Fitness Seller

Ectomorphi's

• Topic Starter Topic Starter
Heerlijk, ik ging niet kapot van de pijn, maar toen ik vanochtend op de wc ging zitten voelde ik mijn benen en mijn gluteus toch best wel goed!

Net mijn 2e training erop zitten:

Squat:
5x30 (warm up)
5x30 (warm up)
5x60
5x60
5x60
Het ging al makkelijker dan de vorige keer, maar ik had wel nog last van spierpijn, de spierpijn was voornamelijk in de bilspieren en de hamstrings, en niet de Quadriceps...

MP: ( moest ik nog begin gewicht van bepalen )
5x20
5x30
5x40
5x40
5x40

BOR: (moest ik nog begin gewicht van bepalen)
5x20
5x30
5x50
5x50
5x50
Ik vind dit echt een k*t oefening, ik stond nog te trillen op mijn benen vanwege de squat die ik ervoor had gedaan, en ik kon wel meer gewicht pullen, maar ik had het idee dat ik dan in een andere vorm zou gaan staan, dus toch maar niet gedaan.

was na 35 minuten klaar.

zo gaat ie goed. lekker doorgaan zo!!

Je spieren wennen vrij snel hier aan hoor.

Fotos maken, ff wegen, vetmeting doen. Wedden dat je over 4 weken al resultaten gaat zien. Los van je krachtprogressie!

Gaat goed hier:D Ik ga je ook maar eens volgen. Hoe is je techniek op alle oefeningen? Kijkt iemand daarnaar voor je?

zo gaat ie goed. lekker doorgaan zo!!

Je spieren wennen vrij snel hier aan hoor.

Fotos maken, ff wegen, vetmeting doen. Wedden dat je over 4 weken al resultaten gaat zien. Los van je krachtprogressie!

Ja foto's maak ik vandaag of morgen! vetmeting hoeft van mij '' nog '' niet, eerst maar eens zorgen dat er kracht en massa bij komt!

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

Gaat goed hier:D Ik ga je ook maar eens volgen. Hoe is je techniek op alle oefeningen? Kijkt iemand daarnaar voor je?

Ahaa ja dankje!
Nee heb niemand die er naar kijkt, train ook thuis en in het gezin ben ik eigenlijk de enige die zich hierin verdiept...
maar heb wel het gevoel dat de techniek goed gaat, als ik merk dat ik ook maar beetje uit vorm ga dan pak ik wat lichter gewicht net als bij de BOR :)

Bedankt STRNGR :D

Heb zelf ook al oneindig filmpjes zitten kijken waar de techniek enzo uitgelegd wordt, maar zal deze ook even kijken hehe :D

Dit zijn idd wel betere instructie filmpjes ;)

oh verrek, zie het nu pas :D:D, moet er alleen nog eentje vinden van mark rippetoes BOR

Training voor vandaag er ook weer op zitten,
Ging best aardig!

Squat:
5x40
5x40
5x65
5x65
5x65

Bench:
5x40
5x40
5x65
5x65
5x65

Deadlift: (toch nog een oefening waar ik heel erg aan moet wennen)
5x50
5x50
5x70
5x70
5x70

En nu lekker eten!

lekker bezig, waneer je rippetoe doet dan doe je de deadlift in principe 1 set op werkgewicht. (ik denk vanwege de belasting) Maar dan kun je hem wel zwaarder pakken als nu de 5 x 70. Misschien 5x90 of zo.

ohja... ik had dat al gelezen maar niet meer aan gedacht, voor de volgende keer dan
Wanneer is het eigenlijk noodzakelijk om een belt te gebruiken?

Net training erop zitten, het ging op de een of andere manier niet echt lekker, miss omdat de dagelijkse sleur '' school '' weer begonnen is.

MP:
5x20
5x20
5x40
5x40
5x40

BOR: Vind deze oefening, net als de deadlift nog wat onwennig
5x40
5x40
5x55
5x55
5x55

Squat:
5x40
5x40
5x60
5x60
5x60

Gister ook 15 minuten cardio gedaan, mijn conditie is op het moment echt bagger, probeer nu 2x in de week 15 minuten cardio erbij te doen.

Je hebt al vrij goeie presses, gaat de goede kant op:D

Goed dat je er cardio bij pakt nu! Daar zul je zodra je hogere reps wilt gaan draaien( in de toekomst ) zeker geen spijt van hebben.

Ha jaa maar dat duurt nog wel even denk ik, mooi rippetoe blijven doen totdat ik geen gains meer maak, en met mijn stats nu denk ik met dit schema een tijdje zoet te zijn! :)
Buik zou ik er eventueel los bij kunnen pakken?
Of ook niet nodig omdat je die bij vrijwel alle compound oefeningen gebruikt?

Ha jaa maar dat duurt nog wel even denk ik, mooi rippetoe blijven doen totdat ik geen gains meer maak, en met mijn stats nu denk ik met dit schema een tijdje zoet te zijn! :)
Buik zou ik er eventueel los bij kunnen pakken?
Of ook niet nodig omdat je die bij vrijwel alle compound oefeningen gebruikt?

Niet nodig, maar je kunt het wel doen. Gewoon na je training nog 3x10 draaien op een buikspieroefening die je leuk vind.

Ik doe de komende tijd( beginnend vanaf morgen ) weer even stronglifts 5x5, lijkt heel erg op Rippetoe. Kijk morgen anders es in mijn log dan zal mn eerste training van dit schema erop staan;):D

Gister weer training gehad.

Squat:
5x40
5x40
5x65
5x65
5x65
Volgende keer moet de 70 lukken.

Bench:
5x40
5x40
5x65
5x65
5x65

Deadlift:
5x50
5x50
5x80

Ook heb ik er nog standing bicep curls en overhead extensions bij gedaan.

Dalijk nog even 15 minuten cardio!

Net kwartiertje gelopen, was kapot...
Jaren lang inactief geweest en elke week te veel drinken en roken heeft zijn tol geeist... gelukkig doe ik er nu eindelijk iets aan!

Terug
Naar boven