AndroidHealthClinic

eemsmond cup 2006

Aimee en Biggie, gefeliciteerd!!!!
Lekker eten nu weer ; )

De rest die mee hebben gedaan maar ik niet ken, ook gefeliciteerd natuurlijk!

Ik weet niet of deze foto hier mag! Zo niet dan hoor ik het wel! Maar met dank aan Gert!

@ Robin

Niet zo dramatisch:D , ik had gewoon betere!!!:p

Mr. B.I.G. zei:
@ Robin

Niet zo dramatisch:D , ik had gewoon betere!!!:p

Hahaha! Begrijp ik wel, maar ik kon natuurlijk niet zomaar de foto's weghalen zonder uitleg :cool: Wil je de foto's die ik heb nog wel hebben?

Ja natuurlijk wil ik die hebben!!!:D

nog een fotootje:D

hey Robin R

leuke foto heb je van mij neer gezet toppie man
echt nice picture :)

Hey Brownie,

Top gedaan jongen! Was leuk je nog ffies te zien! ;)

hey aimee

ja dank je wel lady ji9j hebt het ook top gedaan hoor
en vond het ook leuk om kennis met je te hebben gemaakt
dacht ik ga gewoon naar haar toe whahahahahha

wel cool van robin r he van die foto,s hier op de topic :)

ik zie je zondag weer he gaan we er weer voor :)

ok dan robin

vorig jaar waren mijn foto,s niet zo als deze en die van beverwijk 2004 van mij waren helemaal niet helder nu vind ik je een top fotograaf whahaha ik vind deze echt mooi man
en veel helderder dan de andere van vorig jaar en mooi dichtbij

mrbrown zei:
hey aimee

ja dank je wel lady ji9j hebt het ook top gedaan hoor
en vond het ook leuk om kennis met je te hebben gemaakt
dacht ik ga gewoon naar haar toe whahahahahha

wel cool van robin r he van die foto,s hier op de topic :)

ik zie je zondag weer he gaan we er weer voor :)

Is maar goed dat jij naar mij toe kwam, want ik had je waarschijnlijk zo met m'n schele kop voorbij gelopen! :)

Zondag gaan we weer ff knallen! Heb er zin in.

Succes met de laatste loodjes. Hoop dat je vandaag een beetje bij hebt kunnen tanken met eten.

Greetzzz

Aimee zei:
Is maar goed dat jij naar mij toe kwam, want ik had je waarschijnlijk zo met m'n schele kop voorbij gelopen! :)

Zondag gaan we weer ff knallen! Heb er zin in.

Succes met de laatste loodjes. Hoop dat je vandaag een beetje bij hebt kunnen tanken met eten.

Greetzzz

ik heb zeker bij kunnen tanken hoor whahhaha ik kom net van de sportschool heb ff gelopen en gefietst en ff de film terug gekeken en jou natuurlijk ook je stond er goed bij en je routine was toppie

Heb jij het op film? Cool! Heb alleen nog wat foto's kunnen zien, moe nog ff wachten op de dvd.

Esther en ik zijn best trots op die routine hoor. Dit is de eerste keer dat we het helemaal alleen hebben bedacht. Dit hebben we in ongeveer 3 uurtjes in elkaar gezet. :)

Aimee zei:
Heb jij het op film? Cool! Heb alleen nog wat foto's kunnen zien, moe nog ff wachten op de dvd.

Esther en ik zijn best trots op die routine hoor. Dit is de eerste keer dat we het helemaal alleen hebben bedacht. Dit hebben we in ongeveer 3 uurtjes in elkaar gezet. :)

dat heb je goed gedaan girl

ik heb wat terplekken gedaan dat doe ik altijd ik ben een beetje een dans mens dus vandaar whahha

mrbrown zei:
ok dan robin

vorig jaar waren mijn foto,s niet zo als deze en die van beverwijk 2004 van mij waren helemaal niet helder nu vind ik je een top fotograaf whahaha ik vind deze echt mooi man
en veel helderder dan de andere van vorig jaar en mooi dichtbij
Die van 2004 waren bagger... maar ik was al blij dat ik wat had!

Ik had een camera van mijn vriendin bij me, maar digitale camera's waren in die tijd niet zo goed als nu, zeker niet in het halfdonker :rolleyes: . Ik heb nu een digitale spiegelreflexcamera (speciaal voor wedstrijden aangeschaft...) en dat is een stuk beter!

De foto's worden geupload as we speak! :cool:

ja ik hou het in de gaten hoor whahahha

en ik zie zeker aan de foto dat je camera een helegoeie is kdan robin

Terug
Naar boven