Fitness Seller

dynabolon

cop

Cool Novice
Waardering
0
hey boys,heeft iemand al deze geprobeerd...werd vroeger in italië en frankrijk geproduceerd aan 80,5 mg...is nu weer te verkrijgen 200mg/ml.....is nandrolone undecanoate...iets sterker dan deca..zou zelfs betere resultaten geven

hey boys,heeft iemand al deze geprobeerd...werd vroeger in italië en frankrijk geproduceerd aan 80,5 mg...is nu weer te verkrijgen 200mg/ml.....is nandrolone undecanoate...iets sterker dan deca..zou zelfs betere resultaten geven
De oude Dynabolon was fantastisch! Heb je meer info over de nieuwe?

• Topic Starter Topic Starter
ik ken 2 nieuwe versies de ene is dynand van asian sword met 2000mg per vial en de tweede is eco-oils met 600mg per zakje....
wat waren je ervaringen??kan je mij wat meer info geven...

Undecanoate zou een half leven hebben van 8,5 dag. Wat overigens niet klopt met de gegevens op deze site deze zeggen namelijk dat het een nog langere esther heeft als normale deca(noate).

Omdat het een kortere halfleven heeft kan het zijn dat het sterker spul lijkt omdat het sneller gaat werken. Voor de rest blijft de werkzame stof hetzelfde.

astrid misschien had jij goede resultaten omdat je een vrouw bent...

Lekker genuanceerd:D ;)

Ze kookte waarschijnlijk veel beter toen ze dynabolon spoot.

Dat weet ik natuurlijk niet maar ik loop al een tijdje mee en heb na Dynabolon, nooit meer iets gevonden van die! kwaliteit. Ook de mannen uit mijn omgeving, ook die lopen al even mee, hebben tot voor kort moeite gedaan om dit product nog te bemachtigen. Er scheen tot voor kort nog iets op de Italiaanse markt te zijn. Dit klopte ook maar ook die productie is gestopt. In mijn sport moet ik nu eenmaal voorzichtig zijn en dus stiekem gebruiken, ik heet ook geen Astrid, maar geloof mij, er zijn meerdere wereldtitels behaald, mede door Dynabolon.

Het zal gek klinken maar met Dynabolon maakte mij droog! Normaal moet ik flink op dieet om in vorm te komen, met Dyna niet! Ik sliep ook erg kort en had een tikje "speedy" gevoel gevoel. Dit gevoel was niet rot. Ik ken de halfwaardetijd wel maar ik vond de werkingsduur ook erg lang. Ik heb altijd het gevoel gehad dat er een "extra"toevoeging bij zat, puur omdat het verschil met Deca en/of Durabolin (phenyl) zo groot was. Ik had de gele verpakking, twee in een doos, net als de Heptylate(zelfde fabriek). De iets ouderen op DBB kunnen zich dit wel herrineren. Hou me op de hoogte! "As".

Dynabolon was inderdaad een goed goedje ja, maar jammer genoeg al lang niet meer te krijgen tot op de posts van nu na dan.
Net als Astrid die denk ik ook tot de iets ouderen hier hoort maakte het je wat droger.

blijkbaar prima spul dan...

ik ken 2 nieuwe versies de ene is dynand van asian sword met 2000mg per vial en de tweede is eco-oils met 600mg per zakje....
wat waren je ervaringen??kan je mij wat meer info geven...
De twee versies waar je over spreekt, hoe kom jij aan die info? En heeft iemand hier ervaring met bovengenoemde labs?

gewoon in mijn email postbus gekregen...

maar is het een roid ofzoiets als clen en ephedrine ?

een nandrolone...familie van deca...

bericht aan GS en GG...

START MAKING THIS SHIT!!!

maar is het een roid ofzoiets als clenbuterol en ephedrine ?
Men noemt 't een deca-achtige maar het gevoel verschilt nogal Ryu. Het doet eigenlijk alles wat je van een stero wilt/verwacht. Men zegt vaak, er zijn geen wondermiddelen maar deze komt in de buurt. Je wordt er zwaarder, droger, harder en energieker van.

ja het is al te verkrijgen....sommige hebben het mij al (privé) gevraagd....ik mag het hier niet op het forum zetten hé anders vlieg ik eraf....

zoals ik al zei is het een nandrolone zoals deca,durabolin enz.. men heeft deca = nandrolone decanoate (3 à 4 weken in het bloed),men heeft durabolin (nandrolone phenylpropionate) mijn lieveling omdat het actief is voor enkele dagen,Dynabol (nandrolone cypionate) enkel in australië te verkrijgen,anadur (nandrolone hexyloxyphenylpropionate) actief voor 4 weken!!! en onze weer te verkrijgen dynabolon (nandrolone undecanoate) 3 à 4 weken in het bloed,volgens de literatuur zou het wat androgener zijn dan deca en hierdoor dus wat sterker en betere resultaten geven,zou goede resultaten geven bij het cutten....wat het in de praktijk doet kan ik niet meedelen vermits ik in het verleden slechts sporadisch een ampouletje opende...

Terug
Naar boven