hey boys,heeft iemand al deze geprobeerd...werd vroeger in italië en frankrijk geproduceerd aan 80,5 mg...is nu weer te verkrijgen 200mg/ml.....is nandrolone undecanoate...iets sterker dan deca..zou zelfs betere resultaten geven
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De oude Dynabolon was fantastisch! Heb je meer info over de nieuwe?hey boys,heeft iemand al deze geprobeerd...werd vroeger in italië en frankrijk geproduceerd aan 80,5 mg...is nu weer te verkrijgen 200mg/ml.....is nandrolone undecanoate...iets sterker dan deca..zou zelfs betere resultaten geven
Dat weet ik natuurlijk niet maar ik loop al een tijdje mee en heb na Dynabolon, nooit meer iets gevonden van die! kwaliteit. Ook de mannen uit mijn omgeving, ook die lopen al even mee, hebben tot voor kort moeite gedaan om dit product nog te bemachtigen. Er scheen tot voor kort nog iets op de Italiaanse markt te zijn. Dit klopte ook maar ook die productie is gestopt. In mijn sport moet ik nu eenmaal voorzichtig zijn en dus stiekem gebruiken, ik heet ook geen Astrid, maar geloof mij, er zijn meerdere wereldtitels behaald, mede door Dynabolon.astrid misschien had jij goede resultaten omdat je een vrouw bent...
Het zal gek klinken maar met Dynabolon maakte mij droog! Normaal moet ik flink op dieet om in vorm te komen, met Dyna niet! Ik sliep ook erg kort en had een tikje "speedy" gevoel gevoel. Dit gevoel was niet rot. Ik ken de halfwaardetijd wel maar ik vond de werkingsduur ook erg lang. Ik heb altijd het gevoel gehad dat er een "extra"toevoeging bij zat, puur omdat het verschil met Deca en/of Durabolin (phenyl) zo groot was. Ik had de gele verpakking, twee in een doos, net als de Heptylate(zelfde fabriek). De iets ouderen op DBB kunnen zich dit wel herrineren. Hou me op de hoogte! "As".astrid misschien had jij goede resultaten omdat je een vrouw bent...
De twee versies waar je over spreekt, hoe kom jij aan die info? En heeft iemand hier ervaring met bovengenoemde labs?ik ken 2 nieuwe versies de ene is dynand van asian sword met 2000mg per vial en de tweede is eco-oils met 600mg per zakje....
wat waren je ervaringen??kan je mij wat meer info geven...
Zeker! Alleen ik begrijp van Cop dat 't er al is...Ik weet ook niet 1,2,3 weten waar ik zoeken moet. (op internet).
Men noemt 't een deca-achtige maar het gevoel verschilt nogal Ryu. Het doet eigenlijk alles wat je van een stero wilt/verwacht. Men zegt vaak, er zijn geen wondermiddelen maar deze komt in de buurt. Je wordt er zwaarder, droger, harder en energieker van.maar is het een roid ofzoiets als clenbuterol en ephedrine ?