AndroidHealthClinic

eBook: Anatomische benadering

Geweldig boek, al die oefeningen zijn wel online te vinden maar vind het toch heel handig om het gewoon in boek vorm te hebben. Wat ik me nou afvroeg is waar het verschil in de eerste en tweede druk hem in zit? Vooral de vormgeving krijg ik het id, of zijn er noemenswaardige verschillen die de tweede druk de moeite waard maken om aan te schaffen?

Kan iemand toevallig het boek nog een keer ergens online gooien zodat ik die kan downloaden.... :rolleyes:

Mailen mag natuurlijk ook!!!;)

nlammersen@hotmail.com

Ik heb ook interesse, had hem wel maar ik heb nu een andere pc.

Groetjes Daffy

Tnx voor de post!!

Laatst bewerkt:
Ik had dit ebook wat jaren terug gevonden op USEnet maar was het kwijtgeraakt na een hdd-crash. FF ge'googled, kom ik op deze pagina uit :p

Iemand die dit ebook nog beschikbaar kan stellen?
bvd

Laatst bewerkt:
Top!!!

haha,nu moet ik het boek niet meer meesmokkelen vanuit de sportschool naar huis :D

Handig!

Je moet wel weten dat het Bram is die het op zijn webspace gesmeten heeft, maar ik zie dat het daar tussen die chat en conversatie aan het verwaarlozen is en dat vind ik eigenlijk wel jammer, hopelijk wordt hij hier niet verdoezeld
http://www.xs4all.nl/~nieuwdam/boek/Boek krachttraining.pdf
als de link niet lukt
try my way: http://www.xs4all.nl/~nieuwdam/boek/
en dan op het betreffende document klikken
KARMA FOLKZ en ook voor bram natuurlijk :D

Klerezooi ik kan de site zowel op mijn werk als thuis niet openen....

Mailen

Hey allemaal

Ook ik kan nergens een werkende link vinden van dit e-book.
Is er iemand die hem mij even wil mailen?
Thanxxx

Robert Jan

vrobert_jan@hotmail.com
:cool:

Heb hem helaas al verwijderd van me pc. Zo interessant is het boek ook niet hoor ;)

dat boek is het meer dan waard om te kopen hoor ;)

Ik vind alleen die tekeningetjes aan het begin wel aardig, zeg maar de eerste 4 bladzijden. Aan de rest heb je niet zoveel, tenzij je zo iemand bent die graag tientallen verschillende armoefeningen doet voor massive biceps :roflol:

Zou iemand het ebook nog ff willen uploaden voor mij???:cool:
de links doen het allemaal niet meer:(

vriendelijke groet
RObin!!:rolleyes:

Terug
Naar boven