AndroidHealthClinic

DVDspeler voor DivX (AVI)

ik heb (heel toevallig) met kerst de revoy 3200DX (same as KiSS 450) gekregen.

1 woord: SUPER!!!

heb de nieuwe firmware er op geknalt. speelt perfect alle divx-jes die ik (en dat zijn er veeeeeeeel) af + ondertiteling :thumb:

btw: deze heeft DTS

Code:
Over dit product:

Dvd-speler voor DivX-films, versie 3.xx of hoger en MPEG 4!!!!

Down-load uw favoriete films via internet, deze kunnen op de Revoy3200DX afgespeeld worden op uw TV.Het zij op een CD-ROM per film of 9 films op een DVD -/ rw.

Progressive Scan waarbij uw beeldsignaal wordt verdubbled en logischerwijs een scherper beeld ontstaat, zeer geschikt voor uw PLASMA TV of BEAMER.

Dolby digital, DTS, Stereo, Divx met ondertiteling.

Divx versies vanaf 3.11 bel 0900-5000555 of klik op support link.

Verwacht wordt dat DivX-XviD net zo populair gaat worden als de succesvole MP3 bestanden via internet, maar nu met beeld en geluid. 

Te bestellen bij ons, uitgebreide uitleg met screenschots " Alles over DivX 3.11"

Specificaties:

NTSC/ PAL-omzetting, Video, S-Video, Progressive Scan (480p, 720p, 1080i per Scart-YUV  Scart-RGB, output VGA), coax en optical digitalaudio SPDIF, Nederlandse OSD 
 CD, CD-R, CD-RW, VCD, SVCD, MP-3, HDCD, MPEG-4 (DivX 4.x), WMA,Xvid, Ogg Vorbis, JPEG, Kodak Photo-CD. DVD all 4 R/W. 
Meer info clik op Maual Revoy3200DX buttom, of op LINKS. 

Functies:

De Revoy3200DX speelt zowel standaard muziek CD's als diegene die MP3 Files gebruiken. U zult versteld staan van de gebruikersvriendelijkheid van de interface met al zijn informatie. Bestanden kunnen zelfs gecombineerd worden met graphics en foto's. ISO MPEG-4 en Div-X-Xvid.
ISO MPEG-4 en Div-X -Xvid zijn zeer bekende formaten op het Internet. Het formaat geeft een zeer hoge picture en sound kwaliteitwat zeer dicht komt bij de kwaliteit van een DVD film.
REGIO Vrij op verzoek. Familie foto's Met de Revoy3200 DX kunt u nu genieten van uw digitale foto's op uw televisie. Zodra u de fotocd heeft geplaatst kunt u navigeren door uw foto collectie door gewoon gebruik te maken van uw afstandsbediening.

Laatst bewerkt:
Wow, interessante sjit....
Zijn wel echt vette apparatjes...

Ik down ook meer dan genoeg filmpies, maar kijk ze op een andere manier...
Heb gewoon tv-out en met 1 knop switch ik beeld en geluid van PC naar mn tv+5.1, erg gemakkelijk en gebruiks-vriendelijk :)

kwaliteit is lange na niet zo goed als een stand alone ;)

wat dacht je van de bekabeling naar je tv toe? ;) aangezien Scart de beste kwaliteit weergeeft

• Topic Starter Topic Starter
KaLe zei:
wat dacht je van de bekabeling naar je tv toe? ;) aangezien Scart de beste kwaliteit weergeeft

idd, als je beeldkwaliteit van je tv-out(pc) vergelijkt met stand-alone komt je pc er maar bagger uit. :)

enneuh had vandaag die doos waar m'n dp1000 in zat ff opgeruimd zie ik region3 op de zijkant staan, denk wtf?! had al wat dvd's afgespeeld en die waren region2, ff gechekt en ja hoor... regiovrij. :D

En gebruiksgemak.... zoals ik al zei... 1 knop en voila

hehehe, nee hoor. Eerst moet je al beginnen klooien met die s-video en audio kabeltjes, pc-opstarten, pc-volume schandalig hoog zetten, videotje al op voorhand starten omdat je op je tv-scherm die filmtitels bijna onleesbaar zijn, tv-ingang op AV3/2 zetten, beeldscherminstellingen wijzigen, video starten en schermgrootte wijzigen. voila, ben je daarmee klaar ga je lekker lui op je bed liggen kijken naar je filmpie, en als je pech hebt moet je nog minstens een keer of 3 van je bed komen om via je pc je filmpie te pauzeren omdat je moeder komt vragen of je die avond thuis blijft eten...

nee hoor, stand-alone rulez!

