leesde overlaatst in de krant steeds meer mannen met anorexia, dus klopt wel dat het een mode trent is
![]()
Leesde

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leesde overlaatst in de krant steeds meer mannen met anorexia, dus klopt wel dat het een mode trent is
![]()

Grappig dat de meeste jongens waaraan je in normale kleding nauwelijks ziet dat ze trainen de meeste problemen hebben met kleren kopen. Ik heb er dus absoluut geen moeite mee...en dat terwijl ik heel zeker wat ''gespierder'' ben dan 90% op dit forum. Het is nu eenmaal zo dat niet alle merken bij iemand passen, daar hebben ook jongens die nog nooit een dumbbell aangeraakt hebben last van.

hangt er misschien vanaf waar je shopt maar ik kan je 100% zeker vertellen dat:Grappig dat de meeste jongens waaraan je in normale kleding nauwelijks ziet dat ze trainen de meeste problemen hebben met kleren kopen. Ik heb er dus absoluut geen moeite mee...en dat terwijl ik heel zeker wat ''gespierder'' ben dan 90% op dit forum. Het is nu eenmaal zo dat niet alle merken bij iemand passen, daar hebben ook jongens die nog nooit een dumbbell aangeraakt hebben last van.
valt me laatste tijd ook op.. als ik een normale spijkerbroek wil kopen kan ik maar kiezen uit 2 soorten broeken van de 20 (b.w.v.s) .. en dan met name de bovenbenen zitten bijna alle broeken me nu gewoon te strak. terwijl dat eerder geen moeite was.
En nee dit is niet mijn eigen ass likken maar het viel me gewoon op dat de broeken in de normale merkwinkels steeds strakker worden ipv een beetje baggy wat 10 keer beter zit Imo![]()
hangt er misschien vanaf waar je shopt maar ik kan je 100% zeker vertellen dat:
je bij de jack en jones geen broeken vind die je passen
je bij de coolcat geen shirts vind die goed passen
je de helft van de merkshirts ook af kan schrijven
het scheelt er gewoon enorm aan waar je je kleren koopt. ik ben welleens wezen shoppen in ede en zonder grap, in de hele stad konden de verkopers me geen passende broeken geven. ga ik gewoon naar alkmaar naar de zaak waar ik altijd m'n broeken koop en binnen 5min had ik 3 broeken die zaten als gegoten...
dan heb je wel hele buffe benen. overdrijven is ook een vak.
met 70 cm poten kun je nog met gemak broeken kopen bij jack en jones.
dan heb je wel hele buffe benen. overdrijven is ook een vak.
Wat een gezeur, willen wij ecto's zijn, ol dacht van niet dus don't cry a river.
nee, dat kan niet, broeken gaan maar tot 36 en heb ze allemaal over m'n benen geprobeerd te trekken, lukte niet. 65cm benen ofzo.dan heb je wel hele buffe benen. overdrijven is ook een vak.
dat hou je toch welook eentje die niet strak zit bij je benen en niet erreg ruim rond je middel ?

+1Als je lang bent en zelfs maar een beetje gespierd kan je echt niet zomaar een broek ergens kopen.. Zeker niet bij jack en jones....
hangt er misschien vanaf waar je shopt maar ik kan je 100% zeker vertellen dat:
je bij de jack en jones geen broeken vind die je passen
je bij de coolcat geen shirts vind die goed passen
je de helft van de merkshirts ook af kan schrijven
het scheelt er gewoon enorm aan waar je je kleren koopt. ik ben welleens wezen shoppen in ede en zonder grap, in de hele stad konden de verkopers me geen passende broeken geven. ga ik gewoon naar alkmaar naar de zaak waar ik altijd m'n broeken koop en binnen 5min had ik 3 broeken die zaten als gegoten...