Fitness Seller

Duitse allochtonen mogen niet trots zijn van linkse-extremisten

Het zou anders hoogste tijd zijn.

Waarom zou ik wel een ban verdienen, terwijl jij meer een extremist ben dan ik.

Dit was denk ik mijn laatste optreden hier in deze sectie, je zoekt het maar uit met vreemde en verkeerde mening van je. Debatteren is dus niet mogelijk, jammer.

Edit: dit is trouwens echt weer hetzelfde als dat we in het land zien gebeuren

Laatst bewerkt:
Beginnerbb's logica: Een autoradio is een onderdeel van een auto dus alle auto's hebben per definitie een autoradio.

Waarom zou ik wel een ban verdienen, terwijl jij meer een extremist ben dan ik.

Dit was denk ik mijn laatste optreden hier in deze sectie, je zoekt het maar uit met vreemde en verkeerde mening van je. Debatteren is dus niet mogelijk, jammer.

Edit: dit is trouwens echt weer hetzelfde als dat we in het land zien gebeuren

Wanneer kom je trouwens eens met argumenten als je dan toch een discussie wil voeren? Het is altijd maar gehuil over links en ander geneuzel maar echte argumenten kan ik je amper op betrappen. Hoe wil je dan een discussie voeren?

Nee, wordt inderdaad lastig als je niet meer dan zo'n 100 woorden tot je beschikking hebt, ik begrijp dat het dan soms wat kan tegenvallen om een goedlopende zin te formuleren. Maar daar heeft elk marginaal persoon op den duur wel eens last van. Dat is toch helemaal niks om je voor te schamen en al helemaal niet om geheel weg te blijven uit een sectie waar je van houdt en die van jou is gaan houden. Mijn advies zou zijn: gewoon doorzetten jongen. Je komt er namelijk wel, gewoon die overige grijze massa van je aan het werk zetten en de zinnen rollen er zo uit. Klaas had je ook al handige tips gegeven, het lezen van een boek of een degelijke krant kan je woordenschat aanzienlijk doen toenemen.
Ik hoop je hier nog vaak te treffen, want ookal verschillen onze meningen als water en vuur heb ik toch een aantal keren smakelijk om je gelachen. Dat ik zoveel aandacht aan je geef mag je in je handen doen wrijven, want dit is meestal enkel weggelegd voor de echte groten der dbb zoals een ericr, bigt, klaaswitz en dergelijke.
Well done vriend.

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Beginnerbb's logica: Een autoradio is een onderdeel van een auto dus alle auto's hebben per definitie een autoradio.

Nou doe je me toch even op mijn hoofd krabben hoor "klaaswitz".

Laatst bewerkt:
Wanneer kom je trouwens eens met argumenten als je dan toch een discussie wil voeren? Het is altijd maar gehuil over links en ander geneuzel maar echte argumenten kan ik je amper op betrappen. Hoe wil je dan een discussie voeren?

Ik pauzeer in deze sectie, wel jammer want vele argumenten liggen hier klaar om elke linkse mens volledig verbaal te liquideren

Nee, wordt inderdaad lastig als je niet meer dan zo'n 100 woorden tot je beschikking hebt, ik begrijp dat het dan soms wat kan tegenvallen om een goedlopende zin te formuleren. Maar daar heeft elk marginaal persoon op den duur wel eens last van. Dat is toch helemaal niks om je voor te schamen en al helemaal niet om geheel weg te blijven uit een sectie waar je van houdt en die van jou is gaan houden. Mijn advies zou zijn: gewoon doorzetten jongen. Je komt er namelijk wel, gewoon die overige grijze massa van je aan het werk zetten en de zinnen rollen er zo uit. Klaas had je ook al handige tips gegeven, het lezen van een boek of een degelijke krant kan je woordenschat aanzienlijk doen toenemen.
Ik hoop je hier nog vaak te treffen, want ookal verschillen onze meningen als water en vuur heb ik toch een aantal keren smakelijk om je gelachen. Dat ik zoveel aandacht aan je geef mag je in je handen doen wrijven, want dit is meestal enkel weggelegd voor de echte groten der dbb zoals een ericr, bigt, klaaswitz en dergelijke.
Well done vriend.