:D

DBC01 zei:
Mja het is nog voor énen he lol :D

Maarreh Pascallemans, er zijn diverse types players en ik denk dat de duurdere varianten wél DTS hebben???

nou hoeft niet hoor ik heb een eigen dvd-speler op mn kamer :cool: en dat was een hele goedkope hoor (79€ bij de mediamarkt :)) en die heeft ook DTS hoor :)

Toe maar meneer heeft een eigen DVD speler op z'n kamer, zeker voor natuurfilmpjes na twaalven? :D:D:D

Ik heb zojuist een Revoy3200DX besteld, via een netwinkel was ie €199 incl. laatste firmware en regiovrij, in de winkel vroegen ze er €349 voor!

DBC01 zei:
Toe maar meneer heeft een eigen DVD speler op z'n kamer, zeker voor natuurfilmpjes na twaalven? :D:D:D

Ik heb zojuist een Revoy3200DX besteld, via een netwinkel was ie €199 incl. laatste firmware en regiovrij, in de winkel vroegen ze er €349 voor!

die aankoop zal je je zeker niet beklagen, met de huidige firmware kan je in DivX nog wel niet voort- of terugspoelen

enneuh als ik me niet vergis moet je het tijdens je aankoop vermelden dat je'm regiovrij wilt hebben, standaard is ie niet regiovrij

DBC01 zei:

Jij hebt zojuist een hele goede aankoop gedaan :thumb:

Laatst bewerkt:
@bart;

de nieuwste firmware ondersteund weldegelijk voor- en achteruit spoelen ;) heb ik al getest ;)

[Link niet meer beschikbaar]

2.74 is de nieuwste

Ik krijg automatisch de nieuwste firmware erop en voor die 199 euri is ie regiovrij gemaakt. :D

"eject - clear - 2 - 7 - 6" en je zit in het verborgen menu, kan je zelf de regio's selecteren, hier kan je ook je firmwareversie, kloksnelheid, hd, ... chekken. Zou voor revoy dezlfde code zijn...

@pascalletjuhh

de dp1000 ondersteund dus wel degelijk DTS :D

Hij is er al!! Haha! Levertijd 3-8 dagen en ik heb em in 20 uur in huis. Net aangesloten en de eerste teleurstelling is een feit: De helft van mijn DivXjes scanned ie wel, laat vervolgens 'MPEG4' zien maar speelt ze niet af en begint hoorbaar aan te lopen. Soms bij eject gaat de lade er ook weer snel terug in. Maar es even die firma bellen.

vaag. ik heb hier totaal geen last van. welke firmware staat erop dan? ja de nieuwste, maar wil een versie nummer horen ;)

"eject - clear - 2 - 7 - 6" en ik krijg NIKS te zien. Firmware gebrand op CDtje: Hij doet NIKS behalve 'BOOT CD' laten zien. Hij speelt de helft van m'n MPEG 4 films niet af maar blijft wel hoorbaar 'hangen' en de netwinkel zegt dat maandag a.s. de man weer terug is van vakantie die er alles van weet. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
G*D$^%&^%$#$^%^#$&%&^%^%&&*^%&*^%&*^%(&*^%(&*^%(*^(&*^GLOEIENDE :mad: :mad:

firmware moet je op een aparte manier installen ;)

Dvd speler aan en uit zetten. Lade open cd met firmware erin, lade dicht. Dan weer speler aan en uit zetten. zo moet het goed gaan ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven