AndroidHealthClinic

hmm...game concole voor de saaie zomerdagen

• Topic Starter Topic Starter
hmm, als ik CoD4 online doe, kan ik maar heel weinig servers vinden, eigenljik geen 1, ik moet een game type kiezen (keuze uit 3) en dan kiest hij zelf de server, of...zoals nu het geval is, moet ik wachten tot er iemand anders joined....

kan ik niet ergens een lijstje van servers zien ofoz? lijkt me sterk dat er zo weinig peeps onlnie zijn

iemand die het weet?

Op de PC heb ik hem moeten patchen om meer servers te vinden.. ik kon eerst maar 800 servers vinden en nu heb ik er bijna 18000 :D

360 weet ik niet want die update automatisch toch?

kheb ps3 he,

maar ik zie GEEN servers, hij meld gewoon zelf bij 1tje aan bij de gametype die ik kies

Zou kunnen dat je nog wat poorten op je router moet forwarden, als je op een router zit.

Klopt dat je geen servers ziet.

(En het blijft natuurlijk playstation network, wat nog niet te vergelijken is met xbox live :p)

Hoe bevalt je PS3? En wat voor een TV heb je?

Ik ga volgende week ook maar eens een nieuwe TV halen, en de 29e PS3 GTAIV bundeltje :cool:

ik heb een ps3 en een hd ready tv van sony! Mooi spul is het!

ff checke! :D

heb zelf ps3, persoonlijke voorkeur..

dure ps3 is 60gb en goedkopere 40gb

Wel jmmr dat je tv geen full hd heeft MacB. Echt super beeld als je de nieuwe spellen op 1080p speelt.

Heb zelf een wii (geld overwegingen) maar mijn broertje heeft ook de PS3. Ga zelf denk binnenkort ook aardig wat uurtjes 8er de PS3 zitten (broertje heeft GTA IV lang gelee al gepre-ordered :))

Wel jmmr dat je tv geen full hd heeft MacB. Echt super beeld als je de nieuwe spellen op 1080p speelt.

Heb zelf een wii (geld overwegingen) maar mijn broertje heeft ook de PS3. Ga zelf denk binnenkort ook aardig wat uurtjes 8er de PS3 zitten (broertje heeft GTA IV lang gelee al gepre-ordered :))

jammer idd...maar ook 3x zo duur :P

Terug
Naar boven