MuscleMeat

eemsmond cup 2006

hey tjupatolie dat vind ik helemaal niet erg als jij mij van podium afveegt
dat mag jij wel word je van harte gegunt gozer :) lol

mrbrown zei:
hey tjupatolie dat vind ik helemaal niet erg als jij mij van podium afveegt
dat mag jij wel word je van harte gegunt gozer :) lol

MR Flexie,

we moeten snel maar eens kijken hoe we ervoor staan...maar ik vrees dat ik jou niet veeg....

maar de rest wel;)

• Topic Starter Topic Starter
heb je ook een foto alfamale

jammer dcat je hem niet kan posten beetje onduidelijk je lijkt wel groot en gaat zeker ook ver komen jammer dat we alleen je avatar kunnen zien bro

jimi zei:
jammer dcat je hem niet kan posten beetje onduidelijk je lijkt wel groot en gaat zeker ook ver komen jammer dat we alleen je avatar kunnen zien bro

Ik zou eigenlijk niet aan Eensmond meedoen, ik ben eigenlijk een atleet uit de Classic Bodybuilding klasse. Ik ben dus waarschijnlijk veel langer dan de meeste gasten in mijn <90kg klasse.

MIjn stats op de wedstrijd worden:

184 cm
89,9 kg
2%

Het meerendeel zal rond de 175 cm zitten, dus ik ben heel benieuwd

post binnenkort wel ff wat.

jij gaat ze gewoon achter je laten alfa daar zorgen wij wel voor gozer wahahahahahahah blakaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Gisteren gehoord dat er op dit moment 8 deelneemsters al in de dames BB klasse staan! Flinke ploeg, zeker tov vorig jaar! :)

oke 8 dames waarvan jij 1 zet hem op he aimee knal die meiden van het podium

@Yzord: zie log, daar houd ik alles bij! :)

Uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat Chris Cormier iig aanwezig zou zijn op Delfzijl.

er zijn bij ons 3 junioren die bij elkaar komen te staan dat word strijd en lachen en volgens mij zijn er in totaal 11 junioren

Ja klopt ik hoorde het ook net! Leuke line up met zoveel man, ik zal er ook tussen staan!!!

Aimee zei:
Gisteren gehoord dat er op dit moment 8 deelneemsters al in de dames BB klasse staan! Flinke ploeg, zeker tov vorig jaar! :)

Yep, heb het ook gehoord van mijn begeleider... 8 stuks! :rolleyes:

Als we maar bij de beste vie... uhh gewoon de best zijn! :D

Succes, ik zie je in Delfzijl!

Beste 5 moet je zitten anders kan je meteen door naar huis, want dan hoef je 's avonds niet eens op! Wordt dus spannend!

Terug
Naar boven