Fitness Seller

dumbbell curl

steven4

Advanced Bodybuilder
Waardering
8
ik maak staand dumbbell curls, als ik klaar ben met mijn reps branden mn biceps heerlijk:cool:
Maar mijn rug ook???
komt dit omdat mijn rug zwak is? Ben nog niet echt begonnen met mn rug trainen dus vermoed dat dit het kan zijn?

is dit schadelijk of kan ik gwn verder gaan en beginnen met mn rug trainen waardoor dit waarschijnlijk vanzelf minder wordt?

je beweegt teveel met je rug. probeer het eens om een incline bankje. rug trainen is ook een goed idee icm buikspieren.

ik maak staand dumbbell curls, als ik klaar ben met mijn reps branden mn biceps heerlijk:cool:
Maar mijn rug ook???
komt dit omdat mijn rug zwak is? Ben nog niet echt begonnen met mn rug trainen dus vermoed dat dit het kan zijn?

is dit schadelijk of kan ik gwn verder gaan en beginnen met mn rug trainen waardoor dit waarschijnlijk vanzelf minder wordt?

Onderrug? bovenrug?

Bovenrug (trapezius) kan omdat elke curl eigenlijk beging bij het stabiliseren van de schouders wat een functie van de schouders is. Naarmate je trapezius sterker wordt zal je hier minder last van krijgen.

Onderrug kan of zwakke onderugspieren betekenen waardoor je jezelf niet goed kan stabiliseren, of te veel beweging met de onderrug zijn. 1e Kan je trainen, 2e moet je afleren

why the hell train je je biceps maar je rug niet

Terug
Naar boven