Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Ralph Inbar dan ?
Potverdomme ik wil mijn karma terug
wat een k*t filmpje![]()
eHeheh maakt niet uit, mijn karma liefde is eigenlijk voor iedereenja het is toch echt dit filmpje wat massive bedoelt, weet het bijna wel zeker...
maarre jij bent hard op weg van 80 kilo naar 95 kilo te gaan lees ik en als je dat bereikt hebt..ga in een wilders-shirt de diamantbuurt in,zeg dat jij degene bent die de boetes uitdeelt voor hoofddoekjes en klap een paar van die gasten neer en laat een maat het filmen, dat wordt echt wel een goed filmpje voor dbb!

ja het is toch echt dit filmpje wat massive bedoelt, weet het bijna wel zeker...
maarre jij bent hard op weg van 80 kilo naar 95 kilo te gaan lees ik en als je dat bereikt hebt..ga in een wilders-shirt de diamantbuurt in,zeg dat jij degene bent die de boetes uitdeelt voor hoofddoekjes en klap een paar van die gasten neer en laat een maat het filmen, dat wordt echt wel een goed filmpje voor dbb!
dit vind ik wel een vet filmpje over baas zijn gesproken...
http://www.youtube.com/watch?v=yWfetF1jCO4

t*ring zielige actie van die vent. Beetje zonder enig reden binnen 2 seconde een zwerver een klap verkopen. Die rechtse nazi kop van hem wordt een keer goed verbouwd als die de verkeerde vent zomaar klappen verkoopt
Er was trouwens ergens op youtube een filmpje met een schot die in zijn eentje omsingeld wordt door een paar marokanen. Hahahaha dan worden die marokaantjes ff hard geowned!