- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
ik heb (heel toevallig) met kerst de revoy 3200DX (same as KiSS 450) gekregen.
1 woord: SUPER!!!
heb de nieuwe firmware er op geknalt. speelt perfect alle divx-jes die ik (en dat zijn er veeeeeeeel) af + ondertiteling
btw: deze heeft DTS
1 woord: SUPER!!!
heb de nieuwe firmware er op geknalt. speelt perfect alle divx-jes die ik (en dat zijn er veeeeeeeel) af + ondertiteling
btw: deze heeft DTS
Code:
Over dit product:
Dvd-speler voor DivX-films, versie 3.xx of hoger en MPEG 4!!!!
Down-load uw favoriete films via internet, deze kunnen op de Revoy3200DX afgespeeld worden op uw TV.Het zij op een CD-ROM per film of 9 films op een DVD -/ rw.
Progressive Scan waarbij uw beeldsignaal wordt verdubbled en logischerwijs een scherper beeld ontstaat, zeer geschikt voor uw PLASMA TV of BEAMER.
Dolby digital, DTS, Stereo, Divx met ondertiteling.
Divx versies vanaf 3.11 bel 0900-5000555 of klik op support link.
Verwacht wordt dat DivX-XviD net zo populair gaat worden als de succesvole MP3 bestanden via internet, maar nu met beeld en geluid.
Te bestellen bij ons, uitgebreide uitleg met screenschots " Alles over DivX 3.11"
Specificaties:
NTSC/ PAL-omzetting, Video, S-Video, Progressive Scan (480p, 720p, 1080i per Scart-YUV Scart-RGB, output VGA), coax en optical digitalaudio SPDIF, Nederlandse OSD
CD, CD-R, CD-RW, VCD, SVCD, MP-3, HDCD, MPEG-4 (DivX 4.x), WMA,Xvid, Ogg Vorbis, JPEG, Kodak Photo-CD. DVD all 4 R/W.
Meer info clik op Maual Revoy3200DX buttom, of op LINKS.
Functies:
De Revoy3200DX speelt zowel standaard muziek CD's als diegene die MP3 Files gebruiken. U zult versteld staan van de gebruikersvriendelijkheid van de interface met al zijn informatie. Bestanden kunnen zelfs gecombineerd worden met graphics en foto's. ISO MPEG-4 en Div-X-Xvid.
ISO MPEG-4 en Div-X -Xvid zijn zeer bekende formaten op het Internet. Het formaat geeft een zeer hoge picture en sound kwaliteitwat zeer dicht komt bij de kwaliteit van een DVD film.
REGIO Vrij op verzoek. Familie foto's Met de Revoy3200 DX kunt u nu genieten van uw digitale foto's op uw televisie. Zodra u de fotocd heeft geplaatst kunt u navigeren door uw foto collectie door gewoon gebruik te maken van uw afstandsbediening.
Laatst bewerkt:

en dat was een hele goedkope hoor (79€ bij de mediamarkt