Fitness Seller

Ed van Amsterdam posingvid NY pro 2009

Iig leuker dan die donkere acrobaat

Je eigen routine telt maar minimaal mee. Meestal is de beslissing al gevallen bij de verplichte rondes.

Ik vind dat Ed het leuk doet. En hij geniet ervan. Mooi toch"? :D

Volgens mij heb ik hem die posing routine voor 2 jaar terug ook in Deventer zien doen;)...voor een gastoptreden vind ik dat ook helemaal top...had in dit geval voor de wedstrijd denk ik iets anders gekozen, neem aan dat hij het weloverwogen heeft gedaan met zijn team.

Jammer van zijn plaatsing, misschien dat hij in de volgende wedstrijd nog een stap kan maken anders moet je denk ik overwegen of pro bb nog zinvol is.
Ed blijft natuurlijk een voorbeeld voor velen en blijft een van de beste Nederlandse bb-ers ooit:cool:.

vette routine hoor :D heeft er zeker plezier in!
staat er opzich goed bij alleen armen zijn wat minder en bovenkant borst.

Moss, lul ff niet zo dom. Vind jij hem hier geweldig uitkomen dan? Die routine maakt het al helemaal lastig om jezelf goed te showen. Massa heeft hij, maar heb veel beter van hem gezien. Over Ronnie Coleman of Jay mag het gezegd worden, maar niet over jouw Edje? :huilen: Cry me a river. Mag het dan ook niet over Julliette Bergmann, Ibo of iemand anders gezegd worden omdat jij daar toevallig door 'begeleid' bent?

Who the **** is Moss?

Big sargeantmossad/Xtralarge/moss ;)

ik vind hem in dit filmpje nog wel beter ogen dan op de pics!

Ja dat vind ik dus ook!

on topic: Ik mag aannemen dat zijn routine wel langer duurt.. Je ziet alleen het einde. Mocht het zo zijn dat dit zijn hele routine is, dan heeft hij wel iets unieks waarmee hij in de gedachte blijft van de kijkers. Dat vind ik erg goed!

Moss, lul ff niet zo dom. Vind jij hem hier geweldig uitkomen dan? Die routine maakt het al helemaal lastig om jezelf goed te showen. Massa heeft hij, maar heb veel beter van hem gezien. Over Ronnie Coleman of Jay mag het gezegd worden, maar niet over jouw Edje? Cry me a river. Mag het dan ook niet over Julliette Bergmann, Ibo of iemand anders gezegd worden omdat jij daar toevallig door 'begeleid' bent?

Nee zeker niet door iemand die het hele jaar door ON is met mega zware kuren. Eruit ziet als een trainee die dat resultaat ook naturel bereikt zou kunnen hebben na 2 jaar trainen. En filmpjes post van een 100 kg incline bench en niet eens de oefening goed kan uitvoeren.Daarnaast om de maand een foto post met een heupbroekje wat alleen gays aan hebben. Hoe kan jij in godsnaam zo negatief praten over iemand die de beste bodybuilder is van Nederland. Ga alsjeblieft terug in je hok en ken je plaats.

Nee zeker niet door iemand die het hele jaar door ON is met mega zware kuren. Eruit ziet als een trainee die dat resultaat ook naturel bereikt zou kunnen hebben na 2 jaar trainen. En filmpjes post van een 100 kg incline bench en niet eens de oefening goed kan uitvoeren.Daarnaast om de maand een foto post met een heupbroekje wat alleen gays aan hebben. Hoe kan jij in godsnaam zo negatief praten over iemand die de beste bodybuilder is van Nederland. Ga alsjeblieft terug in je hok en ken je plaats.

Animal leest alleen kontlik posts, voor alle anderen heeft ie een filter.

Whoooo.... heavy roidrage:eek:
Jongens rustig aan, nergens voor nodig;)
Animal je kent me toch kerel, je mag alles tegen me zeggen, sletje :D:D

Moss, lul ff niet zo dom. Vind jij hem hier geweldig uitkomen dan? Die routine maakt het al helemaal lastig om jezelf goed te showen. Massa heeft hij, maar heb veel beter van hem gezien. Over Ronnie Coleman of Jay mag het gezegd worden, maar niet over jouw Edje? :huilen: Cry me a river. Mag het dan ook niet over Julliette Bergmann, Ibo of iemand anders gezegd worden omdat jij daar toevallig door 'begeleid' bent?

