AndroidHealthClinic

ecto uit de tijd.. maar wanneer?

een hype is niet voor niks een hype. Ik merk er iig al heel wat minder van sinds ik ben gaan studeren, in de studentenwereld zijn ecto's een zeldzame minderheid.

??? Bij mij loopty het nochtans vol met ecto's hoor.
Ik heb zo het gevoel dat je nauwelijks nog een tussenmoot ziet,ofwel zijn
het schrale ecto's ofwel endo's.

Het is misschien wat een rare gedachte maar ik vroeg me het volgende af:

Je ziet steeds meer dat jongens vrouwelijker worden. jongens lopen
met sjaaltjes en andere gayshit rond. in cola reclames zie je ecto's
met een strakke skinny broek aan. Het is net of dat ecto in de mode is.

Wat denken jullie. Zou er ook ooit nog eens een periode komen dat wij weer meer als pussymagnets worden gezien? Ik heb de laatste tijd echt het idee dat ze allemaal op fagots vallen.

Dit vroeg ik me laatst ook al af.
Geen goede zaak, maarja ecto is misschien wel in.. maar mesos kunnnen toch ook prima uit de voeten;):D

Wel vervelend al die verwijfde homo's, verschikkelijk.

Dit vroeg ik me laatst ook al af.
Geen goede zaak, maarja ecto is misschien wel in.. maar mesos kunnnen toch ook prima uit de voeten;):D

Wel vervelend al die verwijfde homo's, verschikkelijk.

Die laatste zin :D . Njah ik vind zelf ook dat je trainen gewoon moet doen omdat jet graag doet. Het uitzicht komt erbij , en we hebben het allemaal wel graag. Maar jezelf iedere keer afbeulen gewoon om een goed lichaam te hebben is zeker niet de bedoeling.

Bij mij op school zie ik toch ook vooral ecto's hoor :') Ik gok 60% ecto , 25% endo en mss 15% die meso of toch een beetje gespierd is :P . Ik heb er geen problemen mee. Ik heb een goeie vriendin en die vindt het niet erg. De rest kan me gestolen worden. Alhoewel ik toch denk dat vrouwen nog altijd liever een iets gespierd lichaam hebben.

Die laatste zin :D . Njah ik vind zelf ook dat je trainen gewoon moet doen omdat jet graag doet. Het uitzicht komt erbij , en we hebben het allemaal wel graag. Maar jezelf iedere keer afbeulen gewoon om een goed lichaam te hebben is zeker niet de bedoeling.

Bij mij op school zie ik toch ook vooral ecto's hoor :') Ik gok 60% ecto , 25% endo en mss 15% die meso of toch een beetje gespierd is :P . Ik heb er geen problemen mee. Ik heb een goeie vriendin en die vindt het niet erg. De rest kan me gestolen worden. Alhoewel ik toch denk dat vrouwen nog altijd liever een iets gespierd lichaam hebben.

60% ecto (waaronder ik) 35% endo en zeker nog geen 5% meso toch bij ons.
Mijn vriendin (en haar vriendinnen) vinden al dat ik mag stoppen, dat het nu perfect is (en ikzelf wil er nog 30kg bij :o)

60% ecto (waaronder ik) 35% endo en zeker nog geen 5% meso toch bij ons.
Mijn vriendin (en haar vriendinnen) vinden al dat ik mag stoppen, dat het nu perfect is (en ikzelf wil er nog 30kg bij :o)

35% endo? das veel :P . Njah bij mij in de klas zit er toch 1 harde meso. Triatleet. En hij traint echt bijna niet maar toch , gespierd en een ''sporterskas''. Maar het verschil meso/ecto zie je niet altijd even goed he :P

Njah mijn vriendin zegt ook al dat het genoeg is. Maar dat gaat er bij mij lekker niet in xD. Ik heb gevraagd , vind jet erg als ik 90kg zou wegen. En ze zei van nee. Dus ik mag nog 12kg aan spiermassa gainen xD. Mrjah ze zeggen natuurlijk dat het nu perfect is , maar eigenlijk willen ze MEER!!

