MuscleMeat

Dvd opbergmeubel/kast

Ano_1992_87

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
92
Lengte
1m87
Weet iemand waar ik deze kan vinden voor een zo laag mogelijke prijs :D

Zoiets bijvoorbeeld, waar dan 80 dvd's in kunnen ofzo:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

of zoiets

benno-cd--dvd-rek__27455_PE060834_S4.jpg

Wat is zo laag mogelijk? Aangezien dat ding in je spoiler van Ikea maar 24,95 kost. Nog goedkoper zal je alleen tweedehands vinden lijkt me.

3.99€ bij Ikea.
lerberg-dvd--cd-wandrek__69214_PE183964_S4.jpg

Lage prijs :scratch: Maar om 80 dvd's kwijt te kunnen heb je twee van die rekken nodig.

Ik zou trouwens een gesloten kast nemen, veel handiger en netter.

Inderdaad , voor 80 dvd's is 1 stuk beetje krap..daarom heb ik er ook 2 gekocht...dit is toch netjes of niet.

1309330222323.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Wat is zo laag mogelijk? Aangezien dat ding in je spoiler van Ikea maar 29,95 kost. Nog goedkoper zal je alleen tweedehands vinden lijkt me.

Voordat ik iets koop wil ik altijd eerst kijken of het niet goedkoper kan :)

Inderdaad , voor 80 dvd's is 1 stuk beetje krap..daarom heb ik er ook 2 gekocht...dit is toch netjes of niet.

1309330222323.jpg

Dat ziet er ook wel netjes uit, maar krijg je geen zwarte strepen oid op je muur, omdat de dvd's er tegenaan leunen?
En hoeveel dvd's kan je kwijt in 1 rek?

Strepen neen ,k'heb wel beetje last van stof die op de dvd hoesjes blijven plakken omdat ze horizontaal liggen.
1 rek is goed voor 36 dvd's.

• Topic Starter Topic Starter
Strepen neen ,k'heb wel beetje last van stof die op de dvd hoesjes blijven plakken omdat ze horizontaal liggen.
1 rek is goed voor 36 dvd's.

Oke, 36 is toch wel aardig wat.
Kan er ook wel 2 kwijt boven me pc scherm, dus ik ga vrijdag maar even langs de Ikea om sowieso 2 van die rekken te halen :)

Terug
Naar boven