Fitness Seller

Hafthor 501Kg deadlift attempt.

• Topic Starter Topic Starter
Oh wow hij gaat dus stoppen met strongman?

Oh wow hij gaat dus stoppen met strongman?

Denk niet dat Thor gaat stoppen met Strongman hoor. Ik denk dat hij zijn zinnen nu zet op het record WSM titels. Dan moet hij alleen niet te veel van dit soort ongein doen haha! Ik vraag me af wie er momenteel in de buurt komt van Thor, Licis is een baas zonder blessures en Mateusz is een monster alleen hij verpest het op de deadlift.

Denk niet dat Thor gaat stoppen met Strongman hoor. Ik denk dat hij zijn zinnen nu zet op het record WSM titels. Dan moet hij alleen niet te veel van dit soort ongein doen haha! Ik vraag me af wie er momenteel in de buurt komt van Thor, Licis is een baas zonder blessures en Mateusz is een monster alleen hij verpest het op de deadlift.

Op zijn insta staat letterlijk dat aankomende anderhalf jaar in het teken staat van die bokswedstrijd.

Hoe gaat ie dat combineren dan?

Voor boksen wil die echt niet meer dan 150kg wegen denk ik.

Alles is mogelijk natuurlijk, maar zowel Thor als Eddie kunnen niet openlijk aangeven dat ze dit doen voor het geld en de publiciteit. Wat uiteindelijk wel de echte reden is, lijkt me zo. hypen hypen en nog meer hypen, daar hebben ze waarschijnlijk voor getekend met dat "miljoenencontract".

Maar je weet het nooit natuurlijk. Mijn gevoel zegt me dat hij in de praktijk gewoon de focus zal hebben op strongman. Who knows :)

denk je dat? Ik denk namelijk dat hij dat record niet gaat halen. Het record staat op 5 van Mariusz, MvM en Big Z op 4. Thor staat op 1. Dat betekent dat ie, ervanuitgaande dat 2020 niet doorgaat, als 32 jarige nog 5 titels moet halen. Gezien het feit dat nog nooit iemand meer dan 3 op rij heeft gehaald (welke strongman is bijv. in 5 jaar tijd 0x geblesseerd geraakt?) is dit wel erg veel gevraagd. Dit betekent dat hij nog tot zn 40e oid moet doorgaan, terwijl hij nu al allemaal zijsporten (GoT, boxen, youtube) zoekt om centen bij elkaar te harken. Kortom, no way in hell dat ie dat record haalt.

Het is ook bijna onmogelijk WSM te voorspellen zonder de events, locatie en deelnemers te weten. Met zware events en op een normale locatie wint Thor, zeker als er een deadlift bij is. Is het echter weer in Afrika/Azië en/of zijn er meer lichtere events bij, dan hebben mannen als Licis, Mateusz en zelfs Tom Stoltman ook een prima kans. Als je door de jaren heen kijkt, zeker vanaf 1994 (toen de qualifier heats werden geintroduceerd) dan gebeurd er elk jaar gekke shit. Daarnaast zijn de events altijd wel in iemands voordeel. Had Pfister gewonnen in 2006 als de IFSA er niet was en dus alle toppers hadden meegedaan? Zeker niet! Had Samuelsson gewonnen in 98 als er meer mensen op de "statische events" tussen hem en Ahola waren gekomen? Waarschijnlijk niet! Had Karlsen gewonnen in 2001 als er geen squat in had gezeten? Waarschijnlijk niet! Maar er is geen ALS, dus we gaan het zien. Ik denk dat Thor echt nog wel 1 of 2 WSM pakt. Ik zie hem echter eerder skippen/grandioos falen na deze boxing shit, om vervolgens (via een mooi opgebouwde storyline, voor dem viewzzzz) "his crown" weer terug te pakken.

lmao

Mariusz Pudzianowski had eigenhandig de Duitsers uit Polen gehouden.

1588692198849.png

Enkel shakies en XXL Megagrow. 🤞

InB4 Gary Stretch als trainer van Eddie

Terug
Naar boven