Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor deze mededeling.Stel je voor hoe twee T-Rex'en tegen elkaar boksen. Dat zal ongeveer het niveau zijn.

Ja hoor
Gekukkig maar.
Zag ik ook op insta voorbij komen...Volgens mij zag ik ergens dat het in september 2021 plaats zal vinden
Denk niet dat Thor gaat stoppen met Strongman hoor. Ik denk dat hij zijn zinnen nu zet op het record WSM titels. Dan moet hij alleen niet te veel van dit soort ongein doen haha! Ik vraag me af wie er momenteel in de buurt komt van Thor, Licis is een baas zonder blessures en Mateusz is een monster alleen hij verpest het op de deadlift.
Denk niet dat Thor gaat stoppen met Strongman hoor. Ik denk dat hij zijn zinnen nu zet op het record WSM titels. Dan moet hij alleen niet te veel van dit soort ongein doen haha! Ik vraag me af wie er momenteel in de buurt komt van Thor, Licis is een baas zonder blessures en Mateusz is een monster alleen hij verpest het op de deadlift.

Stel je voor hoe twee T-Rex'en tegen elkaar boksen. Dat zal ongeveer het niveau zijn.
Hoeveel internationale wedstrijden strongman gaan er het komende jaar zijn?
Mag hopen dat er in 2021 gewoon WSM is in de zomer.Hoeveel internationale wedstrijden strongman gaan er het komende jaar zijn?
Eddie 6 cijfers betalen om het record terug (proberen) te breken was leuker geweest.Ze krijgen beiden een 7 figure bedrag begrijp ik. Logisch dat ze het doen. Maar wel matige ontwikkeling imo.