hallo iedereen,
ik was 4e geworden, ben ontzettend blij met de uitslag
te bedenken dat ik nog gewoon in mijn voorbereiding zit voor mijn wedstrijd 6 mei en ik niks extra gedaan heb voor deze wedstrijd, mag ik absoluut niet klagen. mijn vriendje was door het dolle heen, dat ik (het dikkerdje met een veel te grote bek) op het podium sta en niet bij zo maar een wedstrijd, het is wel de zwaarste wedstrijd van het land!
@ Aimee; je hebt het ontzettend goed gedaan meid, 3e plaats om trots op te zijn! ben benieuwd wat ze in de boekjes over ons schrijven
de heren waren ook goed vertegenwoordigd, enkele heb ik wel herkend, maar iedereen had het zo druk dat ik ze niet wilde storen in hun voorbereidingen.
wellicht op een volgende wedstrijd dat we een praatje kunnen maken.
het vermelden waard dat er een paar junioren rond liepen die echt HUGE ! ! ! waren, ze kwamen van het podium afgelopen, dacht dat de heren zwaar gewichten voorbij kwamen ! meteen schrikken want dat zou betekenen dat de dames bb aan de beurt waren, 2x nagevraagd maar het waren toch echt de junioren. heb mijn ogen uitgekeken. dat belooft wat met die gasten!
iedereen bedankt voor de support, het was een zeer geslaagde wedstrijd en een ervaring die niemand mij meer af kan pakken!