MuscleMeat

Nieuws Écht gezond afslanken - Natural Fat Control

Peiling Peiling Hoe denk jij over afvallen / vet verbranden

• Ik wil snel 'vet verbranden' met een supplement dat mogelijk schadelijke stoffen bevat

Stemmen: 31 30,1%
  • Ik wil rustig 'vet verbranden' met gezonde voeding en evt. een gezond supplement

Stemmen: 63 61,2%
  • Ik wil niet afvallen, ben al klaar voor het strand

Stemmen: 6 5,8%
  • Ik wil niet afvallen, want ik ben goed zoals ik ben

Stemmen: 3 2,9%

• Totaal stemmers
    103
Ik wil je wel beetje op de hoogte houden via pm,, ik ga gebruiken wanneer ik binnen krijg. Met een clean voedingsschema.

open anders een supp logje? ik ben wel benieuwd, denk wel meer mensen.
ik heb ze zelf wel liggen maar ben niet bepaald clean aan het eten op het moment :D

Ok, nou mensen ik zal een logje bij gaan houden,, int supplement gedeelte. Ik denk dat ik er volgende week wel mee van start kan gaan. Heb vandaag besteld. Zaterdag binnen denk ik :)

Gebruik het nu al een maand en heb er nog niets van gemerkt. Volgde een clean bulk schema. Misschien maar binnenkort de dosis opschroeven. Kan dit? van 3 p/d naar 5 p/d?

Gebruik het nu al een maand en heb er nog niets van gemerkt. Volgde een clean bulk schema. Misschien maar binnenkort de dosis opschroeven. Kan dit? van 3 p/d naar 5 p/d?

Het lukt de meeste mensen niet om hun vetpercentage na de cut te handhaven tijdens een clean bulk. Laat staan verlagen...

Dit product kan net als andere fat burners het verbranden van vet stimuleren. Je moet een goed eetschema icm krachttraining/cardio hebben om je vetpercentage te verlagen.

• Topic Starter Topic Starter

Het lukt de meeste mensen niet om hun vetpercentage na de cut te handhaven tijdens een clean bulk. Laat staan verlagen...

Dit product kan net als andere fat burners het verbranden van vet stimuleren. Je moet een goed eetschema icm krachttraining/cardio hebben om je vetpercentage te verlagen.

Heb je een cutting fase achter de rug Sportlife? In dat geval is het zoals Necros zegt moeilijk je vetpercentage gelijk te houden.
Als je echter de uitgangspositie hebt zoals op je foto, dan moet het wel mogelijk zijn je vetpercentage gelijk te houden.

Je schrijft dat je niets merkt. Maar waar ga je dan op af? Kijk je of je vetpercentage daalt terwijl je de clean bulk doet? Spier opbouwen en vet afbouwen is maar weinigen gegeven. Dat geldt ook als je supplementen gebruikt.

Of merk je dat je toch wat dikker wordt in je bulk? Om een goede indicatie te krijgen, lijkt het me belangrijk dat je huidplooimetingen laat doen. Buikomvang kan misleidend zijn. Tijdens een (clean) bulk eet je meer. Dat geeft een wat dikkere buik. Daarnaast krijgen veel mensen lichte verteringsproblemen. Die verteringsproblemen kunnen leiden tot een wat opgezette buik. Je lijkt dan dikker, terwijl je vetpercentage niet gestegen hoeft te zijn.

Enkele redenen voor een slechtere vertering tijdens een bulk:
- Het spijsverteringskanaal krijgt meer te doen
- Mensen kauwen vaak slechter als ze meer gaan eten
- Mensen eten meer eiwit, niet iedereen verdraagt dat
- In een bulk gaan veel mensen extra zuivel gebruiken, ook dit verdragen sommige mensen niet goed

De dosis NFC kan opgeschroefd worden. Veel mensen gebruiken hogere doseringen van groene thee en curcumine. Maar we garanderen de veiligheid tot 3 capsules per dag.

Kris :)

Terug
Naar boven