- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb gewoon mooie foto's uitgezocht, niet alleen van de top vijf.mrbrown zei:zijn wel coole foto,s
maar komt er ook nog een verslag ?
er staan ook foto,s van gasten die juist niet zijn geplaatst

Ja, maar die krijgen er ook voor betaaldDesiray zei:Allereerst proficiat aan alle winnaars en een hart onder de riem voor de atleten die nog een week door moeten bijten voor de NK volgende week!!
Goed gedaan allemaal en mooie foto's, Robin! Ik zag trouwens dat er op [Link niet meer beschikbaar] ook meer dan 3.000 staan...
Pfff... Ik ben dus nog wel even aan het bladeren...![]()

jimi zei:mr brown gefeli met je 2e plek en super fisiek had je kerel echt master om na te kijken
aimee jij ook met je 4e plek gefeli wat een rug meid gewoon eng om na te kijken
en iedereen die ook meedeed maar die ik niet zo voor de geest kan halen

Hahaha! Nee man, die C zit er om te voorkomen dat je ze gratis download. Wanneer je betaald (ik geloof € 5 per foto) krijg je ze zonder die C.mrbrown zei:he maar ik ben gaan kijken op die link en er zijn inderdaat veel foto,s maar robin R jij doet het beter hoor die foto van hun als je wil kijken uitvergroot zit er een vette grote C in het midden van die foto nepppppppp hoor wil ik mijn spieren of van andere checken kom ik zon grote C tegen in het midden van die foto en daar voor worden ze betaald pfffffffffffff
Robin R zei:Hahaha! Nee man, die C zit er om te voorkomen dat je ze gratis download. Wanneer je betaald (ik geloof € 5 per foto) krijg je ze zonder die C.
mrbrown zei:die jongen links op de foto die stond vorig jaar ook naast mij op delfzijl tot 75kg daar was hij derde en ik 2de weer eens lol en zondag was hij 4de en ik 2de wat is jullie oordeel hier over?
[Link niet meer beschikbaar] mrbrown in het midden nummer 1 rechts