Fitness Seller

Dylan Gemelli

Gunz for Hire

Advanced Bodybuilder
Waardering
89
Hey DBB,

Wat is jullie mening over Dylan Gemelli?

Eerder schreef hij artikelen en maakte hij videos voor evolutionary.org. Hij heeft nu z'n eigen forum en een nieuw Youtube kanaal vol met videos over (bijna) alle soorten anabolen, sarms etc. Ik vind de videos erg leerzaam, misschien dat jullie er ook nog wat aan hebben.

Ik weet alleen vrij weinig over zijn verleden en hoe en wat, wie weet er meer? :)

Ik heb het idee dat een aardig deel Bro-science is. Maarja, dat blijf je altijd houden op AAS gebied.

Bovendien verkoopt hij zelf ook SARMS dus op dat gebied moet je het sowieso met een korreltje zout nemen.

Het is en blijft een dealer/verkoper :)

Ik vind hem sws te skinny om advies van te nemen. Hij leest alles gewoon op via steroids.com of zo... De dosissen waar hij het over heeft zou hij veel groter moeten zijn en hij heeft zelfs een video over hgh... Ik vertrouw liever iemand die zelf ervaring heeft... :)

Ik vind hem sws te skinny om advies van te nemen. Hij leest alles gewoon op via steroids.com of zo... De dosissen waar hij het over heeft zou hij veel groter moeten zijn en hij heeft zelfs een video over hgh... Ik vertrouw liever iemand die zelf ervaring heeft... :)

Ja maar dat heeft ook zijn nadelen , als iemand groot is geloof je snel wat uit zijn mond komt omdat je denkt van "" hij is huge hij zal wel gelijk hebben" kijk maar eens bijv naar de supplementen industrie . Vele jongeren onder ik vroeger dan , toen ik nog 17-18 was als ik een pot Whey zag naast een bodybuilder in een magazine dacht ik meteen dat spul moet ik ook hebben , of een test booster met een leuk etiket. Als iemand groot is en een streeffysiek heeft voor jou , hij kan je alles verkopen omdat je gemanipuleerd word , het is een voordeel en nadeel. In geval van Dylan gemelli, ik heb weleens z'n video's gezien , de informatie die hij geeft is eigenlijk gewoon zo te plukken van andere websites , hij zegt zelf ook te gebruiken maar groot is ie niet Indd .

1/3 gebruikerservaring, 2/3 verkooppraatjes als je het mij vraagt. Maar, er kunnen leerzame en interessante stukken tussen zitten. Je moet alleen de onzin er uit filteren voor jezelf, of beter gezegd voor je portemonnee.

Weet je hoe het gaat bij Dealer Gemelli?

- Forumlid vraagt advies voor een simpele eerste kuur
- Dylan en zijn verkoper-matties zijn de eerste die reageren met een waslijst aan SARMS die het forumlid ECHT nodig heeft "want ze zijn noodzakelijk".
- De waslijst die hij opnoemt zijn dan echt 5 of 6 verschillende soorten SARMS waar het forumlid een paar honderd euro aan kwijt is.

Er zitten een paar leden hier op DBB die ook helemaal weg zijn van SARMS, en niet ècht durven te kuren. Wat een joke, zeg.

• Topic Starter Topic Starter
Weet je hoe het gaat bij Dealer Gemelli?

- Forumlid vraagt advies voor een simpele eerste kuur
- Dylan en zijn verkoper-matties zijn de eerste die reageren met een waslijst aan SARMS die het forumlid ECHT nodig heeft "want ze zijn noodzakelijk".
- De waslijst die hij opnoemt zijn dan echt 5 of 6 verschillende soorten SARMS waar het forumlid een paar honderd euro aan kwijt is.

Er zitten een paar leden hier op DBB die ook helemaal weg zijn van SARMS, en niet ècht durven te kuren. Wat een joke, zeg.

Hebben SARMS dan geen voordelen? Bijvoorbeeld als je off gaat tussen twee cycles in?

Hebben SARMS dan geen voordelen? Bijvoorbeeld als je off gaat tussen twee cycles in?

Ik vind het nog te vroeg om iets over SARMS te kunnen zeggen. Daarvoor zijn ze te kort verkrijgbaar vind ik. De toekomst zal het uitwijzen en misschien zit iedereen over 5 tot 10 jaar wel alleen nog maar aan de SARMS.

Dat is geen off gaan wat je nu zegt ;-)

Of het voordelen heeft, zal vast wel. Maar het onderdrukt net zo hard, tenzij je baby dosissen neemt waarvan je je afvraagt of je dan niet net zo goed niets kan nemen?

De prijs voor wat je ervoor terugkrijgt is het gewoon niet waard. De gevolgen zijn nog niet echt bekend omdat het nog relatief nieuw is allemaal.

Prohormonen (zo worden ze verkocht) vind ik al een heel stuk interessanter, denk aan:
epistane, superdrol, methylsten, m1t etc...

Zolang SARMS duurder zijn dan UGL AAS moet ik er niets van hebben. Ik heb alleen goede hoop voor MK-677.

Als je off gaat dan ga je off, doe je niks tocih?

Sarms tussen de kuren gebruiken ga je niet echt off vind ik...

Terug
Naar boven