Fitness Seller

eemsmond cup 2006

zijn wel coole foto,s
maar komt er ook nog een verslag ?

er staan ook foto,s van gasten die juist niet zijn geplaatst

mrbrown zei:
zijn wel coole foto,s
maar komt er ook nog een verslag ?

er staan ook foto,s van gasten die juist niet zijn geplaatst
Ik heb gewoon mooie foto's uitgezocht, niet alleen van de top vijf.

Verslag? Mmm... er waren 96 deelnemers! Misschien alleen van de top vijf van iedere klasse.

ja dat bedoelde ik ook eigenlijk of er ook verslag komt van de top 5 atlethen?

en vraagje had je nog meer leuke foto,s van mij?

Hmm.. zo te zien zat ik vlak achter je Robin :)

Ik heb een maat van me gevraagd om ook foto's van jou te nemen Mr Brown, alleen hij lag de hele dag op 1 oor...
Zal morgen wel even vragen of hij ze kan mailen, dan zet ik ze wel in dit topic.

is cool mr mike toppie hij zal nu wel een hele harde oor hebben die maat van jou whahahhaha geef hem geen ongelijk na zon dag ben je wel kapot ik ben nu nog steeds kapot en gewoon geen slaap

Enige verschil is dat hij een luie donder is, en 5uur lang op zijn reet heeft gezeten.
Jij moest daarentegen een wedstrijd draaien inclusief voorbereiding, ga maar goed slapen en kom volgend jaar groter terug ;)

Je Inbox is vol trouwens..

ja ik ga zo goed slapen morgen weer trainen en weer trekken voor volgende week de holland heb er echt zin in en daarna ga ik zeker bouwen voor volgend jaar gozer en groter terug komen verzeker je mike delzijl zal het niet weten volgend jaar het was voor het laatst voor Ruud meijer hoor ik die gaat het niet meer organiseseren dus zal er nog delfzijl zijn volgend jaar??

Allereerst proficiat aan alle winnaars en een hart onder de riem voor de atleten die nog een week door moeten bijten voor de NK volgende week!!

Goed gedaan allemaal en mooie foto's, Robin! Ik zag trouwens dat er op [Link niet meer beschikbaar] ook meer dan 3.000 staan...

Pfff... Ik ben dus nog wel even aan het bladeren... :p

• Topic Starter Topic Starter
mr brown gefeli met je 2e plek en super fisiek had je kerel echt master om na te kijken

aimee jij ook met je 4e plek gefeli wat een rug meid gewoon eng om na te kijken

en iedereen die ook meedeed maar die ik niet zo voor de geest kan halen

Desiray zei:
Allereerst proficiat aan alle winnaars en een hart onder de riem voor de atleten die nog een week door moeten bijten voor de NK volgende week!!

Goed gedaan allemaal en mooie foto's, Robin! Ik zag trouwens dat er op [Link niet meer beschikbaar] ook meer dan 3.000 staan...

Pfff... Ik ben dus nog wel even aan het bladeren... :p
Ja, maar die krijgen er ook voor betaald :rolleyes:

jimi zei:
mr brown gefeli met je 2e plek en super fisiek had je kerel echt master om na te kijken

aimee jij ook met je 4e plek gefeli wat een rug meid gewoon eng om na te kijken

en iedereen die ook meedeed maar die ik niet zo voor de geest kan halen

hey jimi
bedankt voor je felicitatie :)

he maar ik ben gaan kijken op die link en er zijn inderdaat veel foto,s maar robin R jij doet het beter hoor die foto van hun als je wil kijken uitvergroot zit er een vette grote C in het midden van die foto nepppppppp hoor wil ik mijn spieren of van andere checken kom ik zon grote C tegen in het midden van die foto en daar voor worden ze betaald pfffffffffffff

jah das wel klote die c maar verder wel scherpe foto's we wachten met smacht op de andere foto's

Foto's zijn leuk Robin! Sta er zelf niet echt van mijn beste kant op heb ik het idee, maar is wel leuk om te zien.

@Jimi: dankjewel voor je felicitaties. Ik was trouwens 3e en geen 4e. Morgan (ook BBster van dit forum) is 4e geworden in de rode bikini.

sorry sorry mijn excuus nog beter 3e maar die rug van jou is wel the bomb

en morgan natuurlijk ook echt leuk om te zien hoe jullie strijden

ps... sta ook nog op de foto met chris cormier

whahahha ik sta voor de tweede keer met hem op de foto en voor de 2de keer ben ik droger als hem zal sin de sport&fitness me and chris cormier

die jongen links op de foto die stond vorig jaar ook naast mij op delfzijl tot 75kg daar was hij derde en ik 2de weer eens lol en zondag was hij 4de en ik 2de wat is jullie oordeel hier over?

mrbrown in het midden nummer 1 rechts

mrbrown zei:
he maar ik ben gaan kijken op die link en er zijn inderdaat veel foto,s maar robin R jij doet het beter hoor die foto van hun als je wil kijken uitvergroot zit er een vette grote C in het midden van die foto nepppppppp hoor wil ik mijn spieren of van andere checken kom ik zon grote C tegen in het midden van die foto en daar voor worden ze betaald pfffffffffffff
Hahaha! Nee man, die C zit er om te voorkomen dat je ze gratis download. Wanneer je betaald (ik geloof € 5 per foto) krijg je ze zonder die C.

Robin R zei:
Hahaha! Nee man, die C zit er om te voorkomen dat je ze gratis download. Wanneer je betaald (ik geloof € 5 per foto) krijg je ze zonder die C.

ok ok op die fiets is aan de ene kant wel slim ja
zou ik ook eigenlijk wel doen het is dan toch mijn brood lol dan geef ik ze geen ongelijk

mrbrown zei:
die jongen links op de foto die stond vorig jaar ook naast mij op delfzijl tot 75kg daar was hij derde en ik 2de weer eens lol en zondag was hij 4de en ik 2de wat is jullie oordeel hier over?

[Link niet meer beschikbaar] mrbrown in het midden nummer 1 rechts

tjaa die nr 1 was iig terecht was de scherpste. jij was beter als de rest ;)

Terug
Naar boven