Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...voor een gastoptreden vind ik dat ook helemaal top...had in dit geval voor de wedstrijd denk ik iets anders gekozen, neem aan dat hij het weloverwogen heeft gedaan met zijn team.
.Ed blijft natuurlijk een voorbeeld voor velen en blijft een van de beste Nederlandse bb-ers ooit.
Cry me a river. Mag het dan ook niet over Julliette Bergmann, Ibo of iemand anders gezegd worden omdat jij daar toevallig door 'begeleid' bent?ik vind hem in dit filmpje nog wel beter ogen dan op de pics!
Moss, lul ff niet zo dom. Vind jij hem hier geweldig uitkomen dan? Die routine maakt het al helemaal lastig om jezelf goed te showen. Massa heeft hij, maar heb veel beter van hem gezien. Over Ronnie Coleman of Jay mag het gezegd worden, maar niet over jouw Edje? Cry me a river. Mag het dan ook niet over Julliette Bergmann, Ibo of iemand anders gezegd worden omdat jij daar toevallig door 'begeleid' bent?
Nee zeker niet door iemand die het hele jaar door ON is met mega zware kuren. Eruit ziet als een trainee die dat resultaat ook naturel bereikt zou kunnen hebben na 2 jaar trainen. En filmpjes post van een 100 kg incline bench en niet eens de oefening goed kan uitvoeren.Daarnaast om de maand een foto post met een heupbroekje wat alleen gays aan hebben. Hoe kan jij in godsnaam zo negatief praten over iemand die de beste bodybuilder is van Nederland. Ga alsjeblieft terug in je hok en ken je plaats.
Moss, lul ff niet zo dom. Vind jij hem hier geweldig uitkomen dan? Die routine maakt het al helemaal lastig om jezelf goed te showen. Massa heeft hij, maar heb veel beter van hem gezien. Over Ronnie Coleman of Jay mag het gezegd worden, maar niet over jouw Edje?Cry me a river. Mag het dan ook niet over Julliette Bergmann, Ibo of iemand anders gezegd worden omdat jij daar toevallig door 'begeleid' bent?
Nee zeker niet door iemand die het hele jaar door ON is met mega zware kuren. Eruit ziet als een trainee die dat resultaat ook naturel bereikt zou kunnen hebben na 2 jaar trainen. En filmpjes post van een 100 kg incline bench en niet eens de oefening goed kan uitvoeren.Daarnaast om de maand een foto post met een heupbroekje wat alleen gays aan hebben. Hoe kan jij in godsnaam zo negatief praten over iemand die de beste bodybuilder is van Nederland. Ga alsjeblieft terug in je hok en ken je plaats.
jullie mogen mekaar niet zo dat is nu duidelijk.Nee zeker niet door iemand die het hele jaar door ON is met mega zware kuren. Eruit ziet als een trainee die dat resultaat ook naturel bereikt zou kunnen hebben na 2 jaar trainen. En filmpjes post van een 100 kg incline bench en niet eens de oefening goed kan uitvoeren.Daarnaast om de maand een foto post met een heupbroekje wat alleen gays aan hebben. Hoe kan jij in godsnaam zo negatief praten over iemand die de beste bodybuilder is van Nederland. Ga alsjeblieft terug in je hok en ken je plaats.
heerlijkwaarom val je anderen niet aan die vinden dat hij beter weer amateur kan worden en die vinden dat hij er beter bij heeft gestaan? Ik vind alleen dat zijn routine veel beter kan. That's it. En ga dan geen karma geven dat ik een ezel ben omdat ik zo over Ed praat. Of heb jij meer mensen hier karma geven omdat ze slecht over hem praten. En strongman, met jouw post lik jij meer kont dan ik hoor. Er mag hier echt niets gezegd worden of het hele kinderdagverblijf staat op z'n kop.