MuscleMeat

DVD-Recorder - Blu-ray

Starter20

Gargantuan Beast
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.422
Lengte
1m80
Massa
90kg
Hee gasten,

ik heb niet zoveel verstand van het hele electronica gebeuren. het enige wat ik weet is dat ik zon huge tv ga kopen maar ook een dvd recorder nodig heb.

men ouders hebben zon dvd/harddisk recorder en dat is super handig want dan kan je gewoon van de tv opnemen wat je wil hebben op de interne harde schijf. zo'n ding wil ik dus eigenlijk ook, maar ik begrijp dat in combinatie met zo'n huge HD tv een blu-ray speler het mooiste is. althans mooier kwa beeld dan een dvd speler.

nu ben ik dus aan het zoeken naar een blu-ray speler die dat combineert, maar bestaat dat wel? zijn er dus blu-ray/hard disk recorders? dus zo'n ding waarmee ik kan opnemen en blu-ray kan afspelen?

ik kan er namelijk nergens iets over vinden?

hm, blue ray is eigenlijk nog onbekend terrein voor mij,,,heb wel de blu ray's van: wolverine origins en planet terror, maar die bekijk ik op mijn ps3,,,,maar die is dan weer aangesloten op zo'n schijt tv.....En m'n homecinema system kan ik pas in de zomer halen dus ik weet het niet...Eigenlijk houd ik nu je topic gewoon wat langer in beeld ;)

Als je dit invoerd: blu-ray/harddisk recorders krijg je voldoende info...

• Topic Starter Topic Starter
blu-ray hardisk recorders bestaan nog niet dacht ik,
enkel blu ray recorders, maar deze kosten momenteel nog + 1000 euro

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

LG Blu-ray/DivX speler-recorder HR400

De Blu-ray/DivX speler HR400 biedt u alle voordelen van internet en tv dankzij zijn ethernet-poort en geïntegreerde tv-tuner.

Met de BD Live 2.0 functie kunt u een internetverbinding maken en heeft u zelfs direct toegang tot YouTube.

Bovendien heeft de HR400 van LG een opslagcapaciteit van 160 GB waardoor u gemakkelijk televisieprogramma's kunt opnemen. U hoeft dus nooit meer een van uw lievelingsprogramma's te missen!

De HR400 is tevens uitwisselbaar met bestandsformaten als MP3, WMA of JPEG om uw foto's of muziek af te spelen.

En met een perfecte beeld- en geluidskwaliteit dankzij 1080p resolutie, DTS-HD en Dolby True HD, kunt u optimaal genieten van High Definition!

http://www.pixmania.nl/nl/nl/3243976/art/lg/blu-ray-divx-speler-recor.html

Terug
Naar boven