MuscleMeat

Review EAS - XXL Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Meer spiergroei en een sneller herstel dat is wat EAS voor je doet. Daarnaast bevat EAS citrulline malaat die de opname van aminozuren vergroot, ervoor zogt dat je harder kan trainen en je een waanzinnige pomp geeft
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1,5 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Punch is goed te drinken
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maal 2 scheppen voor de training en 2 scheppen na de training met 250ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending binnen 24uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 29,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het heeft gedaan wat het moest doen.

Mijn review:
Goed product voor een goede prijs en smaakt ook nog eens aardig.

Er zijn zoveel supplementen te koop en het is dan nog maar de vraag of ze echt werken natuurlijk. Deze werkt zeker weten voor mij. Ik heb deze week geen EAS gebruikt en ik had na elke training de volgende dag erge spierpijn. De EAS verhelpt deze spierpijn dus echt en herstelt je spieren sneller!

Voor mij dus een TOP PRODUCT ;)

eas.jpg

Super product en ook nog eens een lekkere smaak!

hoeveel scheppen jullie, tot nu toe altijd precies op 1/4
te weinig?

ga ik zeker een keer proberen,

Ik gebruik het nu ook al een tijdje. Echt een dikke 10.

Ben momenteel aan het cutte en ik merk gewoon dat ik super snel herstel.

IK neem het zo.

Voor de training
13 gr peptopro

Tijdens de training
10 gr EAS

Na de training
13gr peptopro
30gr waxy maize

Ik gebruik het nu ook al een tijdje. Echt een dikke 10.

Ben momenteel aan het cutte en ik merk gewoon dat ik super snel herstel.

IK neem het zo.

Voor de training
13 gr peptopro

Tijdens de training
10 gr EAS

Na de training
13gr peptopro
30gr waxy maize

Ziet er heel goed uit! Betere producten rondom de training kun je niet hebben :thumbs:

Yep, ik doe het nu ook al een tijdje. Peptopro voor en na de training, eas tijdens. Werkt super!

Neem het altijd tijdens de training samen met wat vitargo. Duidelijk sneller herstel en meer pomp. Zeker een aanrader!

dus als ik het goed begrepen heb zou EAS mijn whey shakes kunnen vervangen, of toch bijna...
ik ben van plan om eens een pot aan te schaffen samen met waxy maize :)
dan zou ik crack gebruiken voor de training, EAS tijdens en waxy maize na de training.
neem ik dan best samen met waxy nog mijn whey of EAS of heb ik dan niks meer nodig.
de eiwitrijke voeding (avondeten) ligt meestal 2u later...

Is de Eas van Xxl een vergelijkbaar product met de Magic eea van B&f??

Is de Eas van Xxl een vergelijkbaar product met de Magic eea van B&f??

Essential Amino Stack is een completer supplement. Het bevat ook Citrulline Malaat en Vitamine B6 wat voor een betere opname van de amino's zorgt.

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

dus als ik het goed begrepen heb zou EAS mijn whey shakes kunnen vervangen, of toch bijna...
ik ben van plan om eens een pot aan te schaffen samen met waxy maize :)
dan zou ik crack gebruiken voor de training, EAS tijdens en waxy maize na de training.
neem ik dan best samen met waxy nog mijn whey of EAS of heb ik dan niks meer nodig.
de eiwitrijke voeding (avondeten) ligt meestal 2u later...

Ik gebruik zelf liever amino's (PeptoPro, EAS) ipv whey rondom de training.

Als je pas 2 uur later eet zou ik wel een whey shake nemen na de training.

Voor de training Crack
Tijdens het trainen EAS
Na de training Waxy Maize + Whey

Ok duidelijk en bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb namelijk al een pot eas lemon van xxl thuis staan en dat spul is super lekker om te drinken tijdens mijn trainingen.
Heb hiervoor altijd de magic eea gebruikt van b&f maar spul kreeg ik moeilijk door mijn strot tijdens trainen.
20 gram eas en 3 gram citruline in een fles met 500ml water heerlijk.
Of is de extra citruline een overkill aangezien er ook al citruline door de eas gemixed zit??

bedankt voor de snelle reactie :)

drinkt lekker weg tijdens de training. zorgt inderdaad voor een sneller herstel!

Ok duidelijk en bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb namelijk al een pot eas lemon van xxl thuis staan en dat spul is super lekker om te drinken tijdens mijn trainingen.
Heb hiervoor altijd de magic eea gebruikt van b&f maar spul kreeg ik moeilijk door mijn strot tijdens trainen.
20 gram eas en 3 gram citruline in een fles met 500ml water heerlijk.
Of is de extra citruline een overkill aangezien er ook al citruline door de eas gemixed zit??
Wat meer citrulline is geen probleem. Is ook goed voor de pomp. Neem zelf ook altijd een beetje meer :D
drinkt lekker weg tijdens de training. zorgt inderdaad voor een sneller herstel!

:thumbs:

EAS is super! Een product dat eigenlijk iedereen zou moeten nemen tijdens het trainen!

Ik vind dit product er veel aantrekkelijk uitzien dan Xtend, zoals hiervoor gezegd wordt. Xtend smaakt heel lekker, dat is wel een pluspunt. Maar verder vind ik het maar een vrij basic product waar je behoorlijk veel voor betaalt.

Terug
Naar boven