Fitness Seller

eemsmond cup 2006

hardgainers zei:
tjaa die nr 1 was iig terecht was de scherpste. jij was beter als de rest ;)

ja dat is ook zo hij had zeker terecht gewonnen en dat zei ik ook persoonlijk tegen hem hij was kademmmmmmm scherp hij kon je gewoon snijden als hij een mes was whahahhhaa

hallo iedereen,

ik was 4e geworden, ben ontzettend blij met de uitslag :D
te bedenken dat ik nog gewoon in mijn voorbereiding zit voor mijn wedstrijd 6 mei en ik niks extra gedaan heb voor deze wedstrijd, mag ik absoluut niet klagen. mijn vriendje was door het dolle heen, dat ik (het dikkerdje met een veel te grote bek) op het podium sta en niet bij zo maar een wedstrijd, het is wel de zwaarste wedstrijd van het land!

@ Aimee; je hebt het ontzettend goed gedaan meid, 3e plaats om trots op te zijn! ben benieuwd wat ze in de boekjes over ons schrijven ;)

de heren waren ook goed vertegenwoordigd, enkele heb ik wel herkend, maar iedereen had het zo druk dat ik ze niet wilde storen in hun voorbereidingen.
wellicht op een volgende wedstrijd dat we een praatje kunnen maken.
het vermelden waard dat er een paar junioren rond liepen die echt HUGE ! ! ! waren, ze kwamen van het podium afgelopen, dacht dat de heren zwaar gewichten voorbij kwamen ! meteen schrikken want dat zou betekenen dat de dames bb aan de beurt waren, 2x nagevraagd maar het waren toch echt de junioren. heb mijn ogen uitgekeken. dat belooft wat met die gasten!

iedereen bedankt voor de support, het was een zeer geslaagde wedstrijd en een ervaring die niemand mij meer af kan pakken!

gefeliciteerd morgan ik zag jou ook maar ik wist het niet zeker
zat ook dik te twijfelen dus ik ging maar niet naar jou toe whahah
aimee had ik zeker herkent dus ik stapte gewoon op haar af was wel leuk om mensen te zien mee doen die hier ook op de forum zitten :)

Hi allemaal,
gefeliciteerd allemaal met jullie mooie prestaties.
Ik heb op dit moment 600 foto`s op staan de andere 600 volgen zo snel mogelijk.

gr. Mascha

oja alle foto`s zijn te bestellen bij info@forfunsport.nl

leuke foto,s staan er op mascha nice nice

mooi man:D
ooit sta ik daar ook..:)

Mr. B.I.G. zei:
Ik weet niet of deze foto hier mag! Zo niet dan hoor ik het wel! Maar met dank aan Gert!

Hey Bart , mooie prestatie , mooie vooruitgang geboekt , en die benen waren nu ook veel beter.
Maar om door te breken in bodybuilding zullen die armen van jou toch een stuk groter moeten worden , maar dat heb ik je vorig jaar al gezegt.
Je zit nu bij de beste begeleiders die er zijn dus dat zal wel goed komen.

groetjes,
Sammy.

deze jongen (eirig) traind bij ons, en praat veel met hem..
hij traint overigens nog maar 2 jaar..
leeftijd: 21 jaar

middelste

hij is 4e geworden..

het is niet best hoe deze man eet, bijna niets offseason.. en echt 100% aan zn dieet kan ie niet houden.. overigens het eerste jaar wat aangekloot.. soms wel en soms niet trainen..
over voeding kan ik hem wat leren.. ipv andersom..

op de foto is ie 114kg

ook deze jongen traint bij mij:
middelste

en is 80kg op de foto

dan is daar aardig wat naar binnen gegaan in die 2jaar denk k

als die harder komt , is tie bruut

Bovenste gast noemden we Mr Smile, prachtgozer man. Hele tijd een big smile on stage.

En 2jaar trainen met nauwelijks voeding, dat is oftewel goed chemisch ondersteund of aanleg als een mother****er.
Ik gok op het laatste want hier in de buurt heb je ook een paar van die personen, die gewoon 3x per dag eten en groeien als bloemkool in de groententuin.

FrederX zei:
deze jongen (eirig) traind bij ons, en praat veel met hem..
hij traint overigens nog maar 2 jaar..
leeftijd: 21 jaar

middelste
[Link niet meer beschikbaar]

hij is 4e geworden..

het is niet best hoe deze man eet, bijna niets offseason.. en echt 100% aan zn dieet kan ie niet houden.. overigens het eerste jaar wat aangekloot.. soms wel en soms niet trainen..
over voeding kan ik hem wat leren.. ipv andersom..

op de foto is ie 114kg

ook deze jongen traint bij mij:
middelste
[Link niet meer beschikbaar]

en is 80kg op de foto

:rolleyes: ehhhh waarom stond i dan in de tot 90kg klasse ;)

btw.. jongen met toekomst

Hij deed mee in de klasse boven 90 hoor!:D

ja deed mee boven de 90kg.. en heeft indd veel aanleg, en een goede toekomst.. als ie zo doorgaat

• Topic Starter Topic Starter
echt biggi na 2 jaar zo op het podium staan aanleg oke maar zeker hulp

verder goed prestatie hulp of geen hulp
ook leuk om naar te kijken denk dat we nog wel wat meer gaan horen van die kerel

Als Marco een fanclub heeft, ben ik erelid ! ;)
Ik vind hem werkelijk super !
Heb hem eerst gezien in Venlo, daar was ik al onder de indruk. twee weken later op zien warmen in Delfzijl, de aders op zijn armen duimendik ! :eek:

Marco is the man !

die gast rechts in de side triceps stond ook op de YBF NK zozo en dan ook al op de eemsmond

Hebben jullie het nou over die gast op de linker foto of over de rechterfoto (most msuscular) want dat is geen Marco maar MARIO!!

Terug
Naar boven