XXL Nutrition

ecto uit de tijd.. maar wanneer?

G-star en broeken van de WE passen gewoon goed, m'n benen maten 74cm ofzo in m'n laatste bulk tegen 69cm nu en 't pastte redelijk makkelijk, alleen van die non-stretch trainingsbroeken zijn k*t omdat ze scheuren als je gaat squatten. Ik neem altijd maat 36-36, gewoon een riem dragen en 't gaat perfect.

Coolcat is pauper, jack&jones heeft ook erg veel pauper. Koop dan ook fatsoenlijke kleding, een fatsoenlijke polo (ralph lauren, lacoste) past zeker wel. Daarnaast kun je ook nog altijd naar een outlet gaan waar ze spijkerbroeken hebben van merken met fijnere pasvormen (hugo boss etc.)
hou niet zo van dat soort merken, niet echt mijn sT. vind jack en jones vaak wel leuke kleding hebben en de shirts passen altijd prima.

spijkerbroeken koop ik sinds jaar en dag gewoon bij een klein zaakje hier in de buurt, gast weet precies wat ie te koop heeft en weet me altijd wel wat leuke passende spijkerbroeken te verkopen.

bovendien gaf ik alleen aan dat wanneer je in bepaalde zaken komt en van bepaalde kleding houdt het best kan lijken alsof er weinig kleding is voor trainende mensen. de merken die jij noemt zijn niet de merken waarin ik de meeste mensen zie lopen. itt. jack & jones, Gstar etc. maar dat zal uiteraard ook aan mijn kennissenkring liggen.

Huh en wat dragen al die vetz*kken van deze wereld dan ?? xxl etc past een Ruhl misschien niet, maar hoeveel Ruhls lopen er hier dan wel niet rond ?

Winkels als coolcat zijn voor zover ik weet voornamelijk gericht op kinderen. Skinny jeans zitten bij iedereen strak, hence the name...

Oftewel, kijk even verder dan je neus lang is, dan is er echt zat te vinden.

Het is misschien wat een rare gedachte maar ik vroeg me het volgende af:

Je ziet steeds meer dat jongens vrouwelijker worden. jongens lopen
met sjaaltjes en andere gayshit rond. in cola reclames zie je ecto's
met een strakke skinny broek aan. Het is net of dat ecto in de mode is.

Wat denken jullie. Zou er ook ooit nog eens een periode komen dat wij weer meer als pussymagnets worden gezien? Ik heb de laatste tijd echt het idee dat ze allemaal op fagots vallen.

Moeten zij weten, dan lijken wij breder :D

G-star en broeken van de WE passen gewoon goed, m'n benen maten 74cm ofzo in m'n laatste bulk tegen 69cm nu en 't pastte redelijk makkelijk, alleen van die non-stretch trainingsbroeken zijn k*t omdat ze scheuren als je gaat squatten. Ik neem altijd maat 36-36, gewoon een riem dragen en 't gaat perfect.

Ikzelf kan niet anders dan 38 dragen. 36 zit strak om mijn benen maar heb geen idee wat die meten in cm. En moet wel een riem dragen anders valt mijn broek pardoes op de grond:o

En ik heb sowieso niks met mode, ik laat lekker iedereen rondlopen hoe die wilt. het maakt mij niks uit hoe ze erbij lopen. Strakke broeken, losse shirts, strakke shirts (wat ik zelf lekkerder vind zitten).
Ben nou zelf ook niet echt iemand die iets helemaal het vind en het dan moet halen. kleding heb ik niet echt veel mee. Ik draag het omdat het anders ****ing koud is en ik ken iemand die een "thuis" winkel heeft zodat ik goedkoop in dure kleding kan rondlopen :p

Mijn bovenbenen meten zo'n 73cm en das echt k*t om broeken te vinden, enigste broeke dat ik heb die goed zit is een van G-star en nog een andere maar dies baggy en dat trekt op niet veel meer.

verkapt ik-voel-me-aangesproken-maar-scheld-wel-ff

niet echt, ik loop niet in modieuze zooi, ziet er toch niet uit allemaal. Als je bij fatsoenlijke merken kijkt zit er altijd wel iets in je maat bij.

Het is misschien wat een rare gedachte maar ik vroeg me het volgende af:

Je ziet steeds meer dat jongens vrouwelijker worden. jongens lopen
met sjaaltjes en andere gayshit rond. in cola reclames zie je ecto's
met een strakke skinny broek aan. Het is net of dat ecto in de mode is.

Wat denken jullie. Zou er ook ooit nog eens een periode komen dat wij weer meer als pussymagnets worden gezien? Ik heb de laatste tijd echt het idee dat ze allemaal op fagots vallen.

verkapte-kijk-mij-eens-keihard-falen-in-het-regelen-van-wijven post. Jij bent er zeker zo eentje die denkt ineens chicks te kunnen krijgen omdat je traint?

