AndroidHealthClinic

Ed van Amsterdam posingvid NY pro 2009

origineel dat wel. Maar zijn poses komen zo toch helemaal niet goed uit?

die heeft ie wel is vaker gedaan toch ?ze poses zijn wel tikkie kort.

liet hij ook al eens zien tijdens zijn gastoptredens. Ik vind het wel goed met de poses die hij er tussen stopt. Je moet je publiek toch enigszins zien te entertainen en dat is 'm gelukt.

Het gaat uiteindelijk toch om de poses/lichaam en niet het vermaak?
Maar er zal ongetwijveld nog wel een poseroutine zijn met een line up?

voor een gastoptreden wel leuk maar.........

Die routine is idd al heel oud. In 1996 ofzo heb ik de basketbal al gezien bij Eugene Buys volgens mij.

Vind zijn buik (onderste deel wat raar). En zijn armen vallen mij wat tegen.
Verder top van hem om weer in shape te komen. Echter zou ik als ik Ed was gewoon lekker weer bij de amateurs mee gaan draaien. Fiancieel voor hem denk ik ook beter!

jammer van de 13e plek, zoals Richard zegt lekker bij de amateurs mee draaien.

ik vind hem in dit filmpje nog wel beter ogen dan op de pics!

Vindt de routine voor een gast optreden wel vet, maar niet vooe de NY pro.

Inderdaad speciale routine!
Bij de amatueurs zal het beter gaan.

Vind het maar een hele domme posing routine waar idd zeer weinig van zijn lichaam uitkomt... Wil hij nou de humor van sommige routines van Rühl proberen na te doen ofzo? (Met zijn pruiken, kerstmannen muts en schudden met z'n kont tijdens zijn Olympia 2005 routine)

meer basketbal dan bb lijkt mij

Ik vind het allemaal niet zo bijzondere fysiekes als ik naar NY pro's kijk van 10 jaar terug (92 bv). deze lijken allemaal bloated met slechte proporties.

Een hele zwakke routine, héél jammer, kon veel beter

routine opzich leuk bedacht, jammer dat ie niet meer pauze tussen de "vangballen" had waardoor hij wat langer de pose kon vasthouden.

Denken jullie dat ie met een 'normale' posing routine een hogere plaats had gescoord?

Terug
Naar boven