XXL Nutrition

ECA caps cycle

Ik pak er altijd 2 voor de training ik verdeel ze niet en het gaat prima zo
Cardio gaat er ook super op

Het was omdat ik hoorde van sommigen dat je het beter niet kon doen omdat het een te zware belasting zou zijn. Anderen zeggen dan het zelfde als jij, dat je de energie altijd wel kan gebruiken :p Het wordt nog een twijfelgeval. Als het doorgaat is het toch pas in het begin van het nieuwe seizoen (juli/augustus). Nog tijd genoeg om antwoorden te verzamelen :D

Als je het eerst neemt op een dag dat je niet hoeft te voetballen weet je ook hoe je er op reageert. Dan kun je zelf wel inschatten of je het tijdens een wedstrijd wilt hebben of niet.

Ik nam mijn laatste altijd al rond 13uur, anders kan ik er moeilijk van slapen.
Heb er wel eens eentje vlak voor de judo training ingenomen, is geen aanrader (hartkloppingen enzo)

Ik heb dit vorig jaar met cutten genomen en werd er gek genoeg een stuk sterker van. Pakte toen 1cap sochtends en 2caps een uurtje voor het trainen

Ik heb dit vorig jaar met cutten genomen en werd er gek genoeg een stuk sterker van. Pakte toen 1cap sochtends en 2caps een uurtje voor het trainen

Amfetamine achtige werking......fight or flight.......wat is er gek aan dat je sterker bent tijdelijk? Lijkt mij heel logisch.

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Is het mogelijk om bij sport (voetbal bvb) een eca-stack te nemen, zonder problemen?

Ik ga (te)makkelijk over mijn grens heen met ECA en cardio. Niet als ik alleen ben hardlopend bijvoorbeeld maar met een les spinning zat ik toen ik dit nog deed een keer op 203 slagen/minuut terwijl ik normaal niet boven de 180-190 kwam. In een wedstrijd met groepsdruk zou ik uitkijken met ECA en zeker eerst een paar keer trainen met een hartslagmeter om jezelf te leren kennen wat dat betreft.

edit; niet gezien dat ik op zulke oude meuk aan het reageren was....ik laat het maar staan.

Terug
Naar boven