XXL Nutrition

Kwalificatie sterkste man nl 2014!

Jarno doet wat hij moet doen, mooi.

Maar volgens Jarno was dit ook de 1e keer sinds 2003 dat ie verslagen is in een NL wedstrijd. Hij was ook niet in topvorm gisteren, maar hij heeft nog een paar maandjes dus ik denk dat het een hele spannende finale wordt.

Imo heeft hij gedaan wat hij moet doen, plaatsen zonder moeite en zich proffesioneel genoeg niet laten meeslepen in de wedstrijd en de eer maar zijn doel in zijn hoofd gehouden en bereikt als een walk in the park.

Imo heeft hij gedaan wat hij moet doen, plaatsen zonder moeite en zich proffesioneel genoeg niet laten meeslepen in de wedstrijd en de eer maar zijn doel in zijn hoofd gehouden en bereikt als een walk in the park.

Haha je was er niet bij aan je comment te lezen.

Is de lokatie van de wedstrijd in Soest het feestterrein De Blaak aan de Ferdinand Huycklaan te Soest?

Jarno doet wat hij moet doen, mooi.

Hoezo? Alleen nr. 1 plaatst zich direct. Jarno zit er nu nog niet bij.
Niet dat ik niet verwacht dat Jarno zich niet alsnog gaat plaatsen. ;)

kelvin was al geplaatst marc ;)

Ik meen me nog te herinneren dat dit voorheen niet betekende dat dan de nr. 2 door gaat. Maar goed, mooi dat hij erbij zit. Wie is marc trouwens?

sorry mark ;)

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

en is wel altijd zo geweest maar enkel kelvin zowat doet mee terwijl hij al geplaatst is...

De top 5 van de 3de kwalificatie!
1: Niels Gordijn
2: Dennis van Beusekom
3: Enzo Tauro
4: Jan Pieter Neuteboom
5: Destrey Raymond.

Niels wad al geplaatst voor de finale dus Dennis is rechtstreeks door. Enzo was al door naar de halve finale dus Jan Pieter en Destrey zijn door naar de halve finale!

bron : FB real strength

was mooie wedstrijd om te zien. Niels een klasse apart, Dennis lekker op dreef, Enzo de grote coming man.

Uitslagen per onderdeel bekend?

Super gedaan Niels!

Foto's

Zie: [Link niet meer beschikbaar]

Trots op je Nielieeee!

Shit wat is Niels sterk.
Wordt een top finale denk ik!

Maar volgens Jarno was dit ook de 1e keer sinds 2003 dat ie verslagen is in een NL wedstrijd. Hij was ook niet in topvorm gisteren,

Gezicht spreekt boekdelen

SM%252020140427%2520Soest%2520NL%2520V3%2520085.jpg

Haha, maar die foto is van Soest en niet van zijn quote, want die maakte hij bij Heerenveen.
Maar hij spreekt wel boekdelen. Ik gun hem zijn 8e titel, maar hij krijgt het nog zwaar.

Wat alleen maar goed is...paar jaar terug in hoofddorp bv ging hij maar tot 90% van zijn max op de deadlift omdat hij zoveel sterker was dan de rest. Dat gat is mooi kleiner geworden en hij moet nu op elk onderdeel scherp staan, want anders kom hij in de problemen.

Ja word een leuke finale, jammer dat Jitse nog niet 100% is.

Denk niet dat hij wint..
1 kelvin
2 Niels
3 Dennis

Terug
Naar boven