Fitness Seller

DVDspeler voor DivX (AVI)

Het is een gore rotspeler man, ik heb nog nooit zo'n stuk Playmobiel gezien!
Ik heb gedaan wat je zei maar ja, de lade opendoen kost em al 12 seconden haha! Wat een lachertje. Daarna gebeurt er precies hetzelfde: BOOTDISC verschijnt er op de display model jaren '60.
Spoelen kan ie ook niet door de discs en nog steeds dus geen zicht op firmware en kloksnelheid, en dan de service, komt ie net aan kan ie alleen (godzijdank) DVDtjes afspelen maar daar is alles mee gezegd. Enne, het telefoonnummer van de importeur is ook buiten gebruik.

ZOOI first class.

ha heerlijk is dat, zeiken. :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
"eject - clear - 2 - 7 - 6" en ik krijg NIKS te zien. Firmware gebrand op CDtje: Hij doet NIKS behalve 'BOOT CD' laten zien. Hij speelt de helft van m'n MPEG 4 films niet af maar blijft wel hoorbaar 'hangen' en de netwinkel zegt dat maandag a.s. de man weer terug is van vakantie die er alles van weet. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
G*D$^%&^%$#$^%^#$&%&^%^%&&*^%&*^%&*^%(&*^%(&*^%(*^(&*^GLOEIENDE :mad: :mad:

Kiss DP-450/Revoy3200dx Speciaal menu voor Scart output en Regio Code* Selectie

De KiSS DP-450/Revoy3200dx heeft een verborgen menu om het uitgangssignaal van de SCART aansluiting in te stellen en de regiocode* te selecteren. Om in het verborgen menu te komen dient u de volgende handelingen uit te voeren:

1. Zet de speler aan en druk op EJECT op de afstandsbediening of op de speler.

2. Druk op de afstandsbediening 1 keer op de knop CLEAR

3. Voor nu de cijfercombinatie “ 2 - 7 - 6 “ in.

4. Druk op de afstandsbediening nu op de knop “ENTER

5. Op de display zal nu HIDDEN staan en er zal een keuze menu op uw beeld verschijnen met SCART en indien uw speler regiovrij / selectable geleverd is ook REGIO.

U kunt nu de SCART, en eventueel de regiocode* instellingen wijzigen. Let op! Ga niet zomaar de SCART wijzigen. Voor een normale Televisie hoeft u hier niets in te veranderen. Indien u géén beeld meer krijgt nadat u de waarde veranderd heeft, zult u de speler moeten re-seten. (zie verderop in deze uitleg)

Wijzigen van de SCART waarde

1. Ga met de pijltjestoetsen van de afstandsbediening naar SCART

2. Druk op ENTER

3. Scroll met behulp van de pijltjestoetsen naar de door u gewenste instelling.

4. Druk op ENTER

5. Om de instelling te bekrachtigen en het menu te verlaten, drukt u op de afstandsbediening op SETUP

Wijzigen van de Regiocode*

1. Ga met de pijltjestoetsen van de afstandsbediening naar REGIO

2. Druk op ENTER

3. Scroll met behulp van de pijltjestoetsen naar de door u gewenste Regiocode, code 0 is regiovrij.

4. Druk op ENTER

5. Om de instelling te bekrachtigen en het menu te verlaten drukt u op de afstandsbediening op SETUP

Reseten van de speler

1. Zet de speler aan en druk op EJECT op de afstandsbediening of op de speler.

2. Druk op de afstandsbediening 1 keer op de knop CLEAR

3. Voor nu de cijfercombinatie “ 1 - 2 - 3 “ in.

4. Druk op de afstandsbediening nu op de knop ENTER

5. De speler is nu ge-reset, alle instellingen zullen weer teruggezet zijn naar de fabrieksinstellingen.

Mocht u problemen ondervinden of vragen hebben, kijk dan eerst of er een nieuwe versie van deze uitleg beschikbaar is op www.pcu . Kijk ook even op de FAQ pagina, en staat uw vraag hier niet bij, of levert het antwoord niet het gewenste resultaat op, mail dan uw vraag naar support@pcu.nl. U krijgt binnen 24 uur een antwoord.

U kunt ook bellen naar 0342-423993

Noot:

Als u een firmware update heeft uitgevoerd en heeft gekozen voor “Full Update”, dan dient u de SCART instelling en regiocode* opnieuw in te stellen aangezien de speler dan weer in de fabrieksinstellingen staat.

* Mocht u de speler regiovrij / selectable besteld hebben, dan kunt u hier tevens de regiocode voor DVD films instellen tussen 0 en 6. Regiocode 0 is regiovrij.

moet werken hoor...

Na drie keer de code 2-7-6- invoeren geeft ie het keuzemenu. Hij doet het. Ik heb versie 2.6.0. als firmware en da's dus een oude. Punt is: Wat is nou die 'BOOTDISC' melding op het scherm als mijn gebrande CDtje erin gaat om de firmware te updaten?

brand die cd eens opnieuw? het is namelijk een bootable disk die cd met firmware. Dus hij zou moeten werken

(nu ben ik stiekum toch extra blij met mijn xbox :P, die ik van de week gehaald heb.)

Maare, DBC01... is er via www.google.nl niets over deze player te vinden... of een forum waar ze over players praten ?

Voordat ik mijn xbox kocht heb ik de nodige informatie opgezocht enzo.

Doe ik ook maar familie had haast dus...en zoveel DivX compatible players zijn er niet dacht ik.

Als die disc bootable moet zijn dan moet ik Nero dus instellen op 'burn bootable disc' en dat stond weer niet in de handleiding!

hoeft niet. ik heb gewoon de image gebrand en hij werkte.

Ik download een RAR-bestand dat ik uitpak. dan heb ik wat folders en dll's in een folder staan en die brand ik dan. IS dat goed?

nope.. je moet de cue file downloaden en branden

Ben erachter, ik ben blij. Na €15 verbeld te hebben met een allervriendelijkste meneer van een supportcentrum kwam er het volgende uit:

Mijn firmware is idioot oud.
Ik heb geupdate tot aan 2.7.0. want kreeg een waarschuwing van hem; in FW 2.7.1. + 2.7.4. + 2.8 zitten dikke vette bugs.
Ik kan nu al mijn films afdraaien :)
Het branden ging even anders: Cuefiles zijn niet te zien als je met RAR uitpakt dus had er een ander progje voor nodig. Toen de debestreffende file cue.iso file op CD gebrand en alles ging smooth.
Wel jammer: Het schermpje geeft nu keihard KISS 450 aan terwijl ik een Revoy player heb! Maar verder:
:thumbs:

ok dan! :thumb: veel plezier ermee

Terug
Naar boven