XXL Nutrition

Review EAS - XXL Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Meer spiergroei en een sneller herstel dat is wat EAS voor je doet. Daarnaast bevat EAS citrulline malaat die de opname van aminozuren vergroot, ervoor zogt dat je harder kan trainen en je een waanzinnige pomp geeft
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1,5 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Punch is goed te drinken
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maal 2 scheppen voor de training en 2 scheppen na de training met 250ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending binnen 24uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 29,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het heeft gedaan wat het moest doen.

Mijn review:
Goed product voor een goede prijs en smaakt ook nog eens aardig.

Er zijn zoveel supplementen te koop en het is dan nog maar de vraag of ze echt werken natuurlijk. Deze werkt zeker weten voor mij. Ik heb deze week geen EAS gebruikt en ik had na elke training de volgende dag erge spierpijn. De EAS verhelpt deze spierpijn dus echt en herstelt je spieren sneller!

Voor mij dus een TOP PRODUCT ;)

eas.jpg

Goed product doet wat het zegt.

Is de nieuwe smaak al uit? Blijft een topper deze

Nee nog niet, we zijn even druk met andere labels. Andere producten hebben prioriteit.

Is ook niet zoveel haast bij imo, de smaak van EAS is gewoon goed zoals het is

Maarja, je moet natuurlijk aan iedereen zn smaak kunnen voldoen en smaken kunnen wel eens enorm verschillen :P

• Topic Starter Topic Starter
Leuk om te zien dat mijn review nogsteeds actief is. Kan nogsteeds niet zonder me eas :d

• Topic Starter Topic Starter
Zeker! Als ik het een week niet gebruik dan heb ik echt merkbaar meer spierpijn etc.

Merk je ook dat de spieren iets voller en harder worden?

Niet echt. Maar ik heb dan altijd al bij elke training het gevoel dat mijn spieren veel voller en harder staan. Maar wat ik wel merk is dat mijn spieren langer voller en harder blijven dan zonder EAS. Geen spierpijn en geen verzuring maar wel langer de pomp erin!

Niet echt. Maar ik heb dan altijd al bij elke training het gevoel dat mijn spieren veel voller en harder staan. Maar wat ik wel merk is dat mijn spieren langer voller en harder blijven dan zonder EAS. Geen spierpijn en geen verzuring maar wel langer de pomp erin!

Ok dat is helemaal lekker :thumbs: we krijgen over enige tijd ook de smaak Watermeloen en ik twijfel over een neutrale variant.

Neutraal vind ikzelf een beetje overbodig maar ik denk wel dat er een markt voor is

Neutraal vind ikzelf een beetje overbodig maar ik denk wel dat er een markt voor is

Ik zou het kopen, srs. Liever een neutraal iets dan iets waarbij ik mijn neus moet dichtknijpen.
Maar ik moet toegeven, de Limoen smaak is echt nog wel drinkbaar, zeker tegenover de B&F tegenhanger. Ik ben in ieder geval tevreden over de werking van het product.

Ik houd het bij de huidige smaak. Die is erg goed te doen. Neutraal is misschien handig om met andere zaken te mengen?

Ik zou het kopen, srs. Liever een neutraal iets dan iets waarbij ik mijn neus moet dichtknijpen.
Maar ik moet toegeven, de Limoen smaak is echt nog wel drinkbaar, zeker tegenover de B&F tegenhanger. Ik ben in ieder geval tevreden over de werking van het product.

De huidige smaken gaan straks verdwijnen en komen 2 nieuwe voor in de plaats en ook nog neutraal dan is het voor ieder wel wat te kiezen. :D

We hebben de watermeloen smaak goed gekeurd en besteld, ik verwacht deze over een week of 2.

Terug
Naar boven