aarnink Cool Novice Lid sinds 17 mei 2008 Berichten 38 Waardering 0 Lengte 1m50 Massa 158kg Vetpercentage 50% 7 jul 2010 #1 bij mijn sport school krijg ik altijd schema's maar na hoeveel weken moet ik een nieuwe maken? Klik om meer te lezen...
bij mijn sport school krijg ik altijd schema's maar na hoeveel weken moet ik een nieuwe maken? Klik om meer te lezen...
SDH Dutch Bodybuilder Lid sinds 14 mei 2010 Berichten 278 Waardering 11 Lengte 1m78 Massa 66kg Vetpercentage 11% 7 jul 2010 #2 Daar zijn geen 'regels' voor. Maak gewoon een nieuw schema als je oude schema niet meer: leuk is, geen goed resultaat meer oplevert, ect.
Daar zijn geen 'regels' voor. Maak gewoon een nieuw schema als je oude schema niet meer: leuk is, geen goed resultaat meer oplevert, ect.
aarnink Cool Novice Lid sinds 17 mei 2008 Berichten 38 Waardering 0 Lengte 1m50 Massa 158kg Vetpercentage 50% 7 jul 2010 Topic Starter Topic Starter #3 SDH zei: Daar zijn geen 'regels' voor. Maak gewoon een nieuw schema als je oude schema niet meer: leuk is, geen goed resultaat meer oplevert, ect. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ik merk wel nu ik dit schema gebruik dat ik in oefeningen aardig vooruit ga in kilo's maar als dat dus ongeveer stopt moet ik nieuw schema
SDH zei: Daar zijn geen 'regels' voor. Maak gewoon een nieuw schema als je oude schema niet meer: leuk is, geen goed resultaat meer oplevert, ect. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ik merk wel nu ik dit schema gebruik dat ik in oefeningen aardig vooruit ga in kilo's maar als dat dus ongeveer stopt moet ik nieuw schema
NotoriousXL Competitive Bodybuilder Lid sinds 30 mei 2007 Berichten 2.492 Waardering 96 7 jul 2010 #4 SDH zei: Daar zijn geen 'regels' voor. Maak gewoon een nieuw schema als je oude schema niet meer: leuk is, geen goed resultaat meer oplevert, ect. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Goed advies man
SDH zei: Daar zijn geen 'regels' voor. Maak gewoon een nieuw schema als je oude schema niet meer: leuk is, geen goed resultaat meer oplevert, ect. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Goed advies man
SDH Dutch Bodybuilder Lid sinds 14 mei 2010 Berichten 278 Waardering 11 Lengte 1m78 Massa 66kg Vetpercentage 11% 7 jul 2010 #5 NotoriousXL zei: Goed advies man Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Waar blijft die karma dan
NotoriousXL zei: Goed advies man Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Waar blijft die karma dan
jeandubois Dutch Bodybuilder Lid sinds 13 mei 2005 Berichten 422 Waardering 12 Lengte 1m79 Massa 89kg Vetpercentage 13% 8 jul 2010 #6 aarnink zei: bij mijn sport school krijg ik altijd schema's maar na hoeveel weken moet ik een nieuwe maken? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... De meeste komen uit op 6-8 weken en wijzigen dan hun schema. Sowieso altijd de grote 5 doen: squat, deadlift, bench press, pull ups en bent over rows. Je kan eventueel wat variatie aanbrengen in de andere oefeningen, maar deze 5 zou ik toch proberen elke week te doen.
aarnink zei: bij mijn sport school krijg ik altijd schema's maar na hoeveel weken moet ik een nieuwe maken? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... De meeste komen uit op 6-8 weken en wijzigen dan hun schema. Sowieso altijd de grote 5 doen: squat, deadlift, bench press, pull ups en bent over rows. Je kan eventueel wat variatie aanbrengen in de andere oefeningen, maar deze 5 zou ik toch proberen elke week te doen.
Jaap ja Ripped Bodybuilder Elite Member Challenge x4 15 jaar lid Lid sinds 23 jan 2010 Berichten 3.655 Waardering 886 Lengte 1m82 8 jul 2010 #7 jeandubois zei: De meeste komen uit op 6-8 weken en wijzigen dan hun schema. Sowieso altijd de grote 5 doen: squat, deadlift, bench press, pull ups en bent over rows. Je kan eventueel wat variatie aanbrengen in de andere oefeningen, maar deze 5 zou ik toch proberen elke week te doen. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... + Military press/ shoulder press
jeandubois zei: De meeste komen uit op 6-8 weken en wijzigen dan hun schema. Sowieso altijd de grote 5 doen: squat, deadlift, bench press, pull ups en bent over rows. Je kan eventueel wat variatie aanbrengen in de andere oefeningen, maar deze 5 zou ik toch proberen elke week te doen. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... + Military press/ shoulder press