Fitness Seller

Echt/nep sectie afschermen voor nieuwe leden?

Androgenic is ook pas sinds juni lid hier. Totaal geen idee waar ie over praat. Vind dat hij hier ook niet toegelaten mag worden hahahahaha...

ly gap ;)

Ik ben al over de 100 posts heen, Pickica ;)

i ja tebe brate xx

Haha ok bro gelukkig maar.

Puz..

Ik lees al jaren mee en heb pas een jaar of 2 terug een account aangemaakt waarmee ik amper post. Zou het jammer vinden als ik hierdoor geen kennis op kan doen van ervaringen van mede forumleden.

Ik lees al jaren mee en heb pas een jaar of 2 terug een account aangemaakt waarmee ik amper post. Zou het jammer vinden als ik hierdoor geen kennis op kan doen van ervaringen van mede forumleden.

Ze kunnen er voor kiezen alleen t recht te posten geven aan mensen met 100+ posts maar dat je wel kan lezen zonder minimaal 100+ posts te hebben.

• Topic Starter Topic Starter

Even goed lezen.
Het gaat om het kunnen posten in de sectie echt/nep.

Gebeurd namelijk nogal vaak dat er daar gepost word door een nieuw lid, dat net 5 minuten daarvoor een account heeft gemaakt.

ik denk dat het probleem zich niet beperkt tot de "echt of nep" sectie. er zijn heel veel sluikreclame posts te vinden erbuiten.

wat niet wegneemt dat er niet ernstig nagedacht kan worden over de structuur van "echt of nep".

misschien een bepaald aantal posts IN de aas sectie een vereiste maken?

@ Utrechter,

Een dergelijke idee is al eens uitvoerig besproken. Meen me te herinneren dat Big T enkele destijds argumenten had om dit juist niet te doen. Enige tijd geleden heb ik een idee besproken om van elk topic een poll te maken waarin leden kunnen kiezen uit 4 verschillende antwoorden (om verdere discussie te voorkomen).

Er is eigenlijk geen methode die misbruik 100% uitsluit, ja, de sectie sluiten.

Oke, voor mijn tijd dan waarschijnlijk... of heb het gemist.

Inderdaad geeft niks 100% zekerheid, maar om dan vervolgens ook niet te aan riemen met de roeien die je hebt, is dan ook voor een deel een gemiste kans.

ik denk dat het probleem zich niet beperkt tot de "echt of nep" sectie. er zijn heel veel sluikreclame posts te vinden erbuiten.

wat niet wegneemt dat er niet ernstig nagedacht kan worden over de structuur van "echt of nep".

misschien een bepaald aantal posts IN de aas sectie een vereiste maken?

Klopt, in het supplementen gedeelte is het in mijn ogen ook een bekend fenomeen.
Maar ben zelf hier het meest actief, over andere gedeeltes van dbb weten anderen waarschijnlijk veel meer.

Denk dat het beter is om bepaalde rechten eens goed onder de loep te nemen en dit per categorie beoordelen dan extra categorieën aanmaken speciaal voor de personen met bepaalde rechten door het hebben van een x aantal posts, of het lid zijn voor een bepaalde tijd.

Vind het juist grappig om te lezen dat Japie roept "mooie verpakking, ziet er goed uit, g2g'' :thumb:
Heeft ook zo zyn charme.
Het is aan 1 ieder om er wel of geen waarde aan te hechten....denk ik.

Misschien is het een idee om er is over na te denken om te kijken hoe er voorkomen kan worden dat mensen die geen gebruiks ervaring hebben of er gewoonweg niks over weten, andere leden geen advies gaan geven. Gebeurt vaak de laatste tijd, en kan zomaar is fout gaan met mensen.

Als administrator op een ander vBulletin forum kan ik je zeggen dat sections afschermen d.m.v. een minimaal aantal posts altijd spam tot gevolg heeft. Mensen gaan nutteloze dingen posten om aan het x aantal posts te komen, wat alleen maar irritanter is dan de situatie nu. Dat is in ieder geval, de afgelopen 5 jaar, altijd het geval geweest op mijn forum. :(

En sowieso hou ik niet zo van overbodige regeltjes. Is het nou écht nodig? Denk het niet :)

Enigste wat helpt is meer toezicht op de de AAS selectie, denk ik

Klopt. Afgelopen dagen heb ik ook weer een berg spam verwijderd. Als je iets tegenkomt gebruik dan de rapporteer knop.

Misschien moet er een grotere/duidelijkere rapporteer knop komen?

Als administrator op een ander vBulletin forum kan ik je zeggen dat sections afschermen d.m.v. een minimaal aantal posts altijd spam tot gevolg heeft. Mensen gaan nutteloze dingen posten om aan het x aantal posts te komen, wat alleen maar irritanter is dan de situatie nu. Dat is in ieder geval, de afgelopen 5 jaar, altijd het geval geweest op mijn forum. :([/QUOTE
]

Of mensen gaan in positieve zin posten in andere gedeeltes op het forum.
Foutieve inzichten posten in die gedeeltes van het forum, daar is onderstaande tekst op van toepassing, in het echt/nep gedeelte is dat niet het geval;

Veel van de gepostuleerde inzichten zijn zeer speculatief en sommige zullen ongetwijfeld incorrect blijken, maar voor elk geval heb ik de redenen gegeven die me tot een bepaald inzicht ten gunste van een en ander gebracht hebben... Foute feiten zijn buiten gewoon nadelig voor de voortgang van de wetenschap aangezien ze vaak lang stand houden; maar verkeerde zienswijzen, wanneer ze vergezeld gaan van enige vorm van bewijs, kunnen weinig kwaad aangezien iedereen genoegen schept in de ontkrachting ervan...

Charles Darwin
The Descrent of Man and Selection in Relation to Sex, 1871.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven