Doen jullie het bankje volledig liggend, of schuin? En wat is beter?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles moet afgerond worden in een borsttraining om een voldaan gevoel te krijgen.Doen jullie het bankje volledig liggend, of schuin? En wat is beter?
Alles moet afgerond worden in een borsttraining om een voldaan gevoel te krijgen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zijn er echt zoveel plekken op de borst die je kunt aanpakken? Weet alleen dat flyes voor binnenkant is [ookal is die er niet] en dec-incline voor boven-onderkant.Alles moet afgerond worden in een borsttraining om een voldaan gevoel te krijgen.
zijn er echt zoveel plekken op de borst die je kunt aanpakken? Weet alleen dat flyes voor binnenkant is [ookal is die er niet] en dec-incline voor boven-onderkant.
Ohja die onderbroek is echt heel gay

Alles moet afgerond worden in een borsttraining om een voldaan gevoel te krijgen.
Valt wel op dat jij hier de enige bent die niet naar de spieren, maar naar zijn onderbroek loert....![]()
heus
zijn er echt zoveel plekken op de borst die je kunt aanpakken? Weet alleen dat flyes voor binnenkant is [ookal is die er niet] en dec-incline voor boven-onderkant.
decline is zwaar overrated volgens mij. doe deze ook nooit omdat mijn gym geen decline bankjes heeft, en ik dan zelf een of andere stellage moet bouwen om decline te kunnen doen.
Ik doe decline altijd met kabels. Voel toch wel dat mijn borst anders reageert op deze oefening dan bij flat of incline.

decline is zwaar overrated volgens mij. doe deze ook nooit omdat mijn gym geen decline bankjes heeft, en ik dan zelf een of andere stellage moet bouwen om decline te kunnen doen.