XXL Nutrition

Dumbbell chest press, liggend of schuin?

ligt eraan waarop je de focus wilt leggen

Alles moet afgerond worden in een borsttraining om een voldaan gevoel te krijgen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jammer van dat narrow voor binnenkant, flyes voor buitenkant BS :(

Dips is trouwens een decline beweging wat borst betreft en dus voor de onderkant.

Ik doe over het algemeen drie oefeningen voor de borst: Incline, Flat, Decline/Dips. De volgorde varieert natuurlijk.

Alleen maar schuin. Anders zijn de db's lastiger in positie te brengen en lastig wanneer je weer van het bankje af wil.

Alles moet afgerond worden in een borsttraining om een voldaan gevoel te krijgen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zijn er echt zoveel plekken op de borst die je kunt aanpakken? Weet alleen dat flyes voor binnenkant is [ookal is die er niet] en dec-incline voor boven-onderkant.
Ohja die onderbroek is echt heel gay

zijn er echt zoveel plekken op de borst die je kunt aanpakken? Weet alleen dat flyes voor binnenkant is [ookal is die er niet] en dec-incline voor boven-onderkant.

Valt wel op dat jij hier de enige bent die niet naar de spieren, maar naar zijn onderbroek loert.... :D

• Like
Waarderingen: 3XL

Nee, zoveel plekken zijn er niet. En aangezien 1 van die plekken die niet bestaat (in de zin van accentueerbaar) de binnenkant borst is zijn flyes voor de binnenkant dus ok onzin.

decline is zwaar overrated volgens mij. doe deze ook nooit omdat mijn gym geen decline bankjes heeft, en ik dan zelf een of andere stellage moet bouwen om decline te kunnen doen.

decline is zwaar overrated volgens mij. doe deze ook nooit omdat mijn gym geen decline bankjes heeft, en ik dan zelf een of andere stellage moet bouwen om decline te kunnen doen.

Ik doe decline altijd met kabels. Voel toch wel dat mijn borst anders reageert op deze oefening dan bij flat of incline.

Dat is een posing slip. Of je dat gay wilt noemen prima. Maar zeg nou geen onderbroek. :p

Vind decline juist superhandig, omdat je veel meer gefocused op je borst kan pressen ipv met je schouders. Wat dat betreft wel de beste oefening dus.

Maar, zo te zien aan dit plaatje doe ik vooral pullovers. Terwijl ik die nog nooit heb gedaan :rolleyes:

welke cable oefening bedoel je dan?

282.jpg

Als de belasting van boven naar beneden is dan licht het accent op de onderkant. Is de belasting van beneden naar boven licht het accent op de bovenkant.

Plaatje is dus idd voor de onderkant.

Terug
Naar boven