XXL Nutrition

hmm...game concole voor de saaie zomerdagen

GTA IV 360 = GTA IV PS3

GTA IV 360 + Downloadble content zo groot als GTA:SA ≠ GTA IV PS3

Als je veel goede games wil kunnen kopen : Xbox 360

PS3 is niet veel mis mee maar buiten de cross platformspellen zijn er weinig games die boeiend zijn. Dan kan je dus economisch gezien beter een Xbox 360 kopen. Cross plaformspellen kan je toch voor beide consoles kopen, dan is de goedkoopste console de beste keuze.

Koop wel een nieuw model Xbox 360, met HDMI aansluiting en 175 watt voeding. Die oude modellen die nu worden opgeruimd geven de kans op een RROD.

Downloadable content voor de 360 is zooo'n fanboy opmerking. Ps3 krijgt net zoveel downloadable content. Net als de opmerking dat het ps-netwerk k*t is.

Koop een ps3 als je in de toekomst nog meer vettere games wilt. Ps3 netwerk is niets mis mee, nooit last om games online te spelen. En gratis, in tegenstelling tot XBoxlive

Voor GTA IV heeft Microsoft met Rockstar een exclusieve deal voor nieuwe content. Misschien komt die content ooit wel beschikbaar voor de PS3 maar tegen die tijd speelt niemand GTA IV meer.

In welke zin zouden er in de toekomst vettere games voor de PS3 uitkomen dan de Xbox 360 dan? Over fanboyism gesproken, niemand weet welke games voor de PS3 vetter zijn dan die van de Xbox 360 in de toekomst.

Dat bovenste is bullshit ik speel call of duty 4 regelmatig en heb nooit framedrops.

2e is wel waar, de xbox 360 maakt wel veel lawaai. maar als je een game speelt met geluid merk je daar niks van.

Dus niet met meer man op je eigen xdoos, want als je dan met die P90 ofzo gaat schieten met smoke om je heen, schieten de kogels niet meer zo snel achter elkaar.

COD4 of welke COD ook zijn nou eenmaal games waar framedrops aan de orde van de dag zijn. Gelet op de graphics ligt dat meer aan slechte code dan aan een gebrek aan kracht van de console.

• Topic Starter Topic Starter
wordt sowieso de Ps3

heb namelijk mijn eerste Ps3 game al gekocht!!

gister op ebay wat gezocht en geboden,

zgan Motorstorm voor 21 eurie!!! cheap ass :D

Goedzo MacB, verstandige keus :D
Als je gta4, of GT5 hebt kunnen we wel eens gamen

COD4 of welke COD ook zijn nou eenmaal games waar framedrops aan de orde van de dag zijn. Gelet op de graphics ligt dat meer aan slechte code dan aan een gebrek aan kracht van de console.

Achjah, is op elke console wel... En dan beloven ze na 3 jaar dat ze eindelijk optimaal de consoles kunnen benutten, maar dan staat de opvolger alweer voor de deur.

Stel hersenlozen idioten die game-makers.

Xbox en dan wachten totdat er een pakket is met GTA 4 :D dat is echt bruut

Of nog eerder de torrent downloaden:rolleyes:

Geef mij maar deze spelconsole, verveelt nooit, slechts 2 toppen en uren spelplezier

PS3! Blu-ray player, wifi (draadloos internet), gratis online gaming, regelmatig gratis updates, doet ondertussen ook DTS-HD (TrueHD was al een mogelijkheid), ook is het een prima upscaler voor normale DVD films waardoor de dvd's op je hdready scherm met een resolutie van 1080i komen, speelt ook DivX etc etc etc..

Je hebt er gewoon zoveel meer aan dan een Xbox.. De ps3 is een compleet multimedia apparaat! Ik heb er nooit spijt van gehad, bezit overigens een 40gb versie.

Suc6 met je beslissing!

360 is de shit!

PS3! Blu-ray player, wifi (draadloos internet), gratis online gaming, regelmatig gratis updates, doet ondertussen ook DTS-HD (TrueHD was al een mogelijkheid), ook is het een prima upscaler voor normale DVD films waardoor de dvd's op je hdready scherm met een resolutie van 1080i komen, speelt ook DivX etc etc etc..

Je hebt er gewoon zoveel meer aan dan een Xbox.. De ps3 is een compleet multimedia apparaat! Ik heb er nooit spijt van gehad, bezit overigens een 40gb versie.

Suc6 met je beslissing!

Speel je er ook wel eens spellen op of niet?

• Topic Starter Topic Starter

Suc6 met je beslissing!

ik had al beslist he, PS3 is eht, heb motorcross al gekocht, wilde vandaag eigenlijk de ps3 ophalen, alleen niet genoeg tijd :( ...morgen dan maar!

Negatieve karma!

j/k Veel plezier met de ps3 :)

Terug
Naar boven