op (volgens de logs hier).
Daarna kun je nog altijd aan de AS...niet??

Ben het nu zelf aan het proberen, al bij al nog heftig kuurtje want ik reageer er niet meer zo goed op, wordt tijd om jaartje te stoppen
40mg anavar/10mgM1T/2x 5 sprays daags...ben nu 0,5 kilo bijgekomen maar de S1+ kikt maar in na week en de M1T heb ik er net bij gesmeten.

Maar als je de bijwerkingen bekijkt hebben ze er beide minimaal (in normale dosis).Zoals gezegd..winstrol is giftig voor de lever en een volwaardig AS.
Als je kan bijkomen door een pro-steroide zou ik eerst S1+ doen.
Van winstrol ben ik zelfs gewoon blijven doorgroeien erna.

Eeen goede kuur zou zijn 4 weken S1+ met daarna nog 4 weken winstrol..in totaal 8 weken dus met kwalitatieve massa.

grtz wimpy

wimmeke26 zei:
Hehehe :D :D ...ik zou het ook niet weten maar als je nog nooit iets gekuurd hebt zou ik voor de S1+ gaan...niet zo slecht voor lever en je bouwt er meer massa met op (volgens de logs hier).

Ben het nu zelf aan het proberen, al bij al nog heftig kuurtje want ik reageer er niet meer zo goed op, wordt tijd om jaartje te stoppen
40mg anavar/10mgM1T/2x 5 sprays daags...ben nu 0,5 kilo bijgekomen maar de S1+ kikt maar in na week en de M1T heb ik er net bij gesmeten.

Maar als je de bijwerkingen bekijkt hebben ze er beide minimaal (in normale dosis).Zoals gezegd..winstrol is giftig voor de lever en een volwaardig AS.

Eeen goede kuur zou zijn 4 weken S1+ met daarna nog 4 weken winstrol..in totaal 8 weken dus met kwalitatieve massa.

grtz wimpy

hoelang ga je deze kuur doen? anavar, s1+, m1t

hoeveel heb je gekuurt dan de afgelopen maanden dat je een jaar niks wil gaan doen?

Pors zei:
hoelang ga je deze kuur doen? anavar, s1+, m1t

hoeveel heb je gekuurt dan de afgelopen maanden dat je een jaar niks wil gaan doen?

Deze kuur normaal 1 maand en erna een lange stop en afvalperiode...zie het nu al niet zitten.

Ben in september begonnen met 12 weken kuur in totaal primo/winstrol/andriol...tegen eind december had ik gedaan met nakuur maar dom zoals ik ben ben ik aan de 1AD gegaan...ben dan wel nog kilo'tje bijgekomen.
In totaal van september tot nu van 68 kilo (na moeilijke periode, kwetsuur en stop van 8 maand)naar 78 kilo gegaan.

Zit nu dus maar 2 maand tussen daarom dat ik deze kuur doe met hogere doseringen...enigste nadeel is dat anavar je hongergevoel wegpakt :( .

Hoop binnen 4 weken de 82 te halen en te houden ook en dan een jaartje stop en cut dus.

grtz wimpy

wimmeke26 zei:
Deze kuur normaal 1 maand en erna een lange stop en afvalperiode...zie het nu al niet zitten.

Ben in september begonnen met 12 weken kuur in totaal primo/winstrol/andriol...tegen eind december had ik gedaan met nakuur maar dom zoals ik ben ben ik aan de 1AD gegaan...ben dan wel nog kilo'tje bijgekomen.
In totaal van september tot nu van 68 kilo (na moeilijke periode, kwetsuur en stop van 8 maand)naar 78 kilo gegaan.

Zit nu dus maar 2 maand tussen daarom dat ik deze kuur doe met hogere doseringen...enigste nadeel is dat anavar je hongergevoel wegpakt :( .

Hoop binnen 4 weken de 82 te halen en te houden ook en dan een jaartje stop en cut dus.

grtz wimpy

wel veel achter elkaar hoor,
je zal waarschijnlijk wel wat verliezen. Gewoon je eigen dwingen om te eten.
10 kilo is best veel, maar ja is wel dik 4 maandjes.

afvalperiode en lange stop.........gewoon gemotiveerd blijven. ;)

wimmeke26 zei:

grtz wimpy

Tja pilletjes leek me makkelijker dan dat smeergedoe. Ook qua prijs moet ik de winstrol niet laten. Ik heb idd nog nooit iets gekuurd, dus zal ik zeker bijkomen door de S1+. Waarom zou je eigenlijk eerst S1 doen? Is het milder voor je axisonderdrukking? Je geeft namelijk zelf aan dat je na de Winstrol gewoon nog doorgroeide.

Ik ben het volgende van plan:
1ste kuurtje: S1+
2: winny only(tabs) 4weken
3: dbol only(tabs) 4weken
4: diana 3weken, gevolgd door winny 3weken

Kuurtje 1 ga ik mss weglaten, of omwisselen met kuur 2, hangt wrs af van je reply ook. Tussen ieder kuurtje een zestal maand laten.
Daarna mss test proberen of injects maarja zo op m'n eentje experimenteren vind ik nogal gevaarlijk.
Maar das dus al twee jaar vooruitgedacht, tegen dan kan er nog veel veranderen he ;)

Hope zei:
Tja pilletjes leek me makkelijker dan dat smeergedoe. Ook qua prijs moet ik de winstrol niet laten. Ik heb idd nog nooit iets gekuurd, dus zal ik zeker bijkomen door de S1+. Waarom zou je eigenlijk eerst S1 doen? Is het milder voor je axisonderdrukking? Je geeft namelijk zelf aan dat je na de Winstrol gewoon nog doorgroeide.

