Pastasaus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 81
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik lees al jaren mee en heb pas een jaar of 2 terug een account aangemaakt waarmee ik amper post. Zou het jammer vinden als ik hierdoor geen kennis op kan doen van ervaringen van mede forumleden.
Ik lees al jaren mee en heb pas een jaar of 2 terug een account aangemaakt waarmee ik amper post. Zou het jammer vinden als ik hierdoor geen kennis op kan doen van ervaringen van mede forumleden.
@ Utrechter,
Een dergelijke idee is al eens uitvoerig besproken. Meen me te herinneren dat Big T enkele destijds argumenten had om dit juist niet te doen. Enige tijd geleden heb ik een idee besproken om van elk topic een poll te maken waarin leden kunnen kiezen uit 4 verschillende antwoorden (om verdere discussie te voorkomen).
Er is eigenlijk geen methode die misbruik 100% uitsluit, ja, de sectie sluiten.
ik denk dat het probleem zich niet beperkt tot de "echt of nep" sectie. er zijn heel veel sluikreclame posts te vinden erbuiten.
wat niet wegneemt dat er niet ernstig nagedacht kan worden over de structuur van "echt of nep".
misschien een bepaald aantal posts IN de aas sectie een vereiste maken?

Klopt. Afgelopen dagen heb ik ook weer een berg spam verwijderd. Als je iets tegenkomt gebruik dan de rapporteer knop.
Als administrator op een ander vBulletin forum kan ik je zeggen dat sections afschermen d.m.v. een minimaal aantal posts altijd spam tot gevolg heeft. Mensen gaan nutteloze dingen posten om aan het x aantal posts te komen, wat alleen maar irritanter is dan de situatie nu. Dat is in ieder geval, de afgelopen 5 jaar, altijd het geval geweest op mijn forum.[/QUOTE
]
Of mensen gaan in positieve zin posten in andere gedeeltes op het forum.
Foutieve inzichten posten in die gedeeltes van het forum, daar is onderstaande tekst op van toepassing, in het echt/nep gedeelte is dat niet het geval;
Veel van de gepostuleerde inzichten zijn zeer speculatief en sommige zullen ongetwijfeld incorrect blijken, maar voor elk geval heb ik de redenen gegeven die me tot een bepaald inzicht ten gunste van een en ander gebracht hebben... Foute feiten zijn buiten gewoon nadelig voor de voortgang van de wetenschap aangezien ze vaak lang stand houden; maar verkeerde zienswijzen, wanneer ze vergezeld gaan van enige vorm van bewijs, kunnen weinig kwaad aangezien iedereen genoegen schept in de ontkrachting ervan...
Charles Darwin
The Descrent of Man and Selection in Relation to Sex, 1871.