MuscleMeat

ecto uit de tijd.. maar wanneer?

4 Myself

Competitive Bodybuilder
Waardering
66
Het is misschien wat een rare gedachte maar ik vroeg me het volgende af:

Je ziet steeds meer dat jongens vrouwelijker worden. jongens lopen
met sjaaltjes en andere gayshit rond. in cola reclames zie je ecto's
met een strakke skinny broek aan. Het is net of dat ecto in de mode is.

Wat denken jullie. Zou er ook ooit nog eens een periode komen dat wij weer meer als pussymagnets worden gezien? Ik heb de laatste tijd echt het idee dat ze allemaal op fagots vallen.

Als ik groot ben, sowieso dat de dames het chill vinden. Maar omdat er zoveel skinny****ers zijn wordt er gewoon door de kledingmaatschappijen op in gespeelt omdat ze dan een groter publiek bereiken. Mede doordat schept dat het beeld dat we niet ''in'' zijn.

In de mode :who:

• Topic Starter Topic Starter
in de mode is misschien de verkeerde woordkeuze maar ik kan zo snel geen beter woord bedenken :P

in de mode is misschien de verkeerde woordkeuze maar ik kan zo snel geen beter woord bedenken :P

in de smaak bij de vrouwelijke personen dan ?
lijkt alsof ze ecto's boven ons kiezen, omdat het er meer zijn d000h.
Ook is een groot gespierd lichaam niet alles :rolleyes:

K*t ecto's.

jongens lopen met sjaaltjes en andere gayshit rond.

Sjaaltjes zijn stoer.

john_wayne.jpg

ja jullie hebben gelijk. wat een k*ttopic ook eigelijk. :D

Het is misschien wat een rare gedachte maar ik vroeg me het volgende af:

Je ziet steeds meer dat jongens vrouwelijker worden. jongens lopen
met sjaaltjes en andere gayshit rond. in cola reclames zie je ecto's
met een strakke skinny broek aan. Het is net of dat ecto in de mode is.

Wat denken jullie. Zou er ook ooit nog eens een periode komen dat wij weer meer als pussymagnets worden gezien? Ik heb de laatste tijd echt het idee dat ze allemaal op fagots vallen.

Volgens mij worden mannen vrouwelijker gewoon zodat vrouwen meer op hen zouden vallen, hen bewonderen alsof ze alles zijn en maar al te graag hun sloef willen zijn later. Dit zijn dan ook de pussys en tegenwoordig is wss 70% van de mannen zo, zwakkelingen dus.

De wereld bestaat gewoon grotendeels uit ecto's daarom.
Net zo als de mode allemaal kleren wat voor ecto's gemaakt zijn t-shirts met heel korte mouwen,... .
Is wel lachen opstap zie je vaak van die ecto's met een hoop vrouwen rond hun en hebben ze zelf minder spiermassa als de gemiddelde vrouw.
Denk dat vrouwen gewoon rond zo iets hangen omdat ze dit soort gasten makkelijk aan kunnen.

valt me laatste tijd ook op.. als ik een normale spijkerbroek wil kopen kan ik maar kiezen uit 2 soorten broeken van de 20 (b.w.v.s) .. en dan met name de bovenbenen zitten bijna alle broeken me nu gewoon te strak. terwijl dat eerder geen moeite was.

En nee dit is niet mijn eigen ass likken maar het viel me gewoon op dat de broeken in de normale merkwinkels steeds strakker worden ipv een beetje baggy wat 10 keer beter zit Imo ;)

valt me laatste tijd ook op.. als ik een normale spijkerbroek wil kopen kan ik maar kiezen uit 2 soorten broeken van de 20 (b.w.v.s) .. en dan met name de bovenbenen zitten bijna alle broeken me nu gewoon te strak. terwijl dat eerder geen moeite was.

En nee dit is niet mijn eigen ass likken maar het viel me gewoon op dat de broeken in de normale merkwinkels steeds strakker worden ipv een beetje baggy wat 10 keer beter zit Imo ;)
geen merkkleding kopen, scheelt alles.

leesde overlaatst in de krant steeds meer mannen met anorexia, dus klopt wel dat het een mode trent is

Prison_060131085946613_wideweb__300x375.jpg

maar denken jullie dat het meer een periode is of dat het alleen maar erger zal worden.

Het laat me koud hoe andere mannen eruit zien. :gay:

Grappig dat de meeste jongens waaraan je in normale kleding nauwelijks ziet dat ze trainen de meeste problemen hebben met kleren kopen. Ik heb er dus absoluut geen moeite mee...en dat terwijl ik heel zeker wat ''gespierder'' ben dan 90% op dit forum. Het is nu eenmaal zo dat niet alle merken bij iemand passen, daar hebben ook jongens die nog nooit een dumbbell aangeraakt hebben last van.

ik denk dat het enkel de broeken zijn wat een probleem kan zijn.. schoenen tshirts enz lijkt me nu niet echt iets :P

wat meten jou benen dan gift from god?
je kunt ook dikke benen hebben met hoog bf natuurlijk he...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven