Fitness Seller

Ectomorf ziet het niet meer zitten!

Kan je die mass-gainer niet beter na je normale maaltijd nemen? Ik heb zelf ook moeite om aan te komen (ultra-ecto) en neem mijn gainers alleen als ik genoeg Kcal uit normale voeding heb gehaald. Niet genoeg gegeten geen gainer! Zo wordt de gainer een beloning.

Ja das een topidee, als je al niet genoeg gegeten hebt ook de gainer laten staan, weet je zeker dat je die dag niet aan je onderhoud komt.

En @ die gast van de 2 bananen extra erbij, dit zal ook niet bepaald zoden aan de dijk gaan zetten. Banaan is fructose is snelle suikers als ik me niet vergis dus hooguit rondom de training.

Ja das een topidee, als je al niet genoeg gegeten hebt ook de gainer laten staan, weet je zeker dat je die dag niet aan je onderhoud komt.

En @ die gast van de 2 bananen extra erbij, dit zal ook niet bepaald zoden aan de dijk gaan zetten. Banaan is fructose is snelle suikers als ik me niet vergis dus hooguit rondom de training.

Over die 2 bananen. Baadt het niet, dan schaadt het niet.
Ik zie dat zijn voedingspatroon niks van fruit omvat (niks van extra vitaminen) en echte beesten fretten nu 1maal bananen :p

Waarom steken we hier nog moeite in, ik ben ook een ecto, maar krijg nu een vet laagje door gewoon heel veel eten.

Ik zeg, slotje.

Gym anbonement + 7 x per dag eten = win

*Kort samengevat dan er komt wel nog wat meer bij kijken ;p

• Topic Starter Topic Starter
Sinds mijn eerst post in dit topic ben ik echt beginnen vreten. Ik probeer 's ochtends brinta te eten, 's middags half brood, 200gr kippewit, tijdens de dag probeer ik iets te eten met veel kh zoals nootjes, 's avonds volle maaltijd, eet enorm veel op, daarna brinta + whey, daarna trainen en daarachter opnieuw brinta + mass gainer

en ik ben in die tijd "verdikt" naar 71KG!!! YEEEY!!!!!!!!!!!!!! van 65kg van deze zomer naar 69 tot een paar weken geleden en nu zit ik op 71kg

Good job soldier. Nou volhouden, gewicht in de gaten houden, naarmate je meer groeit zul je ook stijgen in onderhoud dus in de gaten houden dat je blijft gainen.

Sinds mijn eerst post in dit topic ben ik echt beginnen vreten. Ik probeer 's ochtends brinta te eten, 's middags half brood, 200gr kippewit, tijdens de dag probeer ik iets te eten met veel kh zoals nootjes, 's avonds volle maaltijd, eet enorm veel op, daarna brinta + whey, daarna trainen en daarachter opnieuw brinta + mass gainer

en ik ben in die tijd "verdikt" naar 71KG!!! YEEEY!!!!!!!!!!!!!! van 65kg van deze zomer naar 69 tot een paar weken geleden en nu zit ik op 71kg

Voila, eten is de boodschap :D

• Topic Starter Topic Starter
Damn, slechts 1 week later, met een goed eetpatroon, en ik weeg nu zelfs al 72KG, kbegin positief te worden :)

Pak geen weightgainers, eet gewoon minder clean. Dus ipv kippenborst met zilvervliestrijst, pizza en steak oid.

Verder boeit het niet of je 10x of 3x per dag eet, maar verspreid zal je wss wel meer kunnen eten. Dat laatste is toch wel het grootste probleem.

+ 1.
niet te clean en veel eten.
ALLEEN COMPOUNDS (bench, chest dips, deadlifts, overhead press, squats, bent over row, chins of lat pulls).
Full body met 2 dagen training in de week (geloof me is meer dan genoeg).
2 setjes per oefening met 6-10 reps.
Minstens de 2e set moet tot falen zijn.

Terug
Naar boven