:hahaha: jullie mogen mekaar niet zo dat is nu duidelijk.

we hebben alleen dit stukje vrije routine gezien meer niet.
wil graag meer zien van Eduard van Amsterdam, we kunnen tevreden zijn met deze come-back, maar of er meer pro potentie in zit moet blijken.
er zijn veel BBers van zijn caliber die een gooi doen, je moet maar net optijd strak staan en een beetje geluk hebben met de jury.

:roflol: heerlijk

waarom val je anderen niet aan die vinden dat hij beter weer amateur kan worden en die vinden dat hij er beter bij heeft gestaan? Ik vind alleen dat zijn routine veel beter kan. That's it. En ga dan geen karma geven dat ik een ezel ben omdat ik zo over Ed praat. Of heb jij meer mensen hier karma geven omdat ze slecht over hem praten. En strongman, met jouw post lik jij meer kont dan ik hoor. Er mag hier echt niets gezegd worden of het hele kinderdagverblijf staat op z'n kop.

waarom val je anderen niet aan die vinden dat hij beter weer amateur kan worden en die vinden dat hij er beter bij heeft gestaan? Ik vind alleen dat zijn routine veel beter kan. That's it. En ga dan geen karma geven dat ik een ezel ben omdat ik zo over Ed praat. Of heb jij meer mensen hier karma geven omdat ze slecht over hem praten. En strongman, met jouw post lik jij meer kont dan ik hoor. Er mag hier echt niets gezegd worden of het hele kinderdagverblijf staat op z'n kop.

Ben je al gestopt met je quarterreps?

Ben je al gestopt met je quarterreps?

Strongman, je loopt geloof ik sinds ik op Dbb zit alleen maar te zieken en te zieken. Mijn vraag is wat jouw probleem met mij is? Of heb je gewoon iets in je hoofd tegen mij wat er ineens is ingeschoten? Heb ik je beledigd, je wat aangedaan of wat anders? Of ben je gewoon een raar figuur die denkt, kom ik ga eens iemand haten en lekker zieken?
Je blijft maar doorgaan en doorgaan, weet ook echt niet waarom.

En Moss, jij bent ook al zo'n ziekelijk schizofreen figuur. De ene keer prijs je me (via pm) de hemel in en ben ik een beest, goed bezig en een serieuze topper. De andere keer ben ik een ezel omdat ik iemand beoordeel zoals ik hem in het filmpje zie staan. En zo'n wereld fysiek had ie niet, anders was hij niet zo laag geëindigd of heb ik het nu weer mis?
Trouwens weet je wat dom is, een paar wijven gaan proberen te versieren (Flower en mijn vrouwtje en god weet wie nog meer) terwijl je allang wist en kon zien dat ze bezet is. God jongen wat hebben wij om jou gelachen hier thuis! Wat een clown ben je toch!
En mij gaan beoordelen op kuren terwijl ze zelf 5 weken on bent, helemaal geweldig gaat en ja hoor, mossad slaat weer om. Jongen de grootste soap ben jij hier op het forum, net zoals de grootste aanfluiting. Je weet van niets, je laat je door 3 mensen of meer in een zeer korte tijd begeleiden en dan moet IK terug naar mijn hokje en mijn plaats kennen? Kerel, ga toch weg. Wie denk je wel niet wie je bent?
Mijn gekuurd gaat jou geen **** aan, want heb ik jou zwart lopen maken over al jouw duizenden veranderingen?

Fijn hè zo'n post? Doe jij ook om de paar keer als je weer in je ik-weet-niet-met-wie-ik-nu-weer-mee-moet-lullen dipje zit.
Dus kom nou niet raar en afbrandend tegen mij lopen praten, want dat kan ik veel harder tegen jou.
Ik heb jou nog nooit (tot nu toe dan!!!) afgebrand of zwart lopen maken, maar nu ben ik jou ook goed zat. Denk die mensen die tijd en moeite in jou hebben gestoken ook.

Ik ben geen fan van die korte poses, maar vind wel dat Ed een uitstraling heeft waar heel veel atleten wat van kunnen leren. Wat een smile heeft die gozer :D

Wordt er gereld? Nee toch? Ook negatieve reacties op een posingroutine zijn toegestaan, daar hoeft geen rel over te ontstaan.

On with the show.

Waar gaat het nou over. In essentie sta je daar om te laten zien wat je in huis hebt qua fysiek. Nu wordt de nadruk gelegd op die act. Schoenmaker hou je bij je leest. Gemiste kans.

En ook een slechte act. Dus, slechte act en slechte posing.

Goed fysiek weliswaar.

Terug
Naar boven