- Waardering
- 27
Mr. B.I.G. zei:Ja klopt ik hoorde het ook net! Leuke line up met zoveel man, ik zal er ook tussen staan!!!
PAK ZE MONSTER !!!!!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr. B.I.G. zei:Ja klopt ik hoorde het ook net! Leuke line up met zoveel man, ik zal er ook tussen staan!!!
Aimee zei:Beste 5 moet je zitten anders kan je meteen door naar huis, want dan hoef je 's avonds niet eens op! Wordt dus spannend!
dutch windmill zei:
Mascha zei:Nou dat is nog nooit het geval geweest en dat is dan deze keer ook niet het geval. En dat zouden ze ook niet kunnen maken. Veel mensen stoppen hun hard en ziel in hun routine en dan zou het niet doorgaan?? Nee hoor denk het niet.
Tevens wat dacht je van de supporters, die kopen een kaart en dan staat de atleet waar je voorkomt niet op het podium.
Internationaal is dit wel het geval maar echt voor deze wedstrijd is dit een FABEL!!!! Dus geen stress
Jugger ga eens mixen manJuggerNaut zei:

Mr. B.I.G. zei:Mascha heeft wel gelijk, alle vaste poses worden doorgenomen met alle deelnemers, dan de routines van iedereen en dan de finale met de 5 beste! Zo gaat de avondshow!
Mr. B.I.G. zei:Mascha heeft wel gelijk, alle vaste poses worden doorgenomen met alle deelnemers, dan de routines van iedereen en dan de finale met de 5 beste! Zo gaat de avondshow!

Mascha zei:Nadat iedereen opnieuw vergeleken is, want de ochtend en avond kan heel erg verschillend zijn, mag dua iedereen zijn routine doen.
Daarna hoor je in willekeurige volg oorde wie er in de top 5 zitten, deze mensen doen over het algemeen alleen nog de posedown.
Maar uhm Aimee dat weet je toch?? Je heb al eerder op het podium gestaan en al zeker meer wedstrijden gezien.
Of hakt het koolhydratenarm zijn er in![]()