JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat bovenste is bullshit ik speel call of duty 4 regelmatig en heb nooit framedrops.
2e is wel waar, de xbox 360 maakt wel veel lawaai. maar als je een game speelt met geluid merk je daar niks van.
ik ontvang wireless op mn pc, kan ik die dan via een lan kabel doorlinken naar de ps3? weet iemand dat?
Goedzo MacB, verstandige keus
Als je gta4, of GT5 hebt kunnen we wel eens gamen

COD4 of welke COD ook zijn nou eenmaal games waar framedrops aan de orde van de dag zijn. Gelet op de graphics ligt dat meer aan slechte code dan aan een gebrek aan kracht van de console.
PS3! Blu-ray player, wifi (draadloos internet), gratis online gaming, regelmatig gratis updates, doet ondertussen ook DTS-HD (TrueHD was al een mogelijkheid), ook is het een prima upscaler voor normale DVD films waardoor de dvd's op je hdready scherm met een resolutie van 1080i komen, speelt ook DivX etc etc etc..
Je hebt er gewoon zoveel meer aan dan een Xbox.. De ps3 is een compleet multimedia apparaat! Ik heb er nooit spijt van gehad, bezit overigens een 40gb versie.
Suc6 met je beslissing!
PS3! Blu-ray player, wifi (draadloos internet), gratis online gaming, regelmatig gratis updates, doet ondertussen ook DTS-HD (TrueHD was al een mogelijkheid), ook is het een prima upscaler voor normale DVD films waardoor de dvd's op je hdready scherm met een resolutie van 1080i komen, speelt ook DivX etc etc etc..
Je hebt er gewoon zoveel meer aan dan een Xbox.. De ps3 is een compleet multimedia apparaat! Ik heb er nooit spijt van gehad, bezit overigens een 40gb versie.
Suc6 met je beslissing!
...morgen dan maar!