XXL Nutrition

DVDspeler voor DivX (AVI)

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
[Abeelding niet meer beschikbaar]

TECHNISCHE DETAILS

Compatibiliteit DVD / DVD-R / DVD-RW / VCD / S-VCD / HDCD / CD-R / CD-RW / MP3 / DivX / Mpeg4
Stroomwisselaar
Afmetingen 430 x 76 x 290 mm
Gewicht in Kg 4
Kleur grijs
zone 2
aansluiting Video Uitgang : S-Video, Composiet Component via SCART Output RGB via SCART Output
functies Progressief Scan Functie

De Kiss DP-450 werkt met het hoogste aantal ondersteunende systemen en kan bijna alle multimedia-formaten afspelen! DVD, Mpeg4, DivXTM Repeat Playback vanaf Versie 4.02, Superbit DVD, JPEG voor digitale foto's, Kodak Picture CD. Progressieve Scan Functie : deze functie geeft een beeldsignaal met dubbele kwaliteit dan de scanlijn van een conventionele DVD-speler, resulterend in hogere beeldresolutie en scherpere beeldkwaliteit.

INBEGREPEN ACCESSOIRES
Afstandsbediening + batterijen
Voedingskabel
USB-kabel

Prijs: 166EUR (inc. btw)

Eén van de eerste DivX(AVI) compatibele DVDspelers en nog voor een prikje ook! Gedaan dus met dat geklooi met al die kabeltjes naar je pc.

:thumbs:

ps: voor degene die nog watmeer geduld hebben, nog ff en ze brengen een DVDspeler uit waar je nog eens afzonderlijk je ondertitels kunt inladen... ;)

Ik mis de codec Xvid in het rijtje. En is zo'n ding makkelijk up-te-graden als er weer eens nieuwe codecs uitkomen? En hoe zit het met 5.1 divx geluid? wordt dat ondersteund? En subtitles?

Een leuk alternatief:

Koop een XBOX en laat die voor niet veel geld "modden".
Sowieso heeft zo'n ding al een 10 gig HD maar die kun je vervangen door bijv een 160 gig exemplaar.
Sluit dat ding aan op je netwerk en voila, geen gedonder met films die je eerst op CD moet zetten, nee pomp ze naar de XBOX en klaar! De XBOX mediaplayer software ondersteunt zo'n beetje elke codec en is natuurlijk erg flexibel (doet trouwens ook mp3s + foto's).

Leuke bijkomstigheid, je kunt ook al je XBOX games op de harde schijf gooien, scheelt gedonder met het wisselen van die schijfjes + de laadtijd is nu erg snel (je kunt niet eens meer de instructies lezen die je tijdens het laden vaak ziet.

Maar dan zou ik toch liever deze halen voor 149 euro. Want die DivX ondersteuning is wel leuk, maar tegewoordig zijn de meeste films xvid.

[Link niet meer beschikbaar]

yamada DVX600 MPEG-4 LVD-2001:

Fully compatible with DVD, CD-A, CD-VIDEO, S-VIDEO, MP3, MP3-CD, JPEG-CD, JPEG-DVD. Formats: MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX 3.11, DivX 4.x, DivX 5.x, Xvid Audio: Dolby digital, DTS Video interfaces: S-video, Composite video, scart Audio interfaces: Stereo, Coaxial, Optical, 5.1 channel output Remote control Region free General setup: TV-display, Angle mark, OSD language, Capions, Screensaver Speaker setup: Downmix (LT/RT/Stereo) Audio setup: SPDIF output, dual, mono, compression Child protection, pasword

• Topic Starter Topic Starter
dit gaat nog een moeilijke keuze worden!

:D

idd, zoals Red Devil al aanhaalt mis ik die Xvid toch ook een beetje...

maar tegen de tijd dat de garantie op je Xbox verlopen is hebben ze al wel een betere DVDspeler uit en binnen de garantieperiode ga ik echt niet klooien aan m'n Xbox...

@axestream: goeie tip, net dat ietsje meer compatibel EN goedkoper!

:)

bart82 zei:

idd, zoals Red Devil al aanhaalt mis ik die Xvid toch ook een beetje...

maar tegen de tijd dat de garantie op je Xbox verlopen is hebben ze al wel een betere DVDspeler uit en binnen de garantieperiode ga ik echt niet klooien aan m'n Xbox...

@axestream: goeie tip, net dat ietsje meer compatibel EN goedkoper!

En mooier. ;)

bart82 zei:

Waarom zou je moeten wachten totdat de garantie afloopt? En je kunt het zelf proberen, maar er zijn zat adressen waar je kunt laten doen.

Red devil zei:
Waarom zou je moeten wachten totdat de garantie afloopt? En je kunt het zelf proberen, maar er zijn zat adressen waar je kunt laten doen.

Omdat 'ie anders geen garantie meer heeft op z'n XBox. Gaat 'ie om de een of andere reden stuk, dan zegt Sony dat er mee geknoeid is en ze daarom geen garantie meer geven.

Er schijnt een Divx ondersteunende te koop te zijn bij Mediamarkt voor €199 ik zou zeggen ga even kijken wat er allemaal op zit, hij is net 2 weken uit.

axestream zei:
Omdat 'ie anders geen garantie meer heeft op z'n XBox. Gaat 'ie om de een of andere reden stuk, dan zegt Sony dat er mee geknoeid is en ze daarom geen garantie meer geven.

Dat eerste snapte ik, was meer uitdagend bedoelt. Ik bedoel, als je al zo illegaal bezig bent met het downloaden van films :eyebrow: dan moet je ook niet moeilijk doen over garantie van een xbox.

(ik zie nog niet snel iemand zijn XBOX uberhaupt naar Sony sturen maar dat terzijde :p )

Red devil zei:
Dat eerste snapte ik, was meer uitdagend bedoelt. Ik bedoel, als je al zo illegaal bezig bent met het downloaden van films :eyebrow: dan moet je ook niet moeilijk doen over garantie van een xbox.

(ik zie nog niet snel iemand zijn XBOX uberhaupt naar Sony sturen maar dat terzijde :p )

Same shit. :p

Maarruh, ik denk ook niet dat je je druk moet maken om de garantie. Als er iets kapot gaat doen ze bijna altijd wel moeilijk en volgens mij is de hardware failure tegenwoordig minimaal.

Ik gebruik me xbox om filmen te kijken, .avi, divx, xvid enzo. Gewoon laten ombouwen.

Wat heeft ie gekost en waar heb je em gekocht?

Toch één van de eerste dingen die een lezer wil weten en zeker een enthousiasteling als ik! Ben benieuwd!

carrefour, 199pleuro

Wat is het typenummer?
Je hebt er namelijk diverse:
Kiss DP-1000
Kiss DP-450
Kiss DP-470
Kiss DP-500
Kiss DP-508
Kiss DP-588

heeft wel alleen dolby 5.1 he...jammer dat ie niet DTS heeft...dat roeleert echt gewoon :D wij hebben thuis DTS 7.1 (5.1 ES) dat is echt vet stoer :)

Mja het is nog voor énen he lol :D

Maarreh Pascallemans, er zijn diverse types players en ik denk dat de duurdere varianten wél DTS hebben???

Terug
Naar boven