- Waardering
- 32.582
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie niet dat ze bffs uithangen? Natuurlijk heb je respect voor elkaar omdat de ander toch ballen had om de ring in te stappen en het 6 rondes vol te houden.Hoe kan je dag vooraf mekaar nog aanvallen en uur na de match al bffs uithangen en ineens respect hebben voor mekaar.
Lijkt me niet leuk, beter houdt dit op.Hij wilt waarschijnlijk ook een rematch doen, lijkt me wel leuk als Eddie aan zijn techniek werkt want zijn rechste is HARD.
Het was best triest om Eddie bezig te zien.
Stond denk ik ook wel geblesseerd in de ring, wedstrijd moest(!) deze keer doorgaan.. hoewel hij nooit zal winnen.
Hopelijk blijft het bij dit experiment en volgen er niet nog hun voorbeeld.
Twee Behemoths die vechten is altijd leuk.Lijkt me wel vet om thor tegen martyn ford te zien.
Als ze lid waren van dit forum riskeerden ze een ban.Lijkt me wel vet om thor tegen martyn ford te zien.
Ik hoop persoonlijk dat het hierbij blijft. Al die bekenden die ineens denken dat ze een gevecht moeten hypen... Dat gaat ten koste van de serieus mooie vechtsport.
Met Martins is het altijd lachen.Jammer dat het zoon poppenkast is.
Noem me ouderwets of nostalgisch maar vond de strongman wereld jaren terug toch leuker ofzo.