Lol omdat ik trouwens scofield zag staan, ik wil gewoon ff weten de mensen die naar prison break kijken : Je wou toch gwn zo zijn :[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En niet ecto scofield xD

Weet je wat pas uit de tijd is? Onzekerheid. GET OVER YOURSELF, chicks gaan echt niet opeens op je af komen omdat je een bepaald fysiek hebt. Gewoon jezelf zijn, kalm, staan voor je principes.

tuurlijk daar zit ik ook niet over in. heb al een paar versleten dus dat is ook niet mijn probleem. wat ik me alleen afvraag is of die ecto hype ooit nog over gaat en hoe jullie daar over denken omdat je het steeds meer ziet.

er zijn altijd al ecto's geweest en vroeger nog een pak meer dan nu. Kijk naar de VS of je moet zelfs niet zo ver gaan "Engeland" waar de vetkwabgevallen elk jaar stijgen. Het zijn dus niet de ecto's waar je je aan ergert maar de mode die veranderd. Terwijl vroeger vrouwen er als halve nonnen uitzagen en we met zn allen in de zomer witte kousen droegen in sandalen gaan de tijden vooruit.
Zo zullen wrs ook de onderdrukte moslims over enkele honderden jaren in bikini's rondlopen. Dat je vandaag de dag geen nonnenkledij meer kan vinden in de winkels is een goed ding (tenzij je een nonnenfetisch hebt) maar je bent mis als dit in de jeansindustrie zo ook gaat. Elk A-merk en B-merk heeft zn basismodellen. De ene heeft er al wat meer dan de andere maar standaard zal je meestal wel comfort/loose/baggy, regular, bootcut en slimfit terug vinden. Dat er nu mss meer slimfitmodellen zijn en zelfs skinnymodellen voor de jonge tieners of eeuwige ecto's is een economisch gegeven. Maar dat wil niet zeggen dat de normale regular fit met straight legs er niet meer is en mocht je daar echt niet in passen zijn er nog tal van wijdere broeken om uit te kiezen. Wees blij dat die trend er gekomen is of je mocht de kont van elke vrouw denkbeeldig inschatten terwijl je naar een pofjurk of schoonmaakkleedje zat te gluren. Dat je een prachtige tshirt of polo moet laten liggen zal wel eens meer het geval zijn en zo is dat ook vaak bij broeken. Soms heb je dan een tshirt die goed past bij je armen maar die zwabbert bij je buik en zo is het altijd wel wat. Winkelen zuigt maar je vind zeker wel dingen die je passen en waar je nog deftig mee wegkomt en een slim fit jeans op een ecto is best nog mooi maar zou iemand met gespierde (dikkere) benen niet eens staan dus lijkt het me logisch dat zo iemand geen slim fit modellen moet proberen.

Njah mijn vriendin zegt ook al dat het genoeg is. Maar dat gaat er bij mij lekker niet in xD. Ik heb gevraagd , vind jet erg als ik 90kg zou wegen. En ze zei van nee. Dus ik mag nog 12kg aan spiermassa gainen xD. Mrjah ze zeggen natuurlijk dat het nu perfect is , maar eigenlijk willen ze MEER!!

dit is echt te kansloos....

Beweer je nu dat ik lieg over men maten?
nee ;) ik zeg alleen dat er hier wel mensen zijn die er over lopen te lullen. gezien jouw stats en foto's wil ik het best geloven. maar sommige mensen doen uitspraken waaruit al blijkt dat ze of de lengte van hun ledematen meten, of gewoon lopen te lullen over de omtrek.

nee ;) ik zeg alleen dat er hier wel mensen zijn die er over lopen te lullen. gezien jouw stats en foto's wil ik het best geloven. maar sommige mensen doen uitspraken waaruit al blijkt dat ze of de lengte van hun ledematen meten, of gewoon lopen te lullen over de omtrek.

Naja das waar :p iedereen is hier huge en supersterk maar irl zie je er niet veel van ( zijn heel wat uitzonderingen natuurlijk )

:roflol:

Terug
Naar boven