XXL Nutrition

eemsmond cup 2006

Ben benieuwd ziet er netjes uit hoor

• Topic Starter Topic Starter
zou iedereen hier zijn foto kunnen posten die meedoet!!!
zodat we hier op het forum ook kunnen zien hoever jullie zijn

Nee kom maar gewoon kijken!!!:D

cox.skinny.jpg

Morgen harsen...

ja van mario zijn de verwachtingen hoog...

Hij zit niet voor niets bij het Performance wedstrijd team!

DIT was ik vorig jaar op de eemsmond cup tot 75kg behaalde de 2de plek

nu ga ik tot de 90kg staan en dat is andere koek ben benieuwd :)

deftige rug ;)

tot 90kg? met hoeveel kilo ga je dan opt podium proberen te staan

ik denk dat ik op het podium kom met 83 kg als ik tot 80 ga dan lever ik massa in snappie :)

ikke 20 zei:
jep, maar nu ga je wel tegen kleppers staan die 88-89 kg wegen é

ja dat weet ik maar dat is niet erg hoor want ik zal het ze moelijk maken whahahahahaha veel mensen denken dat ik boven de 90 weeg dan schrikken ze als ik mijn gewicht zeg :)

jimi zei:
zou iedereen hier zijn foto kunnen posten die meedoet!!!
zodat we hier op het forum ook kunnen zien hoever jullie zijn

Mijn foto's staan hier wel genoeg. Kom maar gewoon kijken! :)

mr brown zieke rug kijk das nou bodybuilding en aimee jij ziet er ook super uit jullie kunnen het zker ver schoppen wie weet kan ik jullie over een paar jaar de hand schudden

@Mr Brown: ik zal je zekers nog tegenkomen daar! Blijf je ook overnachten in Delfzijl? Zet 'm op die laatste weken en we gaan knallen straks!

@Jimi: thanks! Doe m'n best en hoop dat ik het kan opnemen straks tegen de concurrentie. Wordt m'n eerste BB wedstrijd (heb 1,5 jaar geleden ooit alleen een Figure wedstrijd gedaan) dus vind het erg spannend.

succes beide

Aimee zei:
@Mr Brown: ik zal je zekers nog tegenkomen daar! Blijf je ook overnachten in Delfzijl? Zet 'm op die laatste weken en we gaan knallen straks!

@Jimi: thanks! Doe m'n best en hoop dat ik het kan opnemen straks tegen de concurrentie. Wordt m'n eerste BB wedstrijd (heb 1,5 jaar geleden ooit alleen een Figure wedstrijd gedaan) dus vind het erg spannend.

nee we blijven niet overnachten wij gaan de dag zelf er heen en ook weer gelijk naar huis :) en zeker dat we gaan knallen daar je eerste BB het gaat je zeker goed vallen die BB goed scoren alle vertrouwen in

dank je jimi ik ga zeker mijn best doen en ze laten zien dat ik beter ben gekomen dan vorig jaar :)

Terug
Naar boven