Uhm bedankt dan maar? Het is wel zo dat ik op deze leeftijd al aardige interesse heb in de politiek, iets wat mijn leeftijdsgenoten niet hebben. Dan kunnen wij aardige meningsverschillen hebben maar dat zou je toch als positief punt kunnen zien. En let maar op; dat 'paars-plus' ook wel links gedraai want vvd heeft daarbij niks in te brengen, wordt een complete ramp;)

Dit was trouwens wel mijn favoriete sectie van "allerlei":(

Laatst bewerkt:
Ik pauzeer in deze sectie, wel jammer want vele argumenten liggen hier klaar om elke linkse mens volledig verbaal te liquideren

Pure bluf en ik daag je uit om op basis van argumenten de linkse mens te liquideren. Het is nu vooral veel ad hominem gehakketak waar Beginnerbb en Klaaswitz zich ook mede aan schuldig maken maar zelf kom je amper met argumenten om een echte discussie mogelijk te maken.

En let maar op; dat 'paars-plus' ook wel links gedraai want vvd heeft daarbij niks in te brengen, wordt een complete ramp;)

Dat denk ik niet, het sociaal-economische plan van de VVD is best te verenigen met die van de D66 en op sommige punten zelfs heel goed met dat van Groenlinks. Het hangt er maar net vanaf wat voor afspraken ze maken voordat ze over gaan tot een akkoord.

Gevaar is natuurlijk wel weer dat een dergelijke (verstandige) verschuiving naar het centrum door de zure kleinburgerij gezien wordt als puinhoop en verraad waardoor ze straks weer lekker massaal vanuit de onderbuik op de flanken gaan stemmen, zoals het kortzichtige halve garen betaamd.

Laatst bewerkt:
Dat denk ik niet, het sociaal-economische plan van de VVD is best te verenigen met die van de D66 en op sommige punten zelfs heel goed met dat van Groenlinks. Het hangt er maar net vanaf wat voor afspraken ze maken voordat ze over gaan tot een akkoord.

Gevaar is natuurlijk wel weer dat een dergelijke (verstandige) verschuiving naar het centrum door de zure kleinburgerij gezien wordt als puinhoop en verraad waardoor ze straks weer lekker massaal vanuit de onderbuik op de flanken gaan stemmen, zoals het kortzichtige halve garen betaamd.

Onverstandige, beken kleur!
Voelen jullie de leegte al zo zonder HardcoreNL? Want ik heb een leegte in mijn hart zonder deze sectie

Onverstandige, beken kleur!
Voelen jullie de leegte al zo zonder HardcoreNL? Want ik heb een leegte in mijn hart zonder deze sectie

Je bent nog nieteens weg geweest:roflol:

Overigens is een verschuiving naar het centrum bij voorbaat al verstandig man, niet zo dom doen nou.

Je bent nog nieteens weg geweest:roflol:

Overigens is een verschuiving naar het centrum bij voorbaat al verstandig man, niet zo dom doen nou.

Hoe verder van echt rechts af hoe slechter, en dan is rechts nog geeneens optimaal dus laat staan hoe erg links is. Centrum is alleen maar slecht, het is beter om knopen door te hakken dan steeds alles half half te doen

Zijn dat nu die allesvernietigende argumenten?

Zou wat zijn als bijvoorbeeld de marokkaans-nederlandse gemeenschap hier te lande vanavond zomaar met onze driekleur ging lopen zwaaien.
Voel ik toch als een soort van heiligschennis.

Ik ben marokkaans en ik heb ook een nlse vlag uit me raam hangen :D HUP HOLLAND HUP!!!

Laatst bewerkt:
Volgens mij is klaaswitz helemaal niet links. Heb hem eigenlijk nog nooit kunnen betrappen op het uiteenzetten van zijn politieke smaak.

Terug
Naar boven