Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Robin R zei:Komen vanavond op mijn site (de beste dan). Ik ben nu nog aan het uitzoeken en af en toe wat posten als erom wordt gevraagd![]()
Ik moet totaal 572 foto's door... kan even duren!
Mr. B.I.G. zei:@ Robin
Niet zo dramatisch, ik had gewoon betere!!!
![]()
Wil je de foto's die ik heb nog wel hebben?Mr. B.I.G. zei:
Graag gedaan! Je zag er top uit!!!mrbrown zei:hey Robin R
leuke foto heb je van mij neer gezet toppie man
echt nice picture![]()
mrbrown zei:hey aimee
ja dank je wel lady ji9j hebt het ook top gedaan hoor
en vond het ook leuk om kennis met je te hebben gemaakt
dacht ik ga gewoon naar haar toe whahahahahha
wel cool van robin r he van die foto,s hier op de topic
ik zie je zondag weer he gaan we er weer voor![]()

Aimee zei:Is maar goed dat jij naar mij toe kwam, want ik had je waarschijnlijk zo met m'n schele kop voorbij gelopen!
Zondag gaan we weer ff knallen! Heb er zin in.
Succes met de laatste loodjes. Hoop dat je vandaag een beetje bij hebt kunnen tanken met eten.
Greetzzz
Aimee zei:Heb jij het op film? Cool! Heb alleen nog wat foto's kunnen zien, moe nog ff wachten op de dvd.
Esther en ik zijn best trots op die routine hoor. Dit is de eerste keer dat we het helemaal alleen hebben bedacht. Dit hebben we in ongeveer 3 uurtjes in elkaar gezet.![]()
Die van 2004 waren bagger... maar ik was al blij dat ik wat had!mrbrown zei:ok dan robin
vorig jaar waren mijn foto,s niet zo als deze en die van beverwijk 2004 van mij waren helemaal niet helder nu vind ik je een top fotograaf whahaha ik vind deze echt mooi man
en veel helderder dan de andere van vorig jaar en mooi dichtbij
. Ik heb nu een digitale spiegelreflexcamera (speciaal voor wedstrijden aangeschaft...) en dat is een stuk beter!