Ik ben het volgende van plan:
1ste kuurtje: S1+
2: winny only(tabs) 4weken
3: dbol only(tabs) 4weken
4: diana 3weken, gevolgd door winny 3weken

Kuurtje 1 ga ik mss weglaten, of omwisselen met kuur 2, hangt wrs af van je reply ook. Tussen ieder kuurtje een zestal maand laten.
Daarna mss test proberen of injects maarja zo op m'n eentje experimenteren vind ik nogal gevaarlijk.
Maar das dus al twee jaar vooruitgedacht, tegen dan kan er nog veel veranderen he ;)

hahaha, jij denkt vooruit

Ik vind het een moeilijke keuze S1+ of winstrol.
S1+ zal misschien meer massa opleveren dan winstrol maar de winstrol is kwalitatieve massa.

Winstrol;

Je kan toch wel rekenen als alles in orde is je zo'n 3 kilo pakt en NIKS verliest, als je daarbij een laag vet% hebt zal het lijken alsof je veel meer bijgekomen bent dan 3 kilo want winstrol geeft niks van water, alleen harde geripte spiermassa maar dan zou je rond 10% vet moeten zitten.
Winstrol is DHT dus zwaar voor prostaat en hoofdhaar...ook doet het als je kankercellen hebt deze veel rapper ontwikkelen.

S1+;

Zorgt volgens mij (bij mensen die nog niet gekuurd hebben) voor meer massa maar daar zit ook voor een deel water bij.
Je zal er meer van bijkomen maar ook meer verliezen.
Het is wel gezonder voor je lichaam.

En tussen winstrol en dianabol liggen nog milde AS hoor (alle AS is schadelijk maar de een wat minder). Ik ben van het principe dat ik met zo licht mogelijke producten (minder schadelijk) zoveel mogelijk probeer vooruit te komen.
Want als je meteen aan de zwaarste AS begint gaat je lichaam niet meer reageren op lichte AS (zoals ik nu al heb).
Nadeel is dan wel het prijskaartje dat er aan de milder producten hangt.

Dus vooraleer van de winstrol direct naar de dianabol te grijpen kun je nog opteren voor primobolan en boldenone.
Deca zou ik van afblijven (lang herstel).
Deze zijn wel inject....je kan natuurlijk ook d-boll only doen samen met een anti-oestrogeen maar dan mag je reken op een grote terugval en inpact op lichaam.
voordeel is dat het je veel minder zal kosten maar het is dan wel al een van de zwaarste AS.

grtz wimpy ;)

Hm zal dus ook te zien zijn hoe ik er dan financieel voorsta :D (mss ga ik opnieuw studeren, mss werk ik dan al).

Kheb laag vetpercentage dus die geripte massa zou wel lekker zijn natuurlijk, maar ik ga je raad volgen en beginnen bij het mildste. Als dat niet meer werkt, iets zwaarder, etc.

Boldenone is hetzelfde als deca of ben ik fout?

Injects heb ik geen bang van, wel onzeker om iets verkeerd te doen. Heb wel al gelezen hoe het moet enz, en het lijkt dan alsof het niet zo moeilijk is, maar in de praktijk pakken zulke dingen soms iets gecompliceerder over.

Dus ik ga voor de S1.
Ik ga wel wachten tot de zomer, door de zon haar uv-straaltjes heb ik dan minder kans op acne. En momenteel sukkel ik toch wat met voorkant schouder en bicepspezen aan elleboog :( , dus t zou gek zijn nu te kuren en die spieren niet mee te pakken, of ze wel trainen en ze nog harder vernielen.

in de zomer is het lang niet zo fijn trainen bro....tenminste dat vind ik...veel te heet.

Eens met pumpin zou helemaal niet gaan kuren in de zomer. UV helpt geen **** tegen een flinke breakout. En daar het warme weer kan je toch niet optimaal trainen vaak.

in de zomer had ik vroeger echt wel veel minder uitslag dan in het najaar/winter.
minder lekker trainen... en door de pro's zowiezo harder trainen wrs? dus nog harder zweten :(
April ofzo dan maar.

edit: das al binnen een maand :eek:
dan moet ik echt wel mijn gear gaan inslaan en die biceps en schouder genoeg rust geven(schouder enkel bij bankdrukken dus dat heb ik al opgelost door incline DB-drukken=>niets van pijn)

beter nu aan de slag voor de zomer klaar zijn, zomer trainen is idd afzien als het echt warm is.

Ik zou geen S1+ kuur in de zomer doen, door al het zweten zul je er hoe dan ook volgens mij minder profijt van hebben! :cool:

oké dan, dan doe ik het ofwel binnen een maand ofwel wacht ik tot na de zomer...

bossie zei:
Ik zou geen S1+ kuur in de zomer doen, door al het zweten zul je er hoe dan ook volgens mij minder profijt van hebben! :cool:

Als het goed is trekt het toch vrij snel in? Als je gewoon zorgt dat je na je sprays je een half uurtje rustig houdt zodat je niet gaat zweten enzo zal het toch zo'n probleem niet zijn?

Terug
Naar boven