MuscleMeat

Eat stop Eat

@ bekjam

Gebruiken voor wat? Voor energie? Daarvoor heeft je lichaam glycogeen en lichaamsvet. Beide worden aangevuld tijdens de periode dat je WEL eet. Je denkt toch hopelijk niet dat het eten dat je eet direct of vrijwel direct klaar staat voor energie/opbouw? Het duurt al een hele poos voordat het verteerd/verwerkt is.
Hmmm ok, heb totaal andere dingen gelezen en geleerd, maar goed ik ben het iig niet van plan om toe te passen, ben veel te gek op eten en kan me niet concentreren op een lege maag. ;)

Hmmm ok, heb totaal andere dingen gelezen en geleerd, maar goed ik ben het iig niet van plan om toe te passen, ben veel te gek op eten en kan me niet concentreren op een lege maag. ;)

Jij denkt dat de maag in staat is vetten, suikers en eiwitten op te nemen?

Jij denkt dat de maag in staat is vetten, suikers en eiwitten op te nemen?
Nee, dat suggereer jij, ik zie er voor mijn geval gewoon geen voordeel in, ik ben een non stop bulker en zie de tijd dat ik niet kan eten als verloren tijd om mijn doel te bereiken.. voor het geval je het nog niet wist verbruikt je lichaam ook energie.. niet eten is minder kiloos zo simpel is het, voor mij is het ook zeker geen optie om dat later in te halen aangezien ik veel last van maagzuur krijg bij mega maaltijden.
En bovendien zoals je zelf al laat blijken kost het wanneer je gaat eten ook weer tijd om je spieren met de verloren brandstof van het vasten aan te vullen.. en aangezien ik me door het gebrek aan eten ook nog eens k*t zou gaan voelen zou m'n cortisol gehalte ook nog eens ga stijgen.

Maar goed als het voor jou goed voelt moet je het vooral doen.

Lijkt me niet vol te houden. Je valt er zeker van af, maar dat zal voor een groot deel ook spiermassa zijn. Dit soort dieten werken niet en dat is al vaak genoeg bewezen.

Lijkt me niet vol te houden. Je valt er zeker van af, maar dat zal voor een groot deel ook spiermassa zijn. Dit soort dieten werken niet en dat is al vaak genoeg bewezen.

is prima vol te houden
werkt wel
en is geen spiermassa.

Maar als het al genoeg bewezen is...kom maar eens op met bewijs.

Terug
Naar boven