XXL Nutrition

Review EAS - XXL Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Meer spiergroei en een sneller herstel dat is wat EAS voor je doet. Daarnaast bevat EAS citrulline malaat die de opname van aminozuren vergroot, ervoor zogt dat je harder kan trainen en je een waanzinnige pomp geeft
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1,5 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Punch is goed te drinken
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maal 2 scheppen voor de training en 2 scheppen na de training met 250ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending binnen 24uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 29,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het heeft gedaan wat het moest doen.

Mijn review:
Goed product voor een goede prijs en smaakt ook nog eens aardig.

Er zijn zoveel supplementen te koop en het is dan nog maar de vraag of ze echt werken natuurlijk. Deze werkt zeker weten voor mij. Ik heb deze week geen EAS gebruikt en ik had na elke training de volgende dag erge spierpijn. De EAS verhelpt deze spierpijn dus echt en herstelt je spieren sneller!

Voor mij dus een TOP PRODUCT ;)

eas.jpg

Rene even een vraagje, waar zou jij de voorkeur voor geven tijdens de training (intraworkout).
EAS of Megagrow.
De megagrow bevat meer carbs en dit kan je glycogeen voorraden ook sneller bijvullen.
Wat zeg jij?

Rene even een vraagje, waar zou jij de voorkeur voor geven tijdens de training (intraworkout).
EAS of Megagrow.
De megagrow bevat meer carbs en dit kan je glycogeen voorraden ook sneller bijvullen.
Wat zeg jij?

zelf neem ik op advies van rene EAS tijdens de training, dus geen carbs tijdens de training, je wilt n.l die insulinepiek hebben na de training, die zorgt ervoor dat megagrow, BCAA's en glycogeen snel naar de spieren komen.

Vraagje, ik gebruik al een tijdje EAS en vind het een top product, er wordt aangeraden 10g voor en 10g na de training.

Ik zit in de cut en wil na mijn KT cardio sessie doen van 20 min, zal ik dan de EAS voor en na de KT pakken (dus voor de cardio) of voor KT en na cardio?

EAS of Megagrow.
Wat zeg jij?

Ik zou EAS nemen, MG bevat creatine en zou ik niet te lang met water mengen voordat je het drinkt.

zelf neem ik op advies van rene EAS tijdens de training, dus geen carbs tijdens de training, je wilt n.l die insulinepiek hebben na de training, die zorgt ervoor dat megagrow, BCAA's en glycogeen snel naar de spieren komen.

precies! :thumbs:

Vraagje, ik gebruik al een tijdje EAS en vind het een top product, er wordt aangeraden 10g voor en 10g na de training.

Ik zit in de cut en wil na mijn KT cardio sessie doen van 20 min, zal ik dan de EAS voor en na de KT pakken (dus voor de cardio) of voor KT en na cardio?

Ik zou het voor de KT en na de cardio doen. Het maakt denk verder niet zoveel uit ook. Probeer eens te wisselen en misschien voelt het ene fijner aan dat het andere.

Zo deze zit weer in mijn vaste stack

Pak deze pre workout samen met unleash en krealkalyn ( top combi ) Alleen de nieuwe smaak watermeloen stoot me erg op, zal in vervolg de lemon weer nemen.

Vind de smaak watermelon lekker verfrissend.

Mja lemon heeft ook zo"n standaard gele kleur, en als je er wat citroensap bijdoet is dit zoooo goed. Zie me nog niet direct ergens afkomen met een 2l fles roos water ofzo :roflol:

Mja lemon heeft ook zo"n standaard gele kleur, en als je er wat citroensap bijdoet is dit zoooo goed. Zie me nog niet direct ergens afkomen met een 2l fles roos water ofzo :roflol:

Ben je gay dan ? Ikzelf ben iig mans genoeg om met roze gekleurde ding rond te lopen :D

Maandag komt de nieuwe Tropical Fruit smaak :zuip:

Iemand al ervaring met de Tropical Fruit smaak?

Terug
Naar boven