Huh en wat dragen al die vetz*kken van deze wereld dan ?? xxl etc past een Ruhl misschien niet, maar hoeveel Ruhls lopen er hier dan wel niet rond ?

Winkels als coolcat zijn voor zover ik weet voornamelijk gericht op kinderen. Skinny jeans zitten bij iedereen strak, hence the name...

Oftewel, kijk even verder dan je neus lang is, dan is er echt zat te vinden.
ik zou eens zeggen lees m'n posting eens. ik zeg helemaal niet dat er GEEN kleding te vinden is voor grote mensen, ik zeg wel dat er, wanneer je van bepaalde kleding houdt, veel dingen niet zullen passen. dat ligt een beetje aan wat je smaak is.

coolcat is ook gewoon voor volwassenen. g star, replay etc. ook en dat past vaak ook totaal niet.
ik spreek hier niet over skinny jeans, ik heb het over alle spijkerbroeken van de jack jones.

oftewel, lees vervolgens gewoon m'n post.

Mijn bovenbenen meten zo'n 73cm en das echt k*t om broeken te vinden, enigste broeke dat ik heb die goed zit is een van G-star en nog een andere maar dies baggy en dat trekt op niet veel meer.
denk dat veel mensen hier ook lullen over maten of ze kunnen gewoon niet meten.

Mode? :yawn:

:roflol:

wat een ****ing gelul zeg. ik kan geen kleding vinden hahahaahaha

Misschien eens wat beter zoeken ?`

Op het moment, dat je je druk maakt of vrouwen je nog wel aantrekkelijk vinden en of je ooit nog eens "aan de bak" kunt, geef je eigenlijk al aan, dat je dat niet bent en niet "aan de bak" zult gaan.
Vrouwen moet je gewoon nemen.;)

• Topic Starter Topic Starter
tuurlijk daar zit ik ook niet over in. heb al een paar versleten dus dat is ook niet mijn probleem. wat ik me alleen afvraag is of die ecto hype ooit nog over gaat en hoe jullie daar over denken omdat je het steeds meer ziet.

Ochja, mij maakt het allemaal niet uit. Zolang ik mijn dametje heb is het belangrijkste.

Daarbij breed worden doe je niet voor de vrouwtjes maar voor jezelf.

Maar het valt inderdaad wel op dat tegenwoordig alles maar vrouwlijk moet zijn. Maar uit onderzoek blijkt dat er verrandering op komst is. De vrouwen houden van echte mannen. En de skinny fagots, opgegeven door reclameboys, zouden binnekort weer helemaal uit zijn. :woot:

De ecto hype vind ik alleen terug in de mode/catwalk wereld. In de muziek industrie zijn het nochtans gewoon normale lichamen of net iets gespierder. Tenzij je dit ook ecto's vind, maar dan vind je iedereen die niet serieus aan bodybuilding doet een ecto.
En tja, de kleding wordt nou eenmaal gemaakt voor de gemiddelde postuur van de doelgroep. Als jij je kleding bij de CoolCat koopt zal dit strakker zitten dan wanneer je je kleding bij de Bijenkorf op de herenafdeling koopt. Waarom zou een groot merk kleding maken voor de buffe bodybuilder aangezien dit maar een kleine doelgroep is?
Kijk om je heen, door de huidige eetgewoontes en drukte waar de maatschappij in verkeerd is het vanzelfsprekend dat de jongeman van nu (18-28 jaar) wat minder "buff" is.

Jullie weten zelf maar al te goed dat je er wel voor moet doen om er niet "ecto" uit te zien.

Laatst bewerkt:
tuurlijk daar zit ik ook niet over in. heb al een paar versleten dus dat is ook niet mijn probleem. wat ik me alleen afvraag is of die ecto hype ooit nog over gaat en hoe jullie daar over denken omdat je het steeds meer ziet.

een hype is niet voor niks een hype. Ik merk er iig al heel wat minder van sinds ik ben gaan studeren, in de studentenwereld zijn ecto's een zeldzame minderheid.

Ach laat lekker iedereen ecto zijn, val ik des te meer op...
Vrouwen willen iemand waar ze zich veilig voelen bij voelen en de ecto's spuug je zo weg! Maar ze komen er nog wel achter ;)

En dat terwijl de jeugd zich elke week lam zuipt. Zou je denken dat ze juist zwaarder moeten zijn, tenzij ze niks eten natuurlijk, maar tegenwoordig is het alleen maar junk zowat wat ze eten.

Bij lacoste of TH heb ik medium, past perfect, maar van Jack & Jonas soms XL, hangt af van merk tot merk...

Voor broeken zoek je best een iets duurder merk, hebben meestal toch een betere pasvorm.

En dat terwijl de jeugd zich elke week lam zuipt. Zou je denken dat ze juist zwaarder moeten zijn, tenzij ze niks eten natuurlijk, maar tegenwoordig is het alleen maar junk zowat wat ze eten.

de jeugd ??? je lijkt me oma wel man die ik hoor praten :rolleyes:

Terug
Naar boven