XXL Nutrition

Dutch League Vrachtwagentrekken

thanks!, ruby en jan willem 2de en de rest ben ik vergeten.. ben gvd 51 jaar ken niet alles onthouden!:mad:

ben helaas maar 2de geworden in de gemengde, deed het samen met me kleine buurmeisje van 16 jaar en 52 kilo :-) , helaas door de regen geen grip kunnen krijgen met harnas pull, steeds wegglijden. maar met hand over hand de snelste tijd haha.

en ik deed nog even 1 run mee bij de mannen , samen met wesley. omdat gradus geblesseerd raakte, en zette samen met wesley wel even de 2de tijd van de dag neer.

Skinnie gefeliciteerd !
wel leuk dat de 2de plaats ook een beker kreeg

jij ook gefeliciteerd.
was een mooie dag met een hoop publiek als het even droog werd, foto's werden genomen door verschillende fotografen, eentje was van dordrecht centraal, maandag even spitten.. even mailen en je kon foto's van hem krijgen zei hij..

• Topic Starter Topic Starter
Deelnemers Totaal punten 1e wedstrijd einduitslag 1e wedstrijd

Jan Vieleers + Pascal Padovani 30 1e

Ruby de Bruin + Jan-Willem Jacobson 28 2e

Dennis van Hansum + Remco de Waard 24 3e

Elroy Borst + Jeffry Vrijhof 18 4e

Omar Vierhout + Melvin Mastenbroek 17 5e

Robin Gerde + Wesley van Wanrooij 11 6e

Gradus Ruisbroek + Wesley van der Kraan 10.5 7e

Dré van der Leer + Nicky van der Leer 5.5 8e

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 17:06 ----------

Beetje onoverzichtelijk, maar goed.

Skinnie en Pascal, nogmaals gefeliciteerd met jullie overwinning!
Nino, jullie ook proficiat met de mooie prestatie.

Was weer een leuke wedstrijd, volgende keer hoop ik dat het de hele wedstrijd droog blijft ipv een dikke plensbui bij nummer 9, ( Jan-Willem en ik), waardoor we gelijk al een hoop secondes achter liepen op jullie.
Hand over hand toch weer een veel goed gemaakt met twee eerste plaatsen en dus uiteindelijk 2e.

Hoop dat er volgende wedstrijd (3juni) minimaal net zoveel deelnemers zijn.
De kampioenen Kelvin en Johnny zijn er dan ook weer bij, dus beloofd een spannende wedstrijd.

over een half uur rij ik aan, naar mijn 2de overwinning:)

Op facebook houd Skinnie een beker vast, maar staat niet in het midden, dus 2de of 3de?

Kelvin en Johnny zijn geen fitnessjongetjes, Skinnie. Dus die willen vast niet door jou gepakt worden ;-). Gefeliciteerd met je 2de plaats.

thanks!, hier skinnie en pascal met de kleinste wethouder van de wereld:)

o55det.jpg

Uitslag en tussenstanden volgen nog.

Laatst bewerkt:
was een leuke wedstrijd en pascal en ik werden deze keer 3de, mooie beker en medaille:)
zoals verwacht kelvin en johnny 1ste plaats en ruby en jan-willem 2de.
de rest weet ik niet meer, er waren 10 teams, ga niet alles onthouden!:mad:

leuk dat jan haaring ook meedeed, en dat er teams uit limburg waren.. michel koekoek en marco nafzger ofzo..

volgende wedstrijd 29 juli in hoek van holland, geloof dat pascal dan met vakantie is... kijken of sylvia nog een keer zin heeft om mee te doen.

Heren!

Zondag 26 Augustus is de 5e wedstrijd op de Zwart Janstraat in Rotterdam. (Rotterdam noord)

Komt allen!

Laatst bewerkt:
maar eerst... vandaag knallen met remco in hoek van holland!
hup skinnie hup huphup!!:)

gefeliciteerd skinnie en remco met jullie 2de plaats!!:)

hier even een paar mooie foto's van de wedstrijd, met een zeer vrolijk lachende skinnie wie zijn hartje zwelt van trots vanwege zijn mooie 2de plaats:)
en ja hier kijk ik vrolijk! ben een vriendelijke, aardige man:)

2zz4xec.jpg

2z9dz14.jpg

Terug
Naar boven