MuscleMeat

Review EAS - XXL Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Meer spiergroei en een sneller herstel dat is wat EAS voor je doet. Daarnaast bevat EAS citrulline malaat die de opname van aminozuren vergroot, ervoor zogt dat je harder kan trainen en je een waanzinnige pomp geeft
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1,5 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Punch is goed te drinken
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maal 2 scheppen voor de training en 2 scheppen na de training met 250ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending binnen 24uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 29,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het heeft gedaan wat het moest doen.

Mijn review:
Goed product voor een goede prijs en smaakt ook nog eens aardig.

Er zijn zoveel supplementen te koop en het is dan nog maar de vraag of ze echt werken natuurlijk. Deze werkt zeker weten voor mij. Ik heb deze week geen EAS gebruikt en ik had na elke training de volgende dag erge spierpijn. De EAS verhelpt deze spierpijn dus echt en herstelt je spieren sneller!

Voor mij dus een TOP PRODUCT ;)

eas.jpg

Goed amino product, heb zelf vaker extend gebruikt maar deze word op een of andere manier beter opgenomen door me lichaam

Gebruik de Peptopro ben hier zeer tevreden over (neem hem iedere ochtend als ik opsta, voor en na de training.
Nu zat ik te denken om de EAS tijdens de training te nemen, wat denken jullie hiervan?

Gebruik de Peptopro ben hier zeer tevreden over (neem hem iedere ochtend als ik opsta, voor en na de training.
Nu zat ik te denken om de EAS tijdens de training te nemen, wat denken jullie hiervan?

Dat kan, maar als je PeptoPro neemt voor en na de training is het niet echt meer nodig. Maar er zijn er zeker die het doen.

Goed amino product, heb zelf vaker extend gebruikt maar deze word op een of andere manier beter opgenomen door me lichaam
EAS is veel beter dan Xtend. Zitten alle essentiele amino's in en ook nog citrulline. Dat spul is ook echt goed tijdens het trainen.

Xtend is gewoon een ander product... enkel BCAA's met glut, citru & B6
EAS is BCAA met EAS & citru & B6

Gebruiken jullie dit voor, na of tijdens de training? Zoek nog iets wat ik tijdens de training kan drinken maar dan moet het wel een beetje lekker smaken.

Gebruiken jullie dit voor, na of tijdens de training? Zoek nog iets wat ik tijdens de training kan drinken maar dan moet het wel een beetje lekker smaken.

Meestal pakte ik dit voor de training samen met mijn pre workout booster en na de training samen met mijn carbs en half uur erna whey

EAS kan je prima tijdens het trainen drinken. De smaak is ook erg lekker!

Inderdaad. Ik merk ook duidelijk een sneller herstel en meer kracht. Ook is m'n uithoudingsvermogen beter. Goed spul dus!

Het meeste merken mensen dat de spieren wat harder aanvoelen en voller zijn en er een sneller herstel is. Uithoudingsvermogen heb ik zelf nooit echt gemerkt maar zal wel zijn omdat ik geen cardio deed ;)

doe er wat taurine & glutamine bij en ik stap over naar EAS :)

liever niet. glutamine tijdens de training is zinloos. beter neem je dat na de training en voor het slapen gaan.

taurine is imo ook niet nodig. zeker niet als je een pwo neemt.

EAS is perfect zoals het is!

doe er wat taurine & glutamine bij en ik stap over naar EAS :)

liever niet. glutamine tijdens de training is zinloos. beter neem je dat na de training en voor het slapen gaan.

taurine is imo ook niet nodig. zeker niet als je een pwo neemt.

EAS is perfect zoals het is!

We gaan straks wat sleutelen aan de BCAA recovery formula, de EAS laten we nog zoals deze is. Maar de recovery gaan we wat aanpassen.

ik neem geen pwo ;)

En een dikke gram taurine doet me minder snel verzuren. Imo ook wel een meerwaarde tijdens het trainen

Terug
Naar boven