Fitness Seller

Shocking News ECHTE bulkvoordeel bij Sportfood.nl!

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
194
O.k, deze dagen zijn al duur genoeg. Dus we gaan het anders doen.

T/m 26-12 2010 geven we echt serieuze kortingen op grootverpakkingen Whey, weightgainer en Creatine.
Is het teveel om in 2011 helemaal alleen op te krijgen? Bestel dan gewoon met een paar man!;)

10 kg RAW IRON Sports Whey voor maar €99,95! Geleverd in 2 zakken van 5kg. (nog geen €10 per kilo!)

12kg RAW IRON Sports weightgainer voor maar €94,95! Geleverd in 4 emmers van 3 kilo. (nog geen €24 per 3 kilo!)

2kg RAW IRON Professional Creatine voor maar €34,50! Geleverd in 4 potten van 500gram. (nog geen €8,65 per 500 gram!)

Uiteraard geen verzendkosten binnen Nederland! (Belgie slechts €2,95)

Merry Christmas!:D

Laatst bewerkt:
Beetje laat denk ik zo :P

Die hoeveelheden zijn me echt te veel =/

Mooie actie. Misschien nog maar even flink wat inslaan. Je kan maar beter een goede voorraad thuis hebben liggen:D

• Topic Starter Topic Starter

Dit is een ander soort actie. Hier gaat het echt om bulk hoeveelheden. Dat is nooit te laat!:p

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

Die hoeveelheden zijn me echt te veel =/

Gewoon met een paar vrienden bestellen!;) Sowieso is alles tot ver in 2012 houdbaar.

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Mooie actie. Misschien nog maar even flink wat inslaan. Je kan maar beter een goede voorraad thuis hebben liggen:D

Haha, inderdaad!:thumb:
Nu goedkoop een goede voorraad aanleggen scheelt je straks weer geld.;)

Geen whey isolaat? Ik ben bijna door mijn 2x 4kg potten van jullie :D.

Van de 10 kg RAW IRON Sports Whey kan je dan 2 verschillende smaken bestellen, op de site is er maar 1 keuze? (bij 2x5 kg):)

Laatst bewerkt:
Goede actie hoor... die crea zie ik wel zitten, maar weet niet of ik van mijn creapure / result af wil stappen :(

haha nice, zo maar even bestellen :D

Sweet!

:roflol:

crea voor mij en voor DBB CHREIZ. whey voor mij en nog wat zink, multivits en glutamine. nu hoef ik heel het jaar niet meer te kopen :+

heb je deze actie volgend jaar weer sportfood? :D

Haha, thanks kerel.
Ik denk dat we deze actie ieder jaar maar er in gaan houden. Het is hier de afgelopen uren een gekkenhuis qua bestellingen door de actie. (jammer voor degenen die vanochtend dachten dat ze vroeger naar huis konden!:D)

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

Van de 10 kg RAW IRON Sports Whey kan je dan 2 verschillende smaken bestellen, op de site is er maar 1 keuze? (bij 2x5 kg):)

Geen probleem, even bij opmerkingen aangeven welke smaken je wilt en we regelen het!;)

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Geen whey isolaat? Ik ben bijna door mijn 2x 4kg potten van jullie :D.

Nee, helaas, die zit er niet bij. Wellicht bij een volgende ronde.;)

Hoe gaat het bij jullie met het uiterste tijdstip van bestellen om gelijk verstuurd te worden: 18.00 uur (dan lukt het vandaag nog en heb ik het misschien morgen binnen als TNT meewerkt):rolleyes:

Mooie acties allemaal. Maar ik ga nog een beetje wachten en kijken of er nog iemand goedkoper zal gaan :p

Hoe gaat het bij jullie met het uiterste tijdstip van bestellen om gelijk verstuurd te worden: 18.00 uur (dan lukt het vandaag nog en heb ik het misschien morgen binnen als TNT meewerkt):rolleyes:

Alle bestellingen tot 16.00uur gaan sowieso 100% dezelfde dag weg. Tot 17.00uur lukt meestal ook nog wel, daarna wordt het de volgende dag.

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Mooie acties allemaal. Maar ik ga nog een beetje wachten en kijken of er nog iemand goedkoper zal gaan :p

Voor ons is dit echt de bodem en om heel eerlijk te zijn ik denk voor alle aanbieders. Lager dan dit en je bent echt spullen gratis aan het versturen of zelfs bij aan het leggen (zeker als je ook de verzendkosten voor de klant betaalt!):)

Nette prijzen. ga er even over na denken :)

10 kg whey voor €99,95, wow! Toen had XXL met zijn actie dus niet meer de 'goedkoopste whey van Europa' (die ze toch al niet hadden, tenzij Engeland - Bulkpowders - niet meer tot Europa behoort).

ik kan wel wat weightgainer gebruiken :)

Terug
